Ronde 19: Formula 1 Gran Premio de Mexico, Autodromo Hermanos Rodríguez, Mexico-

Gestart door Tessa, 24 oktober 2016 - 20:08:09

« vorige - volgende »

Jozef

Citaat van: Wings op 30 oktober 2016 - 12:58:08
Dat vind ik één van het niveau 'iedereen ziet toch hoe de hazen lopen'.

Ja? Ik zie alleen een correct antwoord op een hypothetische vraag.

Jehoentelaar

Het leeftijdsaspect van de hype kunnen we goed vergelijken met Stroll volgend jaar, denk ik.

Jozef

Dat denk ik niet want Stroll zal niet met voorsprong de jongste ooit zijn.

Wings

Citaat van: Jehoentelaar op 30 oktober 2016 - 14:24:23
Het leeftijdsaspect van de hype kunnen we goed vergelijken met Stroll volgend jaar, denk ik.

Dank ik ook. Al betwijfel ik of enkel de leeftijd de mediahype veroorzaakt. De link naar Senna en Schumacher wordt op basis van andere competenties gemaakt lijkt mij.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Is het jullie ook opvallen dat ze nog steeds geen 'driver of the day'-stemming houden? Geschrokken van de Verstappen-fans zeker  :)

Van Wijk


Pancake Shield

Terecht, dat Vettel nu derde. Goed gedaan van de wedstrijdleiding.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

*neemt popcorn*

Denk dat bestraffing voor Max terecht was (ben niet helemaal zeker, zou het nog eens moeten zien, hebben we überhaupt een herhaling gekregen tijdens de race?). Maar ik denk ook dat Vettel nog gestraft moet worden en Ricciardo dus de podiumplaats nog moet erven.

Iets met "in de remzone mag je niks doen waarvoor de aanvaller moet uitwijken".


Maikel0230

Dit is dus een prachtig exemplaar waarom ik het veranderen van bepaalde reglementen in het midden van een seizoen maar niks vind. Verstappen heeft dat soort moves het ganse jaar gedaan zonder pardon, maar nu gaat een andere coureur er een bestraffing voor oplopen.

Men had dit beter uitgesteld tot volgend jaar. :P

Btw: Ook Hamilton had dus een straf van vijf seconden moeten krijgen vandaag. Niks van gezien... >:(

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Pancake Shield

Waarvoor had Hamilton een straf moeten krijgen? Voor zijn verremming in de eerste bocht van de eerste ronde? Bwah, wat mij betreft hoeft Hamilton daar geen straf voor.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Matthijs

Mijn 2 cents:
- Straf Verstappen terecht
- Hamilton had ook een straf kunnen hebben voor bocht 1 (won gewoon tijd over het gras), maar met 5 seconden extra had hij ook gewonnen.
- Vettel stuurt in in de remzone en zou met de aangescherpte regels ook straf moeten krijgen, maar ik vind het wel prima zo.

LimburgF1

Terecht. Op Facebook schrik je je rot wat er over Vettel gezegd wordt...
De situatie had eens andersom moeten zijn ???

Al is het natuurlijk wel zuur dat Verstappen nu op P5 gezet wordt.

Maikel0230

Citaat van: Pancake Shield op 30 oktober 2016 - 22:16:17
Waarvoor had Hamilton een straf moeten krijgen? Voor zijn verremming in de eerste bocht van de eerste ronde? Bwah, wat mij betreft hoeft Hamilton daar geen straf voor.

In principe niet, maar die haalt daar net zoals Verstappen voordeel uit. Dan kan je toch niet anders dan iedereen op dezelfde manier behandelen? Verstappen kreeg vijf seconden straf, dan had men die Hamiton ook gewoon moeten geven.

Ik lees nu ook dat iedereen het maar heeft over de tirade van Vettel tegenover Charlie Whiting. Ik snap dat niet. Er zijn zoveel mensen die altijd liggen te zeuren dat coureurs altijd robots zijn en niet meer eens zeggen wat ze denken, te politiek correct. Nu is er eindelijk eens iemand die zijn emoties de baan laat gaan en dan is het nog niet goed?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25