Abu Dhabi: Coureur van de race

Gestart door Pancake Shield, 29 november 2015 - 15:46:00

« vorige - volgende »

Welke coureur was de coureur van de race?

ROS
5 (33.3%)
HAM
0 (0%)
RAI
0 (0%)
VET
4 (26.7%)
PER
0 (0%)
RIC
1 (6.7%)
HUL
0 (0%)
MAS
0 (0%)
GRO
3 (20%)
KVY
0 (0%)
Iemand anders nl.
2 (13.3%)

Totaal aantal stemmen: 15

Pancake Shield

Wie was de coureur van deze race? Ik moet nog even nadenken over wie, maar er was niet echt iemand die extreem goed opviel.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

C.G. de Beaufort

In feite dezelfde opstelling zoals de pole-position is aangevangen. Alleen Grosjean en Vettel maakte er nog iets van. In dit geval kies ik voor Grosjean, van Vettel wisten we het al.

Groet,

C.G. de Beaufort


Kootje

#2
Geen uitschieters, dus ook geen stem. Alleen Max viel me positief op, maar maakte ook weer teveel fouten. Daardoor is ook hij de eretitel dit keer niet waard.

Wings

Volgens mij stak er niemand echt met hoofd en schouders bovenuit. Romain dan maar met Nico in zijn kielzog.

gloudiesaurus

Rosberg dan maar.

Grosjean ging lekker vandaag, Perez ook.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Wings op 29 november 2015 - 16:27:44
Volgens mij stak er niemand echt met hoofd en schouders bovenuit. Romain dan maar met Nico in zijn kielzog.


Ik kies voor niemand...een race vol schijnspanning. :(

Van Wijk

Raikkonnen en Vettel, ze deden exact wat het maximaal haalbare was.
Dan toch Vettel.

Tessa


Matthijs

Vettel coureur van de race, Perez coureur van het weekend.

Fietser

Velen waren goed bezig, maar niemand viel heel bijzonder op. In die categorie vielen bijv. Raikkonen, Perez en Ricciardo. Grosjean ook goed. Maar er kan in dit geval slechts 1 coureur van de race zijn, degene die op het bovenste trapje stond. Foutloos en een hattrick als dessert.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Gerard


Jozef

Kimi en Seb reden allebei een zeer degelijke race. Rosberg deed dat ook. Van Hamilton weten we het niet, zijn tweede stint was een stuk strakker dan die van Rosberg maar de strategie ging nergens over.

Sainz, wat een magistrale acties in de eerste ronde. Haalde er drie in in twee bochten.

Vind het moeilijk om iemand te kiezen omdat niemand écht bijzonder was, daarom stem ik voorlopig niet.

Pancake Shield

Ik kies uiteindelijk toch maar voor Grosjean. Die geeft in zijn laatste race bij Lotus toch maar even nog een mooi pakketje met punten aan zijn team. En dat dan ook nog van ver van achteren. Knappe race met een auto waarvan je het eigenlijk niet verwacht.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

janke

Rosberg.

Hamilton wil nog wat rondjes doorgaan met afgetrapte banden wat het team niet adviseert. Kwam tot binnen 2 sec en daarna was het hoela. Raikkonen en Vettel er achter. Eindelijk stond Kimi ook weer eens op een verdiend podium. Maar Ferrari blijft kleine foutjes maken die tijd kosten. Net als Williams.
Some things are too important to be left in the past.