gp australie

Gestart door robbert, 10 maart 2015 - 21:48:18

« vorige - volgende »

Super Seb

De Saubers zijn inmiddels buiten in de vorm van Nasr en Ericsson.......... :D
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Zeeuw

#31
Wat zien die Ferrari's er ouderwets uit tegenover die Mercedes of Williams. Alsof het neefje met overgewicht ook meedoet. Wel nette tijden overigens die ze tot nu toe laten zien. McLaren gaat iig een zwaar weekend krijgen, met of zonder een crashende Magnussen.

FolkertE

Iemand de prijs gezien van de nieuwe Formule 1 app? 23 $%^%$&^euro. 10 euro vond ik vorig jaar nog wel de moeite, maar nu zou je een gratis mini model er bij moeten krijgen op zijn minst om het wat te verantwoorden.

Heet lijkt er op dat Rosberg alvast klaar is, hoop dat hij een flinke stap heeft gemaakt, hebben we hopelijk een spannend seizoen en echte gevechten om de overwinning.

Zeeuw

Belachelijke prijs inderdaad en de nieuwe website is ook een scrollfestijn geworden  ???

Edwin90

Ik heb de app weer binnen gehaald. Was vorig jaar iedere euro waard, en nu is hij weer uitgebreider. 30 euro klinkt heel veel maar je hebt hier een heel jaar plezier van. Ook omdat je de wintertests er prima op kunt volgen.

lieven

zijn er live beelden te zien?
daar zou ik nog interesse in hebben

Edwin90

Dat dan weer niet helaas. Wel live timing en highlights.

Franky R.

Citaat van: Super Seb op 13 maart 2015 - 07:17:00
De Saubers zijn inmiddels buiten in de vorm van Nasr en Ericsson.......... :D


Ericsson.... ::) ::) ::)

Franky R.


rafael25

Mijn voorspelen:

1st: Will Stevens
2nd: Roberto Meheri
3rd: Daniel Riccardo

robbert

mijn voorspelling:

1) button
2) magnussen
3) maldonado

Hamilton zijn snelheid is niet wat moet zijn, en Rosberg valt na een halve ronde uit met een opgeblazen motor. Nadien bekend de fia dat ze oneerlijke praktijken gevonden hebben bij mercedes en ze verliezen hun titels van 2014

Tuesday

Ik denk dat Giedo beslag gaat leggen op de 1e plaats ;) Daarachter Sutil en Alonso die toch nog ingezet wordt wegens het slechte presteren van Magnussen.

0634

Zaterdag wint Rosberg, zondag Hamilton. Spannender wordt het niet.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 13 maart 2015 - 21:46:02
Zaterdag wint Rosberg, zondag Hamilton. Spannender wordt het niet.

Helaas eens... Tenzij malheur!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Super Seb

Goedemorgen allen en een mooi seizoen gewenst! Here we go! 8)
"Keep calm and ignore Multi-21....."