Monza: Cijfer voor de race

Gestart door 0634, 07 september 2014 - 15:18:17

« vorige - volgende »

Wat vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
3 (12%)
8
6 (24%)
7
13 (52%)
6
1 (4%)
5
2 (8%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

robbert

Citaat van: Fietser op 09 september 2014 - 11:47:43
Citaat van: robbert op 08 september 2014 - 19:52:07
woow, het is hier weer plezant op het forum. Leer eens overeen te komen, en niet telkens elkaar persoonlijk aan te vallen.  >:( >:(

Ben het zeer met je eens. Een persoonlijke aanval kan nooit de bedoeling zijn op welk forum dan ook. Maar overeenkomen hoeft voor mij nou ook weer niet. Zoveel mensen, zoveel meningen. Echter, door out of the blue te zeggen dat je de ander 'om te kotsen vindt' trek je een forum het moeras in.

Terug naar het topic.

met andere woorden, maak maar ruzie dan

Franky R.

Heren. Bij deze verzoek ik de topic niet te vervuilen met persoonlijke aanvallen. Dank!

Wallie

Kon het niet live zien, dus in de herhaling gekeken op de BBC. Prima raceje dus een prima cijfertje een 7.
Vooral de laatste rondes waren mooi om te zien met Ricciardo en Bottas. Ook mooi dat Massa weer eens op het podium stond!

Ik stoorde mij wel een beetje aan Rosberg, beetje italiaans spreken tegen Massa en de man die de constructeurs beker op ging halen.
Het boe geroep toen Rosberg de beker kreeg en werd geïnterviewd door Alesi, vond ik wat overdreven. Wel denk ik dat Hamilton mede door de gebeurtenissen in Spa en nu op Monza het momentum heeft overgenomen van Rosberg.

Ik merk dat ook aan mijzelf ik gun het Hamilton nu meer dan Rosberg terwijl dat een paar wedstrijden geleden andersom was.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

SDG

Citaat van: Matthijs op 09 september 2014 - 11:31:58
Beetje makkelijk scoren. Heb je gezien hoeveel coureurs Bottas inhaalde die ook met open DRS reden? En heb je meerdere inhaalacties tussen bocht 1 en de Lesmos gemist? Allemaal geen DRS-passes.

Daarom ook dat ik de mensen die hier slechts een vijf geven totaal niet snap. Als je hier totaal niets aan vond, moet je wat mij betreft toch maar eens voor jezelf de afweging maken of Formule 1 eigenlijk nog wel echt jouw sport is...

Matthijs

Citaat van: SDG op 09 september 2014 - 14:16:27
Citaat van: Matthijs op 09 september 2014 - 11:31:58
Beetje makkelijk scoren. Heb je gezien hoeveel coureurs Bottas inhaalde die ook met open DRS reden? En heb je meerdere inhaalacties tussen bocht 1 en de Lesmos gemist? Allemaal geen DRS-passes.

Daarom ook dat ik de mensen die hier slechts een vijf geven totaal niet snap. Als je hier totaal niets aan vond, moet je wat mij betreft toch maar eens voor jezelf de afweging maken of Formule 1 eigenlijk nog wel echt jouw sport is...
Nouja, ik wil niet zover gaan om anderen op te leggen wat hun sport is, maar deze race op Monza werd er alleen al zonder DRS meer ingehaald dan totaal in een race 10 jaar geleden. Nu werkt dat natuurlijk ook als pleidooi om DRS af te schaffen, maar dat DRS dan alle lol eruit haalt vind ik onzin.

Sabai

Citaat van: SDG op 09 september 2014 - 14:16:27
Citaat van: Matthijs op 09 september 2014 - 11:31:58
Beetje makkelijk scoren. Heb je gezien hoeveel coureurs Bottas inhaalde die ook met open DRS reden? En heb je meerdere inhaalacties tussen bocht 1 en de Lesmos gemist? Allemaal geen DRS-passes.

Daarom ook dat ik de mensen die hier slechts een vijf geven totaal niet snap. Als je hier totaal niets aan vond, moet je wat mij betreft toch maar eens voor jezelf de afweging maken of Formule 1 eigenlijk nog wel echt jouw sport is...

De baan vind ik gewoon niks + er was geen echte strijd om p1. Bottas reed gewoon zoals je verwacht met die auto die veel sneller is dan de auto's die hij inhaalde dus niks speciaals. Ricciardo was de enige verassing met Perez. En oja en Hamilton won  :P een 5 voor mij dus

NielsD

Citaat van: SDG op 09 september 2014 - 14:16:27
Citaat van: Matthijs op 09 september 2014 - 11:31:58
Beetje makkelijk scoren. Heb je gezien hoeveel coureurs Bottas inhaalde die ook met open DRS reden? En heb je meerdere inhaalacties tussen bocht 1 en de Lesmos gemist? Allemaal geen DRS-passes.

Daarom ook dat ik de mensen die hier slechts een vijf geven totaal niet snap. Als je hier totaal niets aan vond, moet je wat mij betreft toch maar eens voor jezelf de afweging maken of Formule 1 eigenlijk nog wel echt jouw sport is...

Wat is dit nou weer voor belachelijk bericht. Dus omdat ik deze race een vijf geef omdat ik de race minder vond, moet ik gaan nadenken of Formule 1 wel echt mijn sport is? Ik bepaal toch zelf of ik een race leuk vind, er zullen ook wedstrijden zijn die jij minder vond dan ik...

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

SDG

Citaat van: NielsD op 11 september 2014 - 00:05:36
Citaat van: SDG op 09 september 2014 - 14:16:27
Citaat van: Matthijs op 09 september 2014 - 11:31:58
Beetje makkelijk scoren. Heb je gezien hoeveel coureurs Bottas inhaalde die ook met open DRS reden? En heb je meerdere inhaalacties tussen bocht 1 en de Lesmos gemist? Allemaal geen DRS-passes.

Daarom ook dat ik de mensen die hier slechts een vijf geven totaal niet snap. Als je hier totaal niets aan vond, moet je wat mij betreft toch maar eens voor jezelf de afweging maken of Formule 1 eigenlijk nog wel echt jouw sport is...


Wat is dit nou weer voor belachelijk bericht. Dus omdat ik deze race een vijf geef omdat ik de race minder vond, moet ik gaan nadenken of Formule 1 wel echt mijn sport is? Ik bepaal toch zelf of ik een race leuk vind, er zullen ook wedstrijden zijn die jij minder vond dan ik...

Nee, maar ik vraag me wel af als dit sommigen al niet meer kan bekoren, wat ze dan wél nog goed vinden? Wat willen jullie eigenlijk? Dat iedere race van het gehalte Montreal 2011 of Bahrein 2014 is? Dat zijn uitzonderingen, niet de norm.

0634

IK vind van alles geweldig, zeker dit jaar. Monza vond ik echter een van de minderen. Is dat zo'n ramp? Laatst gaf ik ergens een 8 voor (Hongarije geloof ik?), maar zag ik tevens vijfen langskomen. Tja, smaken verschillen blijkbaar. Persoonlijk vond ik deze race op het treintje op het end om P5 na, niet erg bijzonder. Grote factor daarin was overigens de anti-climax die Rosberg veroorzaakte door rechtdoor te gaan net op het moment dat ik handenwrijvend ging zitten voor een duel om P1. En ondanks dat ik het weinig verheffend vond, kijk ik volgende week gewoon weer hoor. ;)

NielsD

Citaat van: SDG op 11 september 2014 - 06:16:39
Citaat van: NielsD op 11 september 2014 - 00:05:36
Citaat van: SDG op 09 september 2014 - 14:16:27
Citaat van: Matthijs op 09 september 2014 - 11:31:58
Beetje makkelijk scoren. Heb je gezien hoeveel coureurs Bottas inhaalde die ook met open DRS reden? En heb je meerdere inhaalacties tussen bocht 1 en de Lesmos gemist? Allemaal geen DRS-passes.

Daarom ook dat ik de mensen die hier slechts een vijf geven totaal niet snap. Als je hier totaal niets aan vond, moet je wat mij betreft toch maar eens voor jezelf de afweging maken of Formule 1 eigenlijk nog wel echt jouw sport is...


Wat is dit nou weer voor belachelijk bericht. Dus omdat ik deze race een vijf geef omdat ik de race minder vond, moet ik gaan nadenken of Formule 1 wel echt mijn sport is? Ik bepaal toch zelf of ik een race leuk vind, er zullen ook wedstrijden zijn die jij minder vond dan ik...

Nee, maar ik vraag me wel af als dit sommigen al niet meer kan bekoren, wat ze dan wél nog goed vinden? Wat willen jullie eigenlijk? Dat iedere race van het gehalte Montreal 2011 of Bahrein 2014 is? Dat zijn uitzonderingen, niet de norm.

In principe horen die wedstrijden geen uitzonderingen te zijn, los van dat kan elke wedstrijd mij wel bekoren. Monza helaas niet. De gevechten met Perez en Ricciardo waren leuk, maar het gevecht voor de leiding en Bottas die overal met gemak langsgaat, zelfs als de andere coureurs ook hun DRS open hadden, nee dat is voor mij genoeg om toch te zeggen dat het een vijf wordt. GP2 en GP3 waren in dat opzicht eigenlijk leuker..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

robbert

Citaat van: SDG op 09 september 2014 - 14:16:27
Citaat van: Matthijs op 09 september 2014 - 11:31:58
Beetje makkelijk scoren. Heb je gezien hoeveel coureurs Bottas inhaalde die ook met open DRS reden? En heb je meerdere inhaalacties tussen bocht 1 en de Lesmos gemist? Allemaal geen DRS-passes.

Daarom ook dat ik de mensen die hier slechts een vijf geven totaal niet snap. Als je hier totaal niets aan vond, moet je wat mij betreft toch maar eens voor jezelf de afweging maken of Formule 1 eigenlijk nog wel echt jouw sport is...

ja ik vond deze race toch ook wel niet echt super, zoals bahrain en hongarije, maar vond deze nu toch ook niet superslecht. Daarom dat ik hem een 7 gegeven heb. En ja smaken verschillen zeker. Er zijn er nog altijd die roepen dat de f1 saai is geworden, en zo'n uitdrukking snap ik niet

Jehoentelaar

GP2 en GP3 zijn zodanig anders van aard dat ze eigenlijk geen faire vergelijking zijn ten opzichte van de Formule 1. Dat gezegd hebbende, de zaterdagrace van de GP2 in Monza vond ik qua spanning en spektakelwaarde nauwelijks interessanter dan de F1. Eigenlijk helemaal niet.

Perton

Citaat van: NielsD op 11 september 2014 - 06:45:45
In principe horen die wedstrijden geen uitzonderingen te zijn, los van dat kan elke wedstrijd mij wel bekoren.
Die horen juist wel uitzonderingen te zijn, dat maakt ze juist speciaal. Spanje - Nederland was juist leuk, omdat het een uitzondering was. Liechtenstein - Nederland met hetzelfde resultaat was tegenvallend geweest.

Voor de rest mag iedereen van mij een vijf geven, ik heb de race zelf niet gezien. Maar de leuke races zijn juist leuke races omdat ze uitzonderingen zijn. Daarom heb ik zelf ook totaal geen moeite met de aanwezigheid van Hongarije en Monaco op de kalender, ook al worden dat als saaie circuits gezien.

Jozef

Ik vind het wel grappig dat deze discussie telkens weer terugkomt als er een paar achten en een paar vijven gegeven worden. Is toch al zeker de vierde keer dit seizoen denk ik, dat deze discussie gevoerd wordt. ^^