Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Franky R.

En wat heeft Verstappen jr. geleerd? Nml. dat je keihard kunt werken, niets verkeerd doet en toch genaaid wordt door een "steward" die halverwege de race c.q. manoeuvre wakker schrikt en met straffen gaat zwaaien om zijn onkunde te maskeren.


Gevaarlijk rijgedrag...Ik heb Max niets verkeerd zien doen op dat rechte stuk. :(

NielsD

Ik ga er vanuit dat de Telegraaf zoals gewoonlijk weer kliks wil scoren? Lijkt me niet dat dit waar is..

http://www.nusport.nl/formule-1/3844107/max-verstappen-in-beeld-bij-formule-1-team-toro-rosso.html
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Matthijs

Citaat van: Franky R. op 04 augustus 2014 - 01:36:31
En wat heeft Verstappen jr. geleerd? Nml. dat je keihard kunt werken, niets verkeerd doet en toch genaaid wordt door een "steward" die halverwege de race c.q. manoeuvre wakker schrikt en met straffen gaat zwaaien om zijn onkunde te maskeren.


Gevaarlijk rijgedrag...Ik heb Max niets verkeerd zien doen op dat rechte stuk. :(
Nouja, ik vond de straf ook niet terecht maar er gebeurde wel degelijk wat op het rechte stuk. De tweede keer dat hij Fuoco wil inhalen raken ze elkaar doordat Verstappen niet alleen Fuoco wil inhalen, maar ook wil verdedigen tov Dennis, waardoor hij Fuoco wel degelijk afsnijdt.

Belachelijk trouwens op facebook alle berichten waarin de FIA beschuldigd wordt van matchfixing, omkoping etc, terwijl de meesten geen idee hebben waarvoor de straf nu eigenlijk gegeven wordt.

Sphinx

Citaat van: NielsD op 04 augustus 2014 - 06:58:51
Ik ga er vanuit dat de Telegraaf zoals gewoonlijk weer kliks wil scoren? Lijkt me niet dat dit waar is..

http://www.nusport.nl/formule-1/3844107/max-verstappen-in-beeld-bij-formule-1-team-toro-rosso.html

Dan leest de televaag dezelfde sites als een F1today gebruiker die met deze link kwam:  http://nonf1.com/2014/08/Red_Bull_and_Mercedes_are_fighting_for_max_Verstappen.html
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Vieze baas

Als ie dan ergens zo vroeg komt dan Torro Rosso, die geven jonge coureurs iig een paar jaar de kans.

jende

#755
Bron: http://www.nu.nl/sport/3844105/max-verstappen-16-debuteert-wellicht-al-in-2015-in-formule-1.html

Dat beloofd wat ik ben helemaal voor!

Wat denken jullie kan hij beter bij Toro Rosso beginnen of een team als Ferrari - Mercedes wellicht?

Sabai

Lijkt mjj dat het een beetje te vroeg is.

Matthijs

Citaat van: Vieze baas op 04 augustus 2014 - 10:13:33
Als ie dan ergens zo vroeg komt dan Torro Rosso, die geven jonge coureurs iig een paar jaar de kans.
Goed punt. Coureurs als Alguersuari, Buemi, , Klien en Liuzzi en waarschijnlijk Vergne kregen altijd 3 jaar de kans om zich te bewijzen voordat ze werden afgeserveerd. Zelfs coureurs als Bourdais en Speed kregen meer dan een jaar, terwijl al vrij snel duidelijk was dat ze 'het' niet hadden.

Matthijs

Tja, ik zou zeggen niet doen. Hij is ontegenzeggelijk supersnel en hij zal zeker F1 rijden, maar waarom al in 2015? Je ziet dat hij logischerwijs dit jaar fouten maakt. Geef hem nog wat tijd om meer fouten te maken. Bovendien heeft hij (behalve een paar uitvalbeurten en twijfelachtige straffen) nog geen tegenslag meegemaakt. Een beetje character building voordat hij in de F1 komt, zal hem alleen maar beter maken. Daar staat weer tegenover dat Red Bull een rijder altijd 2 tot 3 seizoenen de tijd geeft om te groeien of om afscheid van te nemen. Coureurs als Buemi, Alguersuari, Bourdais, Klien, Liuzzi en waarschijnlijk Vergne krijgen 2 maar meestal 3 jaar voordat besloten wordt dat ze niet de nieuwe Vettel zijn.

Hamilton#44


Hamilton#44

Zou heb wel lullig vinden voor Vergne, die deed niet onder voor Ricciardo en hij presteert ook nu beter dan Kvyat en wordt volgend jaar toch gedumpt waarschijnlijk. Als Verstappen niet komt, komt Sainz wel.

Edwin90

Dat is wel heel erg vroeg. Maak nou niet dezelfde fout als met z'n pa. Laat hem toch lekker een jaartje GP2 rijden ofzo. De jongen is nog maar een jaar actief in de autosport (los van de karting natuurlijk).

Sphinx

Vind ik ook, ga nou niet precies datgene doen waardoor Pa zijn carrière de mist in ging.

CitaatWat goed is komt snel

Dat doet een vuurpijl ook, en die klapt daarna uiteen, levert 15 seconds of fame en is dan voor eeuwig verdwenen. De Vandoorne aanpak lijkt me hier het slimst: opleidings programma, jaar Gp2/WSR en dan zien we wel. Laat Sainz het maar op knappen in de STR, kan Max die mooi overnemen in 2016 (zou nog vrij vroeg zijn als je het mij vraagt)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Kootje

Hij kan beter eerst nog 'n jaartje F3 doen, aangezien hij daar nog genoeg kan leren. Daarna één of twee jaartjes GP2 of WSR3.5 en dan is het vroeg genoeg om de overstap te maken. Wat goed is komt snel, dat klopt. Maar wat te snel komt, komt er doorgaans niet. Dat zou z'n vader als geen ander moeten weten.

Maakt hij na 'n x-aantal jaar dan de overstap naar de F1, dan lijkt 'n middenmoot team, zoals Toro Rosso nu is, me de beste keuze. Eerst 'n jaar of twee in de luwte rijden en dan de stap naar 'n topteam.  Dat lijkt mij iig de beste manier, al zijn er gevallen genoeg die het tegendeel bewijzen. Kimi, Seb, Lewis, allemaal kwamen ze sneller dan verwacht of debuteerden succesvol in de top. Uitzonderlijke talenten kunnen dat, en Max is uitzonderlijk. Maar toch .... ik zou het niet doen.

Sabai

We zeggen wel altijd maak niet dezelfde fout als zijn pa. Maar ik las net dat Jos 106 gp's gereden heeft. Dus zo fout was het niet. Zijn fout was om meteen bij het beste team in te stappen naast Schumacher. Maar toch denk ik dat Max beter nog een jaar ervaring kan opdoen in de gp2 of wsr3.5. Al doet Kyat het ook boven verwachting en die komt uit de gp3.