Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

NielsD

Leuk voor The Hulk, maar hij gaat er geen klap mee vooruit. Echt diep zonde dat een eventuele deal met Lotus is afgeketst.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Dubbele pech aangezien hij ook moest wijken voor Kimi bij Ferrari.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: NielsD op 03 december 2013 - 20:02:02
Leuk voor The Hulk, maar hij gaat er geen klap mee vooruit. Echt diep zonde dat een eventuele deal met Lotus is afgeketst.

Laten we afwachten waar Lotus komend seizoen staat. Ik ben er niet zo zeker van dat ze het niveau van dit seizoen kunnen continueren.

janke

Citaat van: NielsD op 03 december 2013 - 20:02:02
Leuk voor The Hulk, maar hij gaat er geen klap mee vooruit. Echt diep zonde dat een eventuele deal met Lotus is afgeketst.

Dat zullen we volgend seizoen zien. Nieuwe wagens, nieuwe kansen. En de hulk is ook niet de eerste de beste. Iig een mooi pakket, FI, Mercedes en Hülkenberg. En zou Perèz daadwerkelijk zijn teammaat worden? Ik weet niet, iets in me zegt nee.
Some things are too important to be left in the past.

NielsD

Citaat van: janke op 03 december 2013 - 20:18:07
Citaat van: NielsD op 03 december 2013 - 20:02:02
Leuk voor The Hulk, maar hij gaat er geen klap mee vooruit. Echt diep zonde dat een eventuele deal met Lotus is afgeketst.

Dat zullen we volgend seizoen zien. Nieuwe wagens, nieuwe kansen. En de hulk is ook niet de eerste de beste. Iig een mooi pakket, FI, Mercedes en Hülkenberg. En zou Perèz daadwerkelijk zijn teammaat worden? Ik weet niet, iets in me zegt nee.

Ja hebben jullie gelijk in, het wordt inderdaad wel een ander slagvolgorde op de grid. Met dat laatste ben ik het met je eens, ook ik denk dat Perez niet naar FI gaat.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wings


NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

janke

Some things are too important to be left in the past.

Figge

Ik hoop idd op promotie voor Giedo. Naar Sauber of FI. Het zou mooi zijn. Maar ik vrees dat het hopen tegen beter weten is. Sergio is ook nog in de markt en zal al 1 van die zitjes innemen denk ik. En daarna is Sutil ook nog kandidaat.

Arthur

Citaat van: Figge op 03 december 2013 - 21:12:22
Ik hoop idd op promotie voor Giedo. Naar Sauber of FI. Het zou mooi zijn. Maar ik vrees dat het hopen tegen beter weten is. Sergio is ook nog in de markt en zal al 1 van die zitjes innemen denk ik. En daarna is Sutil ook nog kandidaat.

De enige hoop voor Giedo is Caterham en niets anders denk ik.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Vieze baas

Citaat van: NielsD op 03 december 2013 - 20:02:02
Leuk voor The Hulk, maar hij gaat er geen klap mee vooruit. Echt diep zonde dat een eventuele deal met Lotus is afgeketst.

Hij moest in 2010 ook bij Williams weg omdat ene Pastor Maldonao met veel centen aan kwam zetten toch?  :D

Fietser

Citaat van: janke op 03 december 2013 - 20:18:07
Citaat van: NielsD op 03 december 2013 - 20:02:02
Leuk voor The Hulk, maar hij gaat er geen klap mee vooruit. Echt diep zonde dat een eventuele deal met Lotus is afgeketst.

Dat zullen we volgend seizoen zien. Nieuwe wagens, nieuwe kansen. En de hulk is ook niet de eerste de beste. Iig een mooi pakket, FI, Mercedes en Hülkenberg. En zou Perèz daadwerkelijk zijn teammaat worden? Ik weet niet, iets in me zegt nee.

Of Perez teamgenoot wordt van Hulkenberg, weet ik ook niet. Maar ik hoop het wel, want samen vormen ze m.i. een van de sterkste line ups voor 2014.

Matthijs

Citaat van: Vieze baas op 04 december 2013 - 10:21:56
Citaat van: NielsD op 03 december 2013 - 20:02:02
Leuk voor The Hulk, maar hij gaat er geen klap mee vooruit. Echt diep zonde dat een eventuele deal met Lotus is afgeketst.

Hij moest in 2010 ook bij Williams weg omdat ene Pastor Maldonao met veel centen aan kwam zetten toch?  :D
Klopt helemaal!

wilfried66

Ik denk dat het zo gaat zijn
Force India: Hulkenberg en Perez
Sauber : Sutil en Gutierrez
Caterham :Van de garde en Kovalainen
Marussia :Bianchi en Chilton
En als Sauber en Marussia een fusie aangaan
Sauber-Marussia :Sutil en Bianchi
Wat denken jullie ervan

Kootje

Ik denk dat daar al 'n topic voor is, http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12696.0.html, notabene een die je zelf gestart bent. :P