Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Buxoq

Ik heb op verschillende sites gelezen dat Gutierrez geïnformeerd heeft bij Caterham voor een stoeltje in 2014.

Perton

Heel mooi dat ie informeert, kan ik ook als ik de telefoon oppak. :P Ik denk dat het voor Gutiérrez voorlopig bij informeren blijft.

Franky R.

Citaat van: Perton op 04 december 2013 - 16:52:07
Heel mooi dat ie informeert, kan ik ook als ik de telefoon oppak. :P Ik denk dat het voor Gutiérrez voorlopig bij informeren blijft.
;D ;D ;D

Fabian

Geen gek plan van Guti. Bij Sauber zal ie geen verlenging krijgen denk ik.

Perton

Mwoah zolang sirotkin geen licentie heeft en van perez en sutil waarschijnlijk een bij force india eindigt.. waarom niet? Zeker is het natuurlijk allerminst anders zou hij zich niet bij andere teams melden maar als hij volgend jaar weer voor sauber rijdt ben ik niet heel verbaasd


Fabian


0634

Heeft Giedo ruimschoots van Pic gewonnen?

Perton

Ligt eraan hoe je het bekijkt. Consistent, op wat dipjes na, telkens voor Pic finishen, vind ik wel ruimschoots verslaan. Als je het per race bekijkt, dan zijn de verschillen niet zo groot nee, maar als iets keer op keer gebeurt....

Ruimschoots is natuurlijk een groot woord, en behoorlijk overdreven van de Quote. Maar er valt wel wat voor te zeggen dat Van der Garde hem sinds de zomer de baas was. Het is dan, zoals ik in mijn eerste alinea aangaf, een kwestie van hoe je de cijfers presenteert.

0634

Er staat niet sinds de zomer, dus ik ga ervanuit dat ze het over een heel jaar hebben.

In kwalificatie heeft Pic gewoon gewonnen over een jaar met 11:8 en in races met 12:7.

Dus hoe ik het ook bekijk: Giedo heeft Pic helemaal niet verslagen, laat staan ruimschoots.

Perton

Het is de Quote, niet Autosport of Adam Cooper zijn site. Laten we nou niet pietlullig gaan doen over wat de Quote schrijft. Het is voor een groot publiek geschreven, die interesseert het niet of Van der Garde vanaf de zomer beter om kon gaan met Pirelli-banden. Dat is alleen maar verwarrend voor de lezer, want die gaat dan denken: waarom, wat maakt dat uit dan? En dan levert het artikel alleen maar onnodige vragen op.

Als de term 'ruimschoots' nou op een Formule 1-website had gestaan, oké, maar dit vind ik een beetje zeuren om het zeuren als ik eerlijk ben.

0634

Ik vind van niet. Het is niet waar. Hij heeft hem namelijk helemaal niet verslagen. Laat staan ruimschoots. Dus snap ik niet dat je dat in een blad zet. Autosportblad of niet.

Gerard

#1752
Vraag me af of het uberhaubt lukt bij FI... Als Sutil 9 mln beschikbaar heeft van Medion, (schreef Olav Mol in een tweet naar mij) ;) zal hij eerder kans maken denk ik...

Sabai

#1753
Giedo mag blij zijn als hij als hij bij zijn huidige team mag blijven.

0634

Eens. Maar daar heeft hij dan ook wel een reele kans, denk ik.