Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Tuesday op 22 februari 2014 - 01:49:35
Citaat van: janke op 21 februari 2014 - 23:52:14
Citaat van: Tuesday op 21 februari 2014 - 23:45:07
Citaat van: Kootje op 21 februari 2014 - 23:35:17
PDVSA zou nog 2 jaar sponsor zijn, maar zij hebben dat afgekocht. Dat is een vd redenen dat Massa in principe geen geld mee hoefde te brengen. Dat hij dan nu toch 'n grote sponsor heeft weten te strikken is 'n mooie bijkomstigheid.
precies, en Williams kon Maldonado pas definitief de deur wijzen (en officieel onderhandelen met andere coureurs) nadat het contract met PDVSA was afgekocht.

Ohh, ik dacht dat Williams wel héél goedkoop van Maldonado af was.?? Wat mij betreft gelukkig maar.
ik bedoelde; DOOR PDVSA was afgekocht, met geld toe dus voor Williams ;)

Is maar goed ook. Rijders als Maldonado voegen weinig toe dan geld. Laat ze dan een team als Williams ook inderdaad maar flink verrijken.

gloudiesaurus

En Nasr met Banco do Brasil bij Williams  :)
Gaat lekker met Williams en de Braziliaanse sponsoren.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: Tuesday op 22 februari 2014 - 01:49:35
Citaat van: janke op 21 februari 2014 - 23:52:14
Citaat van: Tuesday op 21 februari 2014 - 23:45:07
Citaat van: Kootje op 21 februari 2014 - 23:35:17
PDVSA zou nog 2 jaar sponsor zijn, maar zij hebben dat afgekocht. Dat is een vd redenen dat Massa in principe geen geld mee hoefde te brengen. Dat hij dan nu toch 'n grote sponsor heeft weten te strikken is 'n mooie bijkomstigheid.
precies, en Williams kon Maldonado pas definitief de deur wijzen (en officieel onderhandelen met andere coureurs) nadat het contract met PDVSA was afgekocht.

Ohh, ik dacht dat Williams wel héél goedkoop van Maldonado af was.?? Wat mij betreft gelukkig maar.
ik bedoelde; DOOR PDVSA was afgekocht, met geld toe dus voor Williams ;)

Oké, dat had ik dan even gemist. Dus de topcoureur Maldonado weg en geld toe. Top, werkelijk top. Na de Braziliaanse oliemaatschappij dus ook een bank als sponsor. Gaat inderdaad goed bij Williams. Fijn om te lezen/horen. (een team naar mijn hart)

En nu afwachten wat de resultaten worden. Een blijkbaar prima motor en een coureur met ervaring maar niet werkelijk een topcoureur zouden die dan de sleutel zijn voor succes? Ik hoop het.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: Tuesday op 21 februari 2014 - 22:58:00
Citaat van: Jeroen op 21 februari 2014 - 22:37:14
Ze zullen ook wel weten wat ze doen daar bij Williams. Goede keus ook van ze, Felipe Massa. Is ook een goed team voor hem. Hij is niet 's werelds beste, maar toch een alleszins prima rijder. Zeker voor een subtopteam. Ben benieuwd hoe ze het samen gaan doen.
ja, dat denk ik ook, maar daarmee gaven ze Massa wel een 'machtige' positie, wat wel aangeeft dat ze hem wel graag wilden hebben. Of Massa een goede keus is? ik weet het niet, de afgelopen jaren was ie wel erg wisselvallig en geen schim van de Massa van 2008 (en daarvoor). Of het op de baan een grote verbetering is tov Maldonado weet ik niet, maar op alle andere vlakken natuurlijk wel (behalve financiëel dan).
Qua snelheid denk ik dat het niet zoveel zal schelen, maar Massa is natuurlijk een stuk stabieler in zijn prestaties en heeft geen gekke fratsen.

Vanuit Williams bekeken: Alonso of Vettel komt niet. En Button of Rosberg ook niet. Dan is Massa een van de betere beschikbare keuzes denk ik.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 22 februari 2014 - 11:22:44
Citaat van: Tuesday op 21 februari 2014 - 22:58:00
Citaat van: Jeroen op 21 februari 2014 - 22:37:14
Ze zullen ook wel weten wat ze doen daar bij Williams. Goede keus ook van ze, Felipe Massa. Is ook een goed team voor hem. Hij is niet 's werelds beste, maar toch een alleszins prima rijder. Zeker voor een subtopteam. Ben benieuwd hoe ze het samen gaan doen.
ja, dat denk ik ook, maar daarmee gaven ze Massa wel een 'machtige' positie, wat wel aangeeft dat ze hem wel graag wilden hebben. Of Massa een goede keus is? ik weet het niet, de afgelopen jaren was ie wel erg wisselvallig en geen schim van de Massa van 2008 (en daarvoor). Of het op de baan een grote verbetering is tov Maldonado weet ik niet, maar op alle andere vlakken natuurlijk wel (behalve financiëel dan).
Qua snelheid denk ik dat het niet zoveel zal schelen, maar Massa is natuurlijk een stuk stabieler in zijn prestaties en heeft geen gekke fratsen.

Vanuit Williams bekeken: Alonso of Vettel komt niet. En Button of Rosberg ook niet. Dan is Massa een van de betere beschikbare keuzes denk ik.


Dat plus dat Massa heus wel nog weet hoe je moet winnen. Hij komt uit de zeer competitieve sfeer van Ferrari en dan tevens heel goed aangeven waar de prioriteiten dienen te liggen.


Verder ben ik het wel met Jeroen eens. Ik zou ook niet zo een-twee-drie weten wie Williams dan zou moeten tekenen.


Wings

Citaat van: Tuesday op 21 februari 2014 - 22:58:00
Citaat van: Jeroen op 21 februari 2014 - 22:37:14
Ze zullen ook wel weten wat ze doen daar bij Williams. Goede keus ook van ze, Felipe Massa. Is ook een goed team voor hem. Hij is niet 's werelds beste, maar toch een alleszins prima rijder. Zeker voor een subtopteam. Ben benieuwd hoe ze het samen gaan doen.
ja, dat denk ik ook, maar daarmee gaven ze Massa wel een 'machtige' positie, wat wel aangeeft dat ze hem wel graag wilden hebben. Of Massa een goede keus is? ik weet het niet, de afgelopen jaren was ie wel erg wisselvallig en geen schim van de Massa van 2008 (en daarvoor). Of het op de baan een grote verbetering is tov Maldonado weet ik niet, maar op alle andere vlakken natuurlijk wel (behalve financiëel dan).

Tsja, als je puur en alleen kijkt naar de resultaten heb je gelijk. Kijkend naar de rol die hij vertegenwoordigde vermenigvuldigd met de situatie bij Ferrari vind ik het verklaarbaar. Zo geloof ik niet dat Massa ineens weer het licht zag en competitief was. Dat heeft meer te maken met de situatie op dat moment en in het verlengde daarvan zijn rol. Vaak waren het de momenten dat de theoretische kansen van Alonso nihil [of weg] waren. Niettemin ben ik het eens dat dit seizoen beneden niveau was en hij veel manfouten maakte maar ik persoonlijk betwijfel of we hem dat moeten kwalijk nemen. Geldt ook voor een Alonso die wat minder ging presteren.