Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

0634

Je kan ook nadenken over een andere manager als je hem niet nodig hebt wanneer je hem normaal gesproken het meeste nodig zou hebben. Of geen.

Wings

Mee oneens. Dit zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen. Ik begrijp best dat je op dit soort momenten je eigen pad legt en beloopt.

Tuesday

t werd hem vriendelijk verzocht door Williams en als je t samen in principe al eens bent, kan het ook prima zonder manager. Die manager komt op andere momenten wel weer van pas en zorgt ervoor dat Felipe zich op racen kan concentreren.

0634

Dat snap ik. Maar ik snap niet zo waarom Williams zonder die manager wilde onderhandelen. Dat hij ook Maldonado doet, dat heeft er toch weinig mee te maken? Als je het in principe al eens bent, Williams wil Massa en Massa wil Williams, dan snap ik niet zo waarom het er toe doet dat hij ook Maldonado in zijn stal heeft.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 21 februari 2014 - 22:14:42
Dat snap ik. Maar ik snap niet zo waarom Williams zonder die manager wilde onderhandelen. Dat hij ook Maldonado doet, dat heeft er toch weinig mee te maken? Als je het in principe al eens bent, Williams wil Massa en Massa wil Williams, dan snap ik niet zo waarom het er toe doet dat hij ook Maldonado in zijn stal heeft.
gaat in dit geval ook niet om Massa, maar om de afhandeling van het contract van Maldonado/PVDSA. Ik weet ook niet precies hoe de vork in de steel zit, maar in t geval van een doorlopend contract kun je altijd beter iemand vrijwillig laten opstappen dan dat je het contract moet afkopen. Het schijnt dat Williams nu zelf nog een hele zak geld heeft meegekregen van PVDSA. Wat dat betreft hebben ze t spelletje prima gespeeld.

0634

Ze zullen ook wel weten wat ze doen daar bij Williams. Goede keus ook van ze, Felipe Massa. Is ook een goed team voor hem. Hij is niet 's werelds beste, maar toch een alleszins prima rijder. Zeker voor een subtopteam. Ben benieuwd hoe ze het samen gaan doen.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 21 februari 2014 - 22:37:14
Ze zullen ook wel weten wat ze doen daar bij Williams. Goede keus ook van ze, Felipe Massa. Is ook een goed team voor hem. Hij is niet 's werelds beste, maar toch een alleszins prima rijder. Zeker voor een subtopteam. Ben benieuwd hoe ze het samen gaan doen.
ja, dat denk ik ook, maar daarmee gaven ze Massa wel een 'machtige' positie, wat wel aangeeft dat ze hem wel graag wilden hebben. Of Massa een goede keus is? ik weet het niet, de afgelopen jaren was ie wel erg wisselvallig en geen schim van de Massa van 2008 (en daarvoor). Of het op de baan een grote verbetering is tov Maldonado weet ik niet, maar op alle andere vlakken natuurlijk wel (behalve financiëel dan).

Dimensie

Als de sponsor psvda is dan kies je Maldonado, als de sponsor Petrobras is dan kies je voor Massa.

Tuesday

Citaat van: Dimensie op 21 februari 2014 - 23:13:12
Als de sponsor psvda is dan kies je Maldonado, als de sponsor Petrobras is dan kies je voor Massa.
PSVDA liep nog 2 jaar door toch? en Petrobas is pas maanden na Massa aangekondigd?

Kootje

PDVSA zou nog 2 jaar sponsor zijn, maar zij hebben dat afgekocht. Dat is een vd redenen dat Massa in principe geen geld mee hoefde te brengen. Dat hij dan nu toch 'n grote sponsor heeft weten te strikken is 'n mooie bijkomstigheid.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 21 februari 2014 - 23:35:17
PDVSA zou nog 2 jaar sponsor zijn, maar zij hebben dat afgekocht. Dat is een vd redenen dat Massa in principe geen geld mee hoefde te brengen. Dat hij dan nu toch 'n grote sponsor heeft weten te strikken is 'n mooie bijkomstigheid.
precies, en Williams kon Maldonado pas definitief de deur wijzen (en officieel onderhandelen met andere coureurs) nadat het contract met PDVSA was afgekocht.

janke

Citaat van: Tuesday op 21 februari 2014 - 23:45:07
Citaat van: Kootje op 21 februari 2014 - 23:35:17
PDVSA zou nog 2 jaar sponsor zijn, maar zij hebben dat afgekocht. Dat is een vd redenen dat Massa in principe geen geld mee hoefde te brengen. Dat hij dan nu toch 'n grote sponsor heeft weten te strikken is 'n mooie bijkomstigheid.
precies, en Williams kon Maldonado pas definitief de deur wijzen (en officieel onderhandelen met andere coureurs) nadat het contract met PDVSA was afgekocht.

Ohh, ik dacht dat Williams wel héél goedkoop van Maldonado af was.?? Wat mij betreft gelukkig maar.
Some things are too important to be left in the past.

Tuesday

Citaat van: janke op 21 februari 2014 - 23:52:14
Citaat van: Tuesday op 21 februari 2014 - 23:45:07
Citaat van: Kootje op 21 februari 2014 - 23:35:17
PDVSA zou nog 2 jaar sponsor zijn, maar zij hebben dat afgekocht. Dat is een vd redenen dat Massa in principe geen geld mee hoefde te brengen. Dat hij dan nu toch 'n grote sponsor heeft weten te strikken is 'n mooie bijkomstigheid.
precies, en Williams kon Maldonado pas definitief de deur wijzen (en officieel onderhandelen met andere coureurs) nadat het contract met PDVSA was afgekocht.

Ohh, ik dacht dat Williams wel héél goedkoop van Maldonado af was.?? Wat mij betreft gelukkig maar.
ik bedoelde; DOOR PDVSA was afgekocht, met geld toe dus voor Williams ;)

Kootje


Wings

Citaat van: Tuesday op 21 februari 2014 - 21:27:17
t werd hem vriendelijk verzocht door Williams en als je t samen in principe al eens bent, kan het ook prima zonder manager. Die manager komt op andere momenten wel weer van pas en zorgt ervoor dat Felipe zich op racen kan concentreren.

Precies. Verder denk ik dat Williams wilde voorkomen dat de boel werd uitgespeeld. Maar goed ook. Racen heeft de prioriteit en al het politiek gebeuren daar omheen kan me gestolen worden.