Cijfer voor de race: Bahrein 2013

Gestart door Franky R., 21 april 2013 - 15:34:24

« vorige - volgende »

Hoe beoordeel je Bahrein 2013?

10
0 (0%)
9
4 (25%)
8
4 (25%)
7
4 (25%)
6
3 (18.8%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
1 (6.3%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 05 mei 2013 - 15:34:24

Franky R.

Roept u maar. Zelf vond ik een saaie race met enkele hoogtepuntjes [ik typ dit nog tijdens de laatste rondes van de race]. Typisch Bahrein; de auto's rijden relatief dicht bij elkaar in de buurt, maar er gebeurt vrij weinig.


Zelf geef ik een vijf.

0634


Sabai

Vond het ook een leuke race met een paar goede gevechten.

Kootje

9

Schitterende race met gevechten door het hele veld. Weliswaar veelal te danken aan DRS, maar dan wel zoals DRS imo bedoeld is, namelijk als hulpmiddel en niet als zekerheidje. Enige wat ontbrak waren 'n paar mooie crashes en dat gevecht om P1, maar voor de rest .... Ik teken er iig voor als de rest van het seizoen er ook zo uit komt te zien.

rafael25


Fabian

7. Leuke race met veel gevechten. Jammer dat het vooraan niet spannend was anders was het een hoger cijfer geworden. Vond het begin niet heel leuk, maar naarmate de race vorderde werd het leuk om te kijken!

Edwin90

Een acht, achter Vettel was het gewoon een boeiende race. Zowel tactisch als op de baan.

Franky R.

Bij nader inzien van mijn vijf een zes plus gemaakt...Maar ik blijf erbij dat Bahrein een raar circuit is.

Super Seb

Een dikke 7. Leuke race, aardig wat wheelbanging. Vooraan was het wat minder spannend maar de strijd erachter maakte een hoop goed. Prima vermaakt.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

SDG

Citaat van: Edwin90 op 21 april 2013 - 16:16:10
Een acht, achter Vettel was het gewoon een boeiende race. Zowel tactisch als op de baan.

Voor mij ook een acht. Enkel jammer van de pech van Alonso, waardoor de strijd vooraan meteen snel gestreden was. Achter Vettel was er echter spanning en actie bij de vleet.

Arthur

Ook hier een 7 [en niet meer dan] vanwege de leuke gevechten. Op zich was de race snel beslist [Vettel verdween direct aan de horizon] en heel veel ander spektakel was er niet. Nu op naar Catalunya!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

jende

Citaat van: Franky R. op 21 april 2013 - 15:34:24
Roept u maar. Zelf vond ik een saaie race met enkele hoogtepuntjes [ik typ dit nog tijdens de laatste rondes van de race]. Typisch Bahrein; de auto's rijden relatief dicht bij elkaar in de buurt, maar er gebeurt vrij weinig.


Zelf geef ik een vijf.

je hebt misclicked ;p

Wings

Citaat van: Fabian op 21 april 2013 - 16:15:01
7. Leuke race met veel gevechten. Jammer dat het vooraan niet spannend was anders was het een hoger cijfer geworden. Vond het begin niet heel leuk, maar naarmate de race vorderde werd het leuk om te kijken!

Ik sluit mij aan bij je verwoording maar doe er een halfje bij: 7.5.

Franky R.

Citaat van: jende op 21 april 2013 - 17:54:10
Citaat van: Franky R. op 21 april 2013 - 15:34:24
Roept u maar. Zelf vond ik een saaie race met enkele hoogtepuntjes [ik typ dit nog tijdens de laatste rondes van de race]. Typisch Bahrein; de auto's rijden relatief dicht bij elkaar in de buurt, maar er gebeurt vrij weinig.


Zelf geef ik een vijf.

je hebt misclicked ;p
Nee, mijn keuze verwijderd en een zesje gegeven... ;)