Sepang; vrije trainingen, wie gaat er kijken?

Gestart door Arthur, 21 maart 2013 - 20:13:32

« vorige - volgende »

Arthur

De tweede ronde staat op het punt te beginnen, althans, vannacht. Nu de vrije trainingen ook uitgezonden worden en in dit geval vannacht ben ik benieuwd wie er het nachtelijk avontuur weer aangaat [met mogelijk voor velen een werkdag of vroeg op in het vooruitschiet]

Ik zet in ieder geval de [telefoon]wekker om in ieder geval de 1e VT live te aanschouwen. De 2e zit er dan niet helemaal meer in.

Wie o wie is dan ook aanwezig voor buis/beeldscherm?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Ik niet iig. Mijn wekker staat op 06.00 uur, en dat vind ik vroeg genoeg. Zou het nu voor Q of R zijn, dan had ik m'n bed wel uitgekomen. Maar de VT's vind ik echt niet interressant genoeg om m'n nachtrust voor op te geven.

Arthur

Ik slaap dan meestal op de bank, hoef ik niemand wakker te maken en ook de gang naar beneden niet te maken ;D

Wel morgen vroeg weer werken, dat is dan weer minder!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Ik had wel even willen kijken denk ik, vrije training 2 dan,  maar heb helaas nog geen Sport1. Vanaf de GP van China ben ik ook sport1 kijker  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Ik pak denk ik wel een stukje VT2 mee, voor de rest is het mij te gek.


Fabian


Enzo

Stukjes misschien, maar het zal lastig worden.

SanderD

Ik hoef pas om half 11 op school te zijn, dus ga de tweede vrije training even meepakken denk ik.

Arthur

Ben dus waarschijnlijk de enige....  :o [als ik het trek ;D]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90


Super Seb

#11
Present, we zijn wederom de enige. Tot straks man! De wekker staat!

*beide VT dus*
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Arthur

Citaat van: Super Seb op 21 maart 2013 - 23:31:24
Present, we zijn wederom de enige. Tot straks man! De wekker staat!

*beide VT dus*

Talking about DIE HARD [en morgen weer werken... ;)]

Ach ja, wordt het in ieder geval een  1 - 2-tje  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Citaat van: Super Seb op 21 maart 2013 - 23:31:24
Present, we zijn wederom de enige. Tot straks man! De wekker staat!

*beide VT dus*

En idd tot straks!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Super Seb

Idd morgen weer werken, 9:15 beginnen, nu pitten haha, tot zo!
"Keep calm and ignore Multi-21....."