Sepang; vrije trainingen, wie gaat er kijken?

Gestart door Arthur, 21 maart 2013 - 20:13:32

« vorige - volgende »

Charrel

VT1 ga ik ook even kijken, 03.00 begint het??

Franky R.

Citaat van: Charrel op 22 maart 2013 - 00:51:36
VT1 ga ik ook even kijken, 03.00 begint het??
Hmmja, ben toch al wakker...Weet niet of ik de VT2 red. Maar zaterdag haal ik geen van delen op die dag, helaas... :-[

Iceman2012

ik ben er ook nog ;)

van Dam begon heel opgewekt, maar valt nu al weer terug in zn oude manier van commentaar geven. Op zich prima voor VT's trouwens hoor.

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Super Seb

Mogguh, wekker gezet, wakker geworden en weer in slaap gevallen. Deeltje 2 dan maar.  :(
"Keep calm and ignore Multi-21....."

NielsD

Ik vind dat van Dam het nu wel prima doet in VT2. Hij praat niet meer door boardradio's heen en heeft nuttige informatie. Engelse audio feed nog steeds niet beschikbaar.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Super Seb

Yep! Helemaal mee eens! Riep het net al in een ander topic, erg leuke VT om naar te kijken. Zowel qua tijden en Ronald's timing is prima.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

SDG

Ik zoek het vanavond wel ergens op om wat hoogtepunten te bekijken. Op een werkdag is dit zelfs voor mij toch iets te vroeg, hoor...

0634

Zit toch te kijken, naar VT2, zij het met enige vertraging. Lekker regenachtig weer.

En Van Dam, hij doet wat met de kritiek lijkt mij zo: niet door boordradio's praten en achtergrond info geven.

NielsD

Leuke vrije training gezien. Begon droog, 20 minuten voor het einde kwam er een buitje waardoor mensen switchten naar intermediates en zelfs full wets. Raikkonen snelste en kort daarachter Vettel. Het zit lekker dicht bij elkaar dus dit kan nog wel wat worden.



@Jeroen, klopt helemaal. Hij deed het best leuk!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna