Zijn er nog karakters in de sport?

Gestart door 0634, 08 december 2012 - 09:59:17

« vorige - volgende »

Arthur

Citaat van: Franky R. op 27 mei 2013 - 23:20:52
Citaat van: Arthur op 27 mei 2013 - 23:11:21

Kan me MSC nog herinneren die met een sigaar in zijn mond een complete koelkast door een raam naar buiten smeet... Onvolwassen gedrag? Zeker! Werd zo'n heisa over gemaakt als met LH? Geen idee  ;D
Ja, dat weet ik nog...dat was toch na Suzuka 2003?
Ik bedoel maar, maar denk je dat iemand het gedrag van Schumi destijds kinderlijk of onprofessioneel zou noemen? en er werd nauwelijks ophef van gemaakt, omdat Schumi toen het WK won...dacht ik!

En ja, het verbaasde me even [niet verwacht destijds van MSC] maar gezien de reden [idd WK] kon ik er wel mee leven. Maar ik kan je garanderen dat de inhoud van die koelkast [!] niet mee naar buiten gesmeten is...  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Is er nu veel ophef over dat incident met Hamilton dan? Nauwelijks mijns inziens... Ik durf te stellen, niks meer of minder dan toen...

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 28 mei 2013 - 06:39:48
Is er nu veel ophef over dat incident met Hamilton dan? Nauwelijks mijns inziens... Ik durf te stellen, niks meer of minder dan toen...

Alleen hier lijkt het wat los gemaakt te hebben  ;D.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

Over karakers gesproken...

CitaatLotus's Kimi Raikkonen said McLaren's Sergio Perez should be "punched in the face" to teach him a lesson after an incident-strewn race in Monaco.

;D ;D

Arthur

Citaat van: Jeroen op 28 mei 2013 - 06:39:48
Is er nu veel ophef over dat incident met Hamilton dan? Nauwelijks mijns inziens... Ik durf te stellen, niks meer of minder dan toen...

Voer voor discussie... ;) Niets meer en minder wat mij betreft! En ieder mag er van zeggen wat ie wil!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Gerard

Citaat van: Arthur op 28 mei 2013 - 18:42:42
Citaat van: Jeroen op 28 mei 2013 - 06:39:48
Is er nu veel ophef over dat incident met Hamilton dan? Nauwelijks mijns inziens... Ik durf te stellen, niks meer of minder dan toen...

Voer voor discussie... ;) Niets meer en minder wat mij betreft! En ieder mag er van zeggen wat ie wil!!

hufters zijn het....

[had ik even zin in, en aangezien het hier mag]

;D

Franky R.

Citaat van: Gerard op 30 mei 2013 - 12:10:16
Citaat van: Arthur op 28 mei 2013 - 18:42:42
Citaat van: Jeroen op 28 mei 2013 - 06:39:48
Is er nu veel ophef over dat incident met Hamilton dan? Nauwelijks mijns inziens... Ik durf te stellen, niks meer of minder dan toen...

Voer voor discussie... ;) Niets meer en minder wat mij betreft! En ieder mag er van zeggen wat ie wil!!

hufters zijn het....

[had ik even zin in, en aangezien het hier mag]

;D
:D