WSR - Formula Renault 3.5

Gestart door Jehoentelaar, 03 december 2012 - 21:32:34

« vorige - volgende »

Perton

Laat zich niet moeilijk raden. In juniorklassen is dat 99 van de 100 keer dat er niet is betaald.

gloudiesaurus

Lijkt me wel waarschijnlijk. Op zaterdag reed hij overigens gewoon  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

In het persbericht hadden ze over "contractkwestie" dus lijkt het idd "lala lalala geld"
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

3e plek van De Vries vanmorgen. Helaas zend Eurosport niets uit.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Vertel mij wat, heb een stream met Russisch commentaar zitten volgen
Roberto Mehri is overigens geschorst voor het weekend na een van de domste crashes van het jaar, namelijk nĂ¡ de finish. Zie hier.

!F3.5 Red Bull Ring Crash Mehri - Latifi
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Mooi. Was al bang dat ze op de een of andere manier latifi verantwoordelijk gingen houden. Wat een ontzettend debiele actie was dat. Op Maria de villota na het domste wat ik ooit heb gezien. Waarbij ik doel op het lekker weer zonder te kijken de baan oprijden na een spin in magny-cours

gloudiesaurus

Jezus wat een actie en wat een klapper! Van een Formule 1-coureur verwacht je meer...
Terecht dat hij hiervoor een straf krijgt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Van Wijk

Was dit echt gewoon in de " out lap " na het vallen van de vlag ?

Perton

Ja. Er was blijkbaar van tevoren gezegd dat coureurs pas langzaam mochten rijden na bocht 1. Dus los van de uitkomst van de actie, hield Merhi zich al niet aan de gemaakte afspraken. Dat ie dan ook alleen loopt te miepen over hoe zwaar en onterecht zijn straf en totaal geen schuld bij zichzelf neerlegt, vind ik enorm zwak.

Als we Autosport mogen geloven vonden de overige teams het ook een gigantisch belachelijke actie. En de reactie van Pons was eigenlijk ook wel veelzeggend. Normaal neemt een team het wel op voor zijn coureur, nu was het meer iets van "Wij zeggen er niks over, het is aan Merhi of hij erop wil reageren."

Merhi praat, en het spijt me voor de woordkeuze, bullshit. Ik word zelden boos op coureurs, want uiteindelijk is het maar sport, ken ik die mensen toch niet en kunnen er dingen misgaan, maar dit is een van die uitzonderlijke gevallen dat ik dat wel ben. Niet om de actie zelf, maar om zijn laffe reactie erop. Ik vind het oprecht een grote schande.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 12 juli 2015 - 21:36:39
Ja. Er was blijkbaar van tevoren gezegd dat coureurs pas langzaam mochten rijden na bocht 1. Dus los van de uitkomst van de actie, hield Merhi zich al niet aan de gemaakte afspraken. Dat ie dan ook alleen loopt te miepen over hoe zwaar en onterecht zijn straf en totaal geen schuld bij zichzelf neerlegt, vind ik enorm zwak.

Als we Autosport mogen geloven vonden de overige teams het ook een gigantisch belachelijke actie. En de reactie van Pons was eigenlijk ook wel veelzeggend. Normaal neemt een team het wel op voor zijn coureur, nu was het meer iets van "Wij zeggen er niks over, het is aan Merhi of hij erop wil reageren."

Merhi praat, en het spijt me voor de woordkeuze, bullshit. Ik word zelden boos op coureurs, want uiteindelijk is het maar sport, ken ik die mensen toch niet en kunnen er dingen misgaan, maar dit is een van die uitzonderlijke gevallen dat ik dat wel ben. Niet om de actie zelf, maar om zijn laffe reactie erop. Ik vind het oprecht een grote schande.

Als ervaren coureur, zeker als Formule 1-coureur, zou je toch beter moeten weten...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Van Wijk op 12 juli 2015 - 20:59:16
Was dit echt gewoon in de " out lap " na het vallen van de vlag ?

Yes  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Citaat van: gloudiesaurus op 12 juli 2015 - 23:12:25
Als ervaren coureur, zeker als Formule 1-coureur, zou je toch beter moeten weten...
Maakt me niet uit hoe ervaren die is. Als de wedstrijdleiding zegt: pas langzaam rijden na bocht 1, dan ga je pas langzaam rijden na bocht 1. Ik had gehoopt dat men wel geleerd zou hebben van Bianchi, maar blijkbaar valt dat erg tegen, ook als je de F3-races van dit jaar ziet.

Pancake Shield

Ik ben benieuwd of dit nog gevolgen gaat hebben voor Mehri bij Manor. Want dit was (ook zonder die afspraken) zeker een enorme domme fout van Mehri. En wat Perton zegt, het lijkt wel alsof er enorm aggresief geracet wordt in de juniorklasses dit jaar.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock