Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Ben overigens benieuwd wie volgend jaar naast Alonso rijdt bij Ferrari.

En wat Di Resta gaat doen, zou hem wel eens bij een beter team willen zien.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Figge

Citaat van: Wizard op 03 juni 2012 - 16:37:58
Citaat van: Mark F1gge op 03 juni 2012 - 11:00:14
Echte contracten zijn vaak al niet waterdicht. Dus voorcontracten betekenen naar mijn mening al helemaal niets.
Zeker niet daar waar ze zover de toekomst in zijn. Geen enkele toprijder, die in zijn huidge situatie kan winnen zal
zich nu al gaan vastleggen voor een mogelijk minder competatieve omgeving.

Dat weet je niet!! Mochten onderhandelingen met Red Bull spaak lopen of Ferrari competitiever zijn, is het niet verkeerd om 2 ijzers in het vuur te hebben.

Dat weet je ook niet Mr Wizard. Wie zegt dat ie dat wel weet. Wel betwist ik dat de handel in wereldkampioenen zich zich in een onderhandelingsperiode over meedere topteams uitspreid. Deze teams zullen onheroepelijk exclusiviteit in de onderhandelingen eisen van dit caliber coureur. Stel jij bent de onderhandelaar van bijvoorbeeld... Ferrari. En Hamilton meldt zich voor een onderhandeling. Hij wil een (duur)voorcontract waarbij jij een boel concessies moet doen binnen het team. Maar jij leest en hoort tegelijkertijd dat hij hetzelfde aan het doen is bij Mercedes en RBR. Wat doe je dan? Dit zijn wel heel grote risico's.
Ik stel dat, naar mijn mening, het hebben van voorcontracten onzinnig is in F1. Waarom tijd en energie investeren in mogelijkheden/clausules om onder dit contract uit te komen. Dit is meer iets voor de startende coureur, die met 4 teams onderhandeld om in de F1 te komen.

Wizard

Als Ferrari zijnde kun je eisen dat met geen ander team wordt onderhandeld. Dus, in het geval van Vettel, hij blijft bij Red Bull of komt naar Ferrari.

KVDracer

Ik zou Hamilton en Webber wel eens van team willen zien wisselen. Lijkt me ook wel leuk

Figge

Citaat van: Wizard op 03 juni 2012 - 20:20:02
Als Ferrari zijnde kun je eisen dat met geen ander team wordt onderhandeld. Dus, in het geval van Vettel, hij blijft bij Red Bull of komt naar Ferrari.

Exact. En dat geldt niet alleen voor Ferrari uiteraard, maar voor alle teams (lees bedrijven) die een risicovolle onderhandeling voeren.
Zelfs een team als bijv SFI heeft exclusiviteit bedongen bij Nico Hulkenberg. Dit is heel normaal.

SanderD

Citaat van: Kootje op 02 juni 2012 - 14:57:42
Citaat van: monaco2011 op 02 juni 2012 - 14:44:28
ik zie Vettel nog niet zomaar vertrekken bij Red Bull. Misschien op termijn als opvolger van Alonso bij Ferrari, maar k zie Vettel niet zo snel naar McLaren gaan en zeker volgend jaar niet.

Ik zou niet weten waarom niet.
Maar goed, het lijkt er niet op iig, Ferrari heeft meerr kans op het binnenhalen van Vettel.
Zeker gezien het feit dat hij daar al ''n voorcontract voor b2014 zou hebben om Webber te vervangen die in 2013 Massa gaat vervangen.
Althans ....... volgens Britse Media, aldus RaceXpres. ::)

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=41817

Pff, ingewikkeld hoor

Figge

Citaat van: sanderalonso op 03 juni 2012 - 20:34:26
Citaat van: Kootje op 02 juni 2012 - 14:57:42
Citaat van: monaco2011 op 02 juni 2012 - 14:44:28
ik zie Vettel nog niet zomaar vertrekken bij Red Bull. Misschien op termijn als opvolger van Alonso bij Ferrari, maar k zie Vettel niet zo snel naar McLaren gaan en zeker volgend jaar niet.

Ik zou niet weten waarom niet.
Maar goed, het lijkt er niet op iig, Ferrari heeft meerr kans op het binnenhalen van Vettel.
Zeker gezien het feit dat hij daar al ''n voorcontract voor b2014 zou hebben om Webber te vervangen die in 2013 Massa gaat vervangen.
Althans ....... volgens Britse Media, aldus RaceXpres. ::)

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=41817

Pff, ingewikkeld hoor

Idd, op mij komt t een beetje ongeloofwaardig over...
De rijdersmarkt zit een beetje opslot. Dan moet je toch iets schrijven he...

Wizard

Citaat van: KVDracer op 03 juni 2012 - 20:22:44
Ik zou Hamilton en Webber wel eens van team willen zien wisselen. Lijkt me ook wel leuk

Dan liever Vettel. Webber naar Ferrari, Massa naar Sauber, Perez naar Red bull.

Handtekening:

____________

Fabian

Citaat van: Wizard op 03 juni 2012 - 20:55:40
Citaat van: KVDracer op 03 juni 2012 - 20:22:44
Ik zou Hamilton en Webber wel eens van team willen zien wisselen. Lijkt me ook wel leuk

Dan liever Vettel. Webber naar Ferrari, Massa naar Sauber, Perez naar Red bull.

Handtekening

____________

Ik probeer te tekenen, alleen nu staat mijn handtekening op mijn beeldscherm!!! :D ;)

Wizard


Fabian

Citaat van: Wizard op 03 juni 2012 - 22:40:23
Bij jou ook al?? ;)
Ja. Ik had ook geen watervaste stift moeten gebruiken! :P ;)

Folkert

Citaat van: Wizard op 03 juni 2012 - 22:40:23
Bij jou ook al?? ;)
Ja gek zeg, toen ik het probeerde stond mijn handtekening ook bij JOU op het beeldscherm :o
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

T is rond jongens, kijk maar:



;)

robbert

Citaat van: Jeroen op 04 juni 2012 - 06:38:54
T is rond jongens, kijk maar:



;)

die zijn niet goed bezig. Hamilton heeft nog altijd zijn helm vast met logo van mclaren erop

Wizard

Doen ze goed hun best, laten ze zich 'vangen' op zo'n klein detail. Sad!! ;)