Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Kootje op 02 juni 2012 - 14:57:42
Ik zou niet weten waarom niet.
Omdat hij een kind van RBR is, en dat ook herhaaldelijk gezegd heeft. Het is echt zijn team. Al sluit ik een overstap ooit niet uit, volgend jaar kan ik mij niet voorstellen.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 02 juni 2012 - 15:01:54
Citaat van: Kootje op 02 juni 2012 - 14:57:42
Ik zou niet weten waarom niet.
Omdat hij een kind van RBR is, en dat ook herhaaldelijk gezegd heeft. Het is echt zijn team. Al sluit ik een overstap ooit niet uit, volgend jaar kan ik mij niet voorstellen.

Dat klopt.
Maar hij heeft ook al aangegeven ooit voor Ferrari uit te willen komen, dus ik zou dan echt niet weten waarom niet ook voor McLaren.
Beide aansprekende en absolute topteams met historische waarde.

Niels_

Citaat van: Kootje op 02 juni 2012 - 15:06:19
Citaat van: Jeroen op 02 juni 2012 - 15:01:54
Citaat van: Kootje op 02 juni 2012 - 14:57:42
Ik zou niet weten waarom niet.
Omdat hij een kind van RBR is, en dat ook herhaaldelijk gezegd heeft. Het is echt zijn team. Al sluit ik een overstap ooit niet uit, volgend jaar kan ik mij niet voorstellen.

Dat klopt.
Maar hij heeft ook al aangegeven ooit voor Ferrari uit te willen komen, dus ik zou dan echt niet weten waarom niet ook voor McLaren.
Beide aansprekende en absolute topteams met historische waarde.
Het is toch niet omdat ik in de winkel een dure rode jas zie hangen die veel waard is, dat ik daarom ook de grijze jas die ernaast hangt even mooi vind? :P

Kootje

Citaat van: Ńiels op 02 juni 2012 - 17:47:11
Citaat van: Kootje op 02 juni 2012 - 15:06:19
Dat klopt.
Maar hij heeft ook al aangegeven ooit voor Ferrari uit te willen komen, dus ik zou dan echt niet weten waarom niet ook voor McLaren.
Beide aansprekende en absolute topteams met historische waarde.
Het is toch niet omdat ik in de winkel een dure rode jas zie hangen die veel waard is, dat ik daarom ook de grijze jas die ernaast hangt even mooi vind? :P

Hahaha, leuk vergelijk. 8)

Gaat alleen niet helemaal op imo.
Ik zie het eerder als 'n Nederlandse voetballer die ervan droomt voor Barcelona uit te komen, maar de kans krijgt voor Real Madrid te spelen.
Geen droom die uitkomt, maar " an offer you can't refuse" als puntje bij paaltje komt.

monaco2011

Citaat van: Kootje op 02 juni 2012 - 20:37:13
Citaat van: Ńiels op 02 juni 2012 - 17:47:11
Citaat van: Kootje op 02 juni 2012 - 15:06:19
Dat klopt.
Maar hij heeft ook al aangegeven ooit voor Ferrari uit te willen komen, dus ik zou dan echt niet weten waarom niet ook voor McLaren.
Beide aansprekende en absolute topteams met historische waarde.
Het is toch niet omdat ik in de winkel een dure rode jas zie hangen die veel waard is, dat ik daarom ook de grijze jas die ernaast hangt even mooi vind? :P

Hahaha, leuk vergelijk. 8)

Gaat alleen niet helemaal op imo.
Ik zie het eerder als 'n Nederlandse voetballer die ervan droomt voor Barcelona uit te komen, maar de kans krijgt voor Real Madrid te spelen.
Geen droom die uitkomt, maar " an offer you can't refuse" als puntje bij paaltje komt.
ik denk niet dat McLaren een 'offer you can't refuse' voor Vettel zou zijn momenteel. Pas als het sportief een stap voorwaarts is zal McLaren aantrekkelijk worden denk ik.

Kootje

Citaat van: monaco2011 op 02 juni 2012 - 22:28:00
ik denk niet dat McLaren een 'offer you can't refuse' voor Vettel zou zijn momenteel. Pas als het sportief een stap voorwaarts is zal McLaren aantrekkelijk worden denk ik.

Ferrari is dat sportief gezien ook niet op dit moment, en daar schijnt hij toch al 'n voorcontract voor 2014 te hebben.
Dat is wat mij betreft dan ook de enige reden dat McLaren niet in beeld zou zijn.

0634

Van dat voorcontract geloof ik niet veel.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 03 juni 2012 - 10:32:23
Van dat voorcontract geloof ik niet veel.

Ik weet 't niet, de tijd zal 't ons leren.

Figge

Echte contracten zijn vaak al niet waterdicht. Dus voorcontracten betekenen naar mijn mening al helemaal niets.
Zeker niet daar waar ze zover de toekomst in zijn. Geen enkele toprijder, die in zijn huidge situatie kan winnen zal
zich nu al gaan vastleggen voor een mogelijk minder competatieve omgeving.

Van Hamilton kan ik het mij best voorstellen als ie weg wil bij McLaren. Op dit moment maakt t team erg veel fouten.
Op sportief vlak zijn ze niet opvallend goed de laatste jaren. En zijn veel besproken "bubble", tsja... misschien is ie
wel echt volwassen geworden en toe aan een andere werkomgeving. Niets menselijks is hem dan vreemd.
Maar waar moet hij dan heen. Farrari is een no go. RBR is een optie, mits Vettel er vertrekt.
Andere teams zijn sportief een stap achteruit, op dit moment... Merdcedes kan, als Schumacher stopt, of als ruilmiddel
met Rosberg. Lotus kan ook een optie zijn... En heel ver gezocht kan Williams een optie zijn als zij zich meer constant vooraan
melden op de grid. Hamilton is natuurlijk een "product" van McLaren, maar de chemie kan gewoon uitgewerkt raken...

Al het bovenstaande kan ook op Vettel en RB van toepassing zijn. Het niet meer hebben van een stijgende lijn in prestaties, is na 2011 voor Vettel icm RBR nagenoeg onmogelijk geworden. Dit kan ten koste gaan van de motivatie...
Toen het Ferrari team in 2005 minder competatief werd viel t ook anderhalf jaar later uit elkaar. Voor de beweging op de rijdersmarkt zou t eigenlijk wel mooi zijn.

0634

Citaat van: Mark F1gge op 03 juni 2012 - 11:00:14
Echte contracten zijn vaak al niet waterdicht. Dus voorcontracten betekenen naar mijn mening al helemaal niets.
Klopt. het is niet meer dan een intentieverklaring en stelt derhalve sowieso niet veel voor. Waarom zou je ook twee jaar van te voren al een binden contract tekenen? Dat slaat nergens op.


monaco2011

Citaat van: Kootje op 03 juni 2012 - 09:01:42
Citaat van: monaco2011 op 02 juni 2012 - 22:28:00
ik denk niet dat McLaren een 'offer you can't refuse' voor Vettel zou zijn momenteel. Pas als het sportief een stap voorwaarts is zal McLaren aantrekkelijk worden denk ik.

Ferrari is dat sportief gezien ook niet op dit moment, en daar schijnt hij toch al 'n voorcontract voor 2014 te hebben.
Dat is wat mij betreft dan ook de enige reden dat McLaren niet in beeld zou zijn.
Nou, je had zelf al een mooi voorbeeld met dat droomteam/club. Voor Vettel schijnt dat Ferrari te zijn niet McLaren. McLaren komt waarschijnlijk alleen in beeld als het een sportieve stap vooruit is of als hij persé wegwil of moet bij RBR. Volgens mij zit Vettel momenteel prima bij RBR en is dat een andere hele goede reden waarom McLaren niet in beeld is. Dr valt natuurlijk niks uit te sluiten, maar ik zie Vettel niet snel voor McLaren rijden.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 03 juni 2012 - 13:09:29
Citaat van: Mark F1gge op 03 juni 2012 - 11:00:14
Echte contracten zijn vaak al niet waterdicht. Dus voorcontracten betekenen naar mijn mening al helemaal niets.
Klopt. het is niet meer dan een intentieverklaring en stelt derhalve sowieso niet veel voor. Waarom zou je ook twee jaar van te voren al een binden contract tekenen? Dat slaat nergens op.

Kun je vastleggen in clausules. Waarom zou je geen voorcontract tekenen?

Wizard

Citaat van: Mark F1gge op 03 juni 2012 - 11:00:14
Echte contracten zijn vaak al niet waterdicht. Dus voorcontracten betekenen naar mijn mening al helemaal niets.
Zeker niet daar waar ze zover de toekomst in zijn. Geen enkele toprijder, die in zijn huidge situatie kan winnen zal
zich nu al gaan vastleggen voor een mogelijk minder competatieve omgeving.

Dat weet je niet!! Mochten onderhandelingen met Red Bull spaak lopen of Ferrari competitiever zijn, is het niet verkeerd om 2 ijzers in het vuur te hebben.

gloudiesaurus

Als ik Hamilton was zou ik lekker bij McLaren blijven, McLaren biedt je altijd een topauto.
Hetzelfde geld voor Vettel bij Red Bull.

Vegreet niet dat deze jongens zijn vergroeit met het team, als ik hen was ik niet zomaar wisselen. Vooral niet als je hoort wat McLaren Hamilton voor salaris wil geven voor contractverlenging...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is