Grand Prix van België, Spa-Francorchamps

Gestart door Enzo, 19 augustus 2011 - 14:14:45

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Jeroen op 27 augustus 2011 - 11:30:56
Er zou wel eens teveel regen op Spa kunnen gaan vallen dit weekend... Misschien wel weer een veel te lange SC of een stilgelegde race...

Vrees ik een beetje voor.

Ah, morgen zou het veel beter moeten zijn.
Denk dat het wel meevalt, qual zal wel lastig worden vanmiddag.

Gerard

ja, een natte quali en morgen een droge race?? Wie gaat er met een 'droog-weer setup' de qualy in? of wie gokt op een natte race?

Webber was weer snelste in de laatste training vanmorgen.. Hij lijkt lekker op dreef te zijn!

com

Hoeveel setjes intermediums en regenbanden krijgt een coureur eigenlijk? Ik las ergens dat na vrijdag sommige coureurs nog maar 1 vers setje intermedium hadden. Als ze zo weinig banden krijgen kun je moeilijk een goede setup vinden. Keek naar het aantal gereden ronden van de heren en wat ze nu in 3 trainingen hebben gereden rijden ze bijna normaal in 1 training.

Folkert

ligt het aan mij of tript live timing een beetje? Hij veranderd continue en husselt de rijders, zonder dat ze een tijd reden.
Trotse vader van Rosalie(L)

WeezyAveli

#79
omg Q2 button eruit. En wtf is Maldonado aan het doen? Dit is geen Nascar idioot.

Wizard

What the fuck doet Lewis daar bij Maldonado! Debiel! Zo onnodig dit. Hij is zijn kampioenschap wel hard aan het vergooien op deze manier. En wat te denken van Button? Je moet gewoon buiten zijn tijdens deze weersomstandigheden. Knullig van Jenson/McLaren!

Wizard

Citaat van: WeezyAveli op 27 augustus 2011 - 14:52:35
omg Q2 button eruit. En wtf is Maldonado aan het doen? Idioot.

Euhm, Hamilton remt, Maldonado wilt voorbij waarna Hamilton één of andere vage stuurbeweging maakt. Niks Maldonado, maar lewis Hamilton!! Dit is onnodig en hij gaat terecht gestraft worden. Let maar op!!

WeezyAveli

#82
Leek eerder op een wraakactie van maldonado in van de chicane ervoor. De normale lijn is dat waar Hamilton reed je naar rechts stuurt. Maja zie wel wat er gebeurt  :)

_Makke_


Gerard

zoooooo die maldonado, wat een lijperd! en button... omg
zwarte vlag?? Kan dat in de qualy ???

Wizard

Andersom!! Hamilton rijdt daar ineens langzaam en Hamilton maakt daar een stuurbeweging. Niet Maldonado. Dat werd zojuist nog door Mol bevestigd.

KVDracer

Op BBC zijn ze toch ook overtuigd dat Maldonado in fout is. Waarom zou Hamilton tegen Maldonado gaan rijden in een in-lap?

Wizard

BBC ja. Dat had ik kunnen voorspellen. Maar goed, ik wacht de beelden af en zal heroverwegen. Ik zag overduidelijk dat Hamilton langzamer reed, Maldonado twijfelde en toen hij voorbij ging maakte Hamilton een stuurbeweging. Ik kom er nog op terug...Wellicht dat ik het fout heb gezien.

_Makke_

Wik je woorden de volgende keer dan maar.

Wizard

Doe niet zo debiel. Ik gooi mijn emotie er VOLVOLVOL in! En als dat te enthousiast is, lekker boeiend. Sorry en weer door.