Grand Prix van België, Spa-Francorchamps

Gestart door Enzo, 19 augustus 2011 - 14:14:45

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Gerard op 24 augustus 2011 - 22:45:15
Citaat van: rafael25 op 24 augustus 2011 - 18:44:07
2004 tot met 2006 -wisselvallige (licht regen)
2007 -zon
2008- wisselvallige
2009 droog
2010-wisselvallige (regen)
2011- ?
ik zie.. wisselvallig, droog/zonnig, wisselvallig, ...?
Laten we de "trend" wisselvallig, droog eens doorbreken en weer wisselvallig weer krijgen  :D
Ben ik het helemaal mee eens. Laten we beginnen met zaterdag flnke regen.
Trotse vader van Rosalie(L)

McPipo

Dit weekend eerste keer dat ik Formule 1 live zal zien en ik zit met een vraag ivm de tickets.

Ik heb tickets voor heel het weekend, maar een maat van mij die zou meegaan kan nu plots niet mee op zaterdag.
Is het mogelijk om zaterdag dan iemand anders binnen te krijgen met zijn ticket of lukt dit niet?

Het is mss een rare vraag, maar ik weet niet echt hoe die ticketcontrole enz. in zijn werk gaat.
En aangezien er hier veel ervaringsdeskundigen zitten  ;)


Kootje

Ticket staat niet op naam ,dus dat moet zeker mogelijk zijn.

0634


gloudiesaurus

Op iemand anders zijn ticket naar binnen gaan is geen probleem, ze tickets zijn niet persoonsgebonden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Veel plezier McPipo! Ik hoop dat jullie een mooie race gaan zien! (en wij ook natuurlijk) ;)

Enzo

http://www.gppits.net/nieuws/vt1_gp_belgie_schumacher_aan_kop/
Schumacher begint zijn weekend in stijl, alwaren de Mercedes Boys het enige team die op een droge baan hebben gereden. 8)

Gerard

#67
He gasten, hoe houden we dit weekend Schumacher en Rosberg uit elkaar? Zag een tweet van Mol waarbij de jubilumhelm van Schumi werd getoond... Beide heren rijden met een gele helm... Handig... (kijk ook maar eens naar d  foto's op Gpupdate.net...) ???

Enzo

Citaat van: Gerard op 26 augustus 2011 - 13:00:34
He gasten, hoe houden we dit weekend Schumacher en Rosberg uit elkaar? Zag een tweet van Mol waarbij de jubilumhelm van Schumi werd getoond... Beide heren rijden met een gele helm... Handig... (kijk ook maar een naar d efoto's op Gpupdate.net... ???

Check het filmpje wat ik in het Schumacher topic heb gepost. 8)

Gerard

Ah, dank je Enzo!
hier een mooi filmpje over Spa.. (Alonso en Surtees)



Gerard

Het was een lastige Vrijdag voor de heren coureurs! Ik las dat Lewis ontsnapte aan een zware crash toen hij in Blanchimont compleet aquaplande... Verder hebben ze weinig aan de afstelling kunnen doen voor Zondag... Zal wat worden morgen! Als het weer wéer zo wisselvallig is morgen tijdens de qualy, is timing cruciaal!

Enzo

CitaatButton tells the team that these would be red flag conditions in a race and that it is "worse than what we had in Canada"

Button over de boardradio zojuist. Denk dat we een spannende kwali gaan zien.  8)

0634

Er zou wel eens teveel regen op Spa kunnen gaan vallen dit weekend... Misschien wel weer een veel te lange SC of een stilgelegde race...

Vrees ik een beetje voor.