Man van de race: Hongarije

Gestart door 0634, 31 juli 2011 - 17:04:04

« vorige - volgende »

Wie vond jij de man van de wedstrijd?

Button
11 (61.1%)
Vettel
0 (0%)
Alonso
0 (0%)
Hamilton
1 (5.6%)
Webber
0 (0%)
Massa
1 (5.6%)
Di Resta
3 (16.7%)
Buemi
2 (11.1%)
Rosberg
0 (0%)
Alguersuari
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

0634

Tja, ik ga voor Button. Iets minder heroisch dan in Canada, maar toch weer een fraaie zege voor de jubilaris.

Eervolle vermelding voor di Resta en de STRs.

Kootje

Buemi

Foutloos (als één van de weinige) van 23 naar 8 rijden  ::)  vind ik 'n topprestatie.

Wizard

Huh, iemand heeft gestemd op Rosberg?? Graag toelichten. Ben er wel benieuwd naar. Net als Jeroen heb ik gestemd op Jenson Button. Hetgeen wat hij heeft niks te maken met mazzel maar met de race naar je hand zetten. Button is altijd ijzersterk tijdens dit soort races en dat gaat verder dan toeval. Verder de enige die samen met Vettel z'n McLaren wel met de neus de goede richting wist te houden. Ook vandaag eervolle vermeldingen:

1) Di Resta: Superpace!!
2) Massa: Ondanks zijn slippertje, goed teruggevochten zonder te profiteren. De één na de ander kregen de Ferrari van Massa om de oren. Erg goed!!

Kootje

Citaat van: Wizard op 31 juli 2011 - 17:10:44
Huh, iemand heeft gestemd op Rosberg?? Graag toelichten. Ben er wel benieuwd naar.

Heb je je bril wel op ??  ;) :P :D ;D

Wizard

Nee. Mag ik jouw Hamilton-bril even lenen? :P :P :P :P

Kootje

Citaat van: Wizard op 31 juli 2011 - 17:15:47
Nee. Mag ik jouw Hamilton-bril even lenen? :P :P :P :P
Tuurlijk ..... jij altijd.  ;D

Franky R.

Ik kies ook voor Buemi...Die doet het gewoon goed, al valt het niet op omdat de camera de STR (meestal) niet volgt.


Eervolle vermelding


1) Massa...deed het netjes op het circuit waar hij bijna zijn leven verloor.
2) Hamilton...tenminste in de eerste 20 rondes van de race. Geef toe dat je op het puntje van je stoel zat.


0634

Citaat van: Franky R. op 31 juli 2011 - 17:22:26

2) Hamilton...tenminste in de eerste 20 rondes van de race. Geef toe dat je op het puntje van je stoel zat.
Wel langer ook. Zoals met dat gevecht met JB. Briljant gereden van beiden!

Maar uiteindelijk geen Lewis het ook zelf weg, dus een eervolle vermelding verdiend hij wat mij betreft niet.

monaco2011

Button. En natuurlijk ook knap van Buemi, maar daar heb ik verder weinig van meegekregen.

Wizard


T.Nuvolari

De Schot gekozen, maar moest eigenlijk de Zwitser zijn.

Kootje

Citaat van: M@rc op 31 juli 2011 - 19:11:50
De Schot gekozen, maar moest eigenlijk de Zwitser zijn.
Och ..... die Schot deed 't ook wel aardig.  ;)

Gerard

Citaat van: Jeroen op 31 juli 2011 - 17:04:04
Tja, ik ga voor Button. Iets minder heroisch dan in Canada, maar toch weer een fraaie zege voor de jubilaris.

Eervolle vermelding voor di Resta en de STRs.
ik ga met je mee Jeroen, en voeg daar Heidfeld aan toe als eervolle vermelding voor het vuurwerk in deze race ;D

Enzo

Citaat van: Gerard op 31 juli 2011 - 20:21:00
Citaat van: Jeroen op 31 juli 2011 - 17:04:04
Tja, ik ga voor Button. Iets minder heroisch dan in Canada, maar toch weer een fraaie zege voor de jubilaris.

Eervolle vermelding voor di Resta en de STRs.
ik ga met je mee Jeroen, en voeg daar Heidfeld aan toe als eervolle vermelding voor het vuurwerk in deze race ;D

Idem