Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Op Spa had Rowland echt de snelheid toen bij MP, jammer dat het resultaat niet kwam.
Het is een echt talent.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/gp2_de_jong_keert_terug_in_bahrein/

De Jong is er weer bij in Bahrein, maar bij Trident.
Krijgen we de unieke situatie dat hij tegen "zijn team" MP Motorsport gaat rijden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Je bedoelt dat hij achter zijn team aanrijdt...

gloudiesaurus

Lol we zullen het zien. Als je eerlijk bent hoort De Jong gewoon niet in de klasse thuis.
Het is is te hoog gegrepen voor hem...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Lekker de rijdende chicane uithangen daar. Had allang wat anders moeten gaan doen.

Sphinx

http://www.gppits.net/nieuws/gp2_bahrein_evans_wint_een_rommelige_sprintrace/

ART is dankzij de Main Race gisteren kampioen bij de constructeurs geworden, dus het laatste weekend gaat alleen nog om de race wins. Voor Rowland liep het helaas niet zo best: beetje anoniem in de main race, gelanceerd in de sprintrace nadat hij Binder aanreed.



Over De Jong gaan we het maar niet hebben, het klopt gewoon exact wat in de bovengenoemde berichten stond. Zelfs het hele klasje F3.5 racers (minus Rowland) eindigt nog voor hem.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

#741
De Jong zegt ook dat Binder volgend jaar voor MP Motorsport blijft rijden. Lijkt er dus op dat MP Motorsport volgend jaar zonder De Jong wel in GP2 blijft rijden.

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Grrrr  >:( Zit ik per ongeluk Gloudies post te editen ipv te citeren. Last van dikke vingers. Sorry!

on topic: Ach wie weet, Binderholz zou wel eens de nieuwe sponsor/eigenaar kunnen zijn als Henk de Jong zijn sponsoring stopt. We wachten af.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Citaat van: Sphinx op 22 november 2015 - 23:13:49
Grrrr  >:( Zit ik per ongeluk Gloudies post te editen ipv te citeren. Last van dikke vingers. Sorry!

on topic: Ach wie weet, Binderholz zou wel eens de nieuwe sponsor/eigenaar kunnen zijn als Henk de Jong zijn sponsoring stopt. We wachten af.

Dat zou zomaar kunnen.
Ik heb altijd gedacht dat MP alleen in de GP2 rijdt omdat De Jong er rijdt.
Maar wie weet, MP is tegewoordig een serieus raceteam en rijdt bijv. ook Formule Renault.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

http://www.gppits.net/nieuws/gp2_abu_dhabi_vandoorne_breekt_zegerecord/

Heeft Stoffel toch nog een record om te verbreken  ;) Jammer dat ik nergens afbeeldingen of herhalingen van Sean Gelael kan vinden, die had nog Darwin-punten voor de GP2 kunnen verdienen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Pancake Shield

En zo eindigt het GP2-seizoen:



Teveel schade aan de barriere, race afgelast.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Jammer dat het seizoen zo moet eindigen.

Uiteindelijk heeft De Jong ook dit weekend weer laten zien niet in de klasse thuis te horen...

En Vandoorne oppermachtig en klaar voor de volgende stap. Die stap zou eigenlijk de Formule 1 moeten zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Toch nog een beeld van de domste crash van het weekend. Sean Gelael versus de pitmuur

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

jammer de FOM heeft de video verwijdert.
Ik had het filmpje al gezien, een mooie voor in het rijtje pay-drivers  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is