Junior test Abu Dhabi

Gestart door gloudiesaurus, 09 november 2010 - 20:39:27

« vorige - volgende »

Kootje

@ Gloudie ,volgens de RTL GP site rijd Jerome 'd Ambrosio ook mee bij Renault.
Zie maar wat je ermee doet ,misschien weet jij wel meer dan zij.  :P
Maar ik dacht ,meld 't toch even.

0634

#16
Citaat van: Kootje op 10 november 2010 - 15:18:10
Ga ervan uit dat jullie over meer en betrouwbaardere bronnen beschikken als ik ,maar waarom mag hij dan niet de GP2 finale rijden ?  ???

Vaak wel, maar dan plaatsen we het op de FP, deze had ik ook gewoon van het internet gehaald. Daarom plaatste ik het gewoon op het forum.

Maar die test gaat niet door en D'Ambrosio mag wel een Renault testen, dus ik denk dat je gelijk hebt. Dus ik heb die twee omgewisseld voor je ;).

Overigens zie ik het ook niet zo in Tung zitten, dus ik snap ze wel.

Kootje

@Gloudie ,heb nog 'n naam voor je.
Dit keer van de site Formule1.nl namelijk : Rio Haryanto bij Virgin.  ;)

0634


Kootje

En de lijst word langer en langer. 
Ze krijgen het nog druk daar in de hete zon.  8)

0634



Franky R.

Citaat van: Jeroen op 10 november 2010 - 19:11:09
Arme jongens...  ;)

Ik zou maar wat graag met ze willen ruilen, hoor!  ;D

Kootje

Citaat van: frankypankyv8 op 10 november 2010 - 19:27:43
Citaat van: Jeroen op 10 november 2010 - 19:11:09
Arme jongens...  ;)

Ik zou maar wat graag met ze willen ruilen, hoor!  ;D
Zeker weten ,maar ondanks het gebrek aan talent wat sommige (ken ze niet allemaal) hebben ,zijn ze toch wel iets beter als ik ,denk ik zo.  :'(
Ik heb namelijk helemaal geen talent in deze.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 10 november 2010 - 21:55:32
Citaat van: frankypankyv8 op 10 november 2010 - 19:27:43
Citaat van: Jeroen op 10 november 2010 - 19:11:09
Arme jongens...  ;)

Ik zou maar wat graag met ze willen ruilen, hoor!  ;D
Zeker weten ,maar ondanks het gebrek aan talent wat sommige (ken ze niet allemaal) hebben ,zijn ze toch wel iets beter als ik ,denk ik zo.  :'(
Ik heb namelijk helemaal geen talent in deze.

Ik zal zelf ook niet zeggen dat ik (zoveel) talent heb. Maar waarom zou je het niet willen proberen? Ik ben ook ooit in en superkart (250cc tweetakt) gestapt. Dat was toen op Hockenheim, voordat men het onder druk van die @#$@ grijze duif vernielde! Flink gegast op die rechte stukken...tot er voor de chicanes moest worden geremd.

Het liep mij dun door de broek, dat kan ik je verzekeren!

Maar ik zou het zo weer doen of het rijden in een Formule 1 auto...Jij bent toch diegene die het gas intrapt, niet? Als je ziet wat voor een 'talentloze' patsers op Zandvoort rondrijden...alleen maar omdat ze de 'money' ervoor hebben... :(

gloudiesaurus

Al een hele lijst met toch wel wat onbekende namen. Denk dat er ook nog wel aantal bijkomen... Ik ben benieuwd.

Tung kan niet rijden omdat de artsen het nog onverantwoord vinden om nu al zware races te gaan rijden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Citaat van: Kootje op 10 november 2010 - 21:55:32
Citaat van: frankypankyv8 op 10 november 2010 - 19:27:43
Citaat van: Jeroen op 10 november 2010 - 19:11:09
Arme jongens...  ;)

Ik zou maar wat graag met ze willen ruilen, hoor!  ;D
Zeker weten ,maar ondanks het gebrek aan talent wat sommige (ken ze niet allemaal) hebben ,zijn ze toch wel iets beter als ik ,denk ik zo.  :'(
Ik heb namelijk helemaal geen talent in deze.
Ik barste vroeger van het talent. Toen ik al met de ijzeren autootjes van Matchbox reed werd ik stee vast wereldkampioen. Helaas bleef de overstap naar kart en F1 uit. Geen enkel team had mijn talent opgemerkt.
Niemand had van de MK gehoord, de Monacoweg kampioenschappen.

Ook als betaalde rijder, met vaste in komen van 1 gulden per week, lukte het niet om de overstap te maken en definitief door te breken als grootste F1 coureur aller tijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: frankypankyv8 op 10 november 2010 - 22:13:27
Citaat van: Kootje op 10 november 2010 - 21:55:32
Citaat van: frankypankyv8 op 10 november 2010 - 19:27:43
Citaat van: Jeroen op 10 november 2010 - 19:11:09
Arme jongens...  ;)

Ik zou maar wat graag met ze willen ruilen, hoor!  ;D
Zeker weten ,maar ondanks het gebrek aan talent wat sommige (ken ze niet allemaal) hebben ,zijn ze toch wel iets beter als ik ,denk ik zo.  :'(
Ik heb namelijk helemaal geen talent in deze.

Ik zal zelf ook niet zeggen dat ik (zoveel) talent heb. Maar waarom zou je het niet willen proberen? Ik ben ook ooit in en superkart (250cc tweetakt) gestapt. Dat was toen op Hockenheim, voordat men het onder druk van die @#$@ grijze duif vernielde! Flink gegast op die rechte stukken...tot er voor de chicanes moest worden geremd.

Het liep mij dun door de broek, dat kan ik je verzekeren!

Maar ik zou het zo weer doen of het rijden in een Formule 1 auto...Jij bent toch diegene die het gas intrapt, niet? Als je ziet wat voor een 'talentloze' patsers op Zandvoort rondrijden...alleen maar omdat ze de 'money' ervoor hebben... :(
Och jee ,ik zou het zeker willen proberen.
Ik denk alleen dat ik net als Richard Hammond van Top Gear om de 2-3 ronden binnen moet komen om m'n banden opnieuw op te warmen.  ;D

De snelste kart waar ik op heb gereden is 'nPro-Kart (+/- 120 kmu) op de outdoor baan inNieuw Weerdinge. ( Drenthe )

Erg leuke baan met voor start finish 'n rechter doordraaier (vol gas) gevolgd door 'n ellenlang recht stuk met in het midden 'n rechts-links-rechts chicane die je op droog ook volgas kan nemen.  8)
Aan het eind van dat rechte stuk volgt 'n kombocht (ook vol gasen SENSATIONEEL ) waarna je het bochtige binnenterrein op gaat.

Echt 'n superbaantje en ja ,daar liep 't mij de eerste ronden ook dun door m'n broek.  ;D

Enzo

Ik heb wel eens een rondje Spa gereden in een Opel Vectra... 8) (3 a 4 min)
Helaas ook niet doorgebroken, wel van het circuit af gestuurd door de bezemwagens... ;D
Oja, en 30 laps met een endurance Pro-kart op het circuit Berghem, dat was wel gaaf moet ik zeggen.
De enige die echt met regelmaat mijn talent om hard te rijden op pikt is de platte pet.  :(

Kootje

Citaat van: Enzo op 11 november 2010 - 11:30:45
Ik heb wel eens een rondje Spa gereden in een Opel Vectra... 8) (3 a 4 min)
Helaas ook niet doorgebroken, wel van het circuit af gestuurd door de bezemwagens... ;D
Oja, en 30 laps met een endurance Pro-kart op het circuit Berghem, dat was wel gaaf moet ik zeggen.
De enige die echt met regelmaat mijn talent om hard te rijden op pikt is de platte pet.  :(
;D
Berghem ,ook 'n leuk baantje.
Weleens aan 'n endurance race meegedaan daar.  8)
Eerst 'n 1/2 uurtje kwalificeren en dan 2 uur racen.
Minimaal 3x van rijder wisselen en 1x tanken ,errug lachen.   :)

En wat die platte pet betreft: die hebben echt oog voor talent.  ;)