Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 06 maart 2010 - 09:13:36

« vorige - volgende »

Wie wordt er wereldkampioen?

Alonso
9 (23.7%)
Massa
6 (15.8%)
Hamilton
12 (31.6%)
Button
0 (0%)
Schumacher
2 (5.3%)
Rosberg
0 (0%)
Vettel
2 (5.3%)
Iemand anders
2 (5.3%)
Webber
5 (13.2%)

Totaal aantal stemmen: 31

Supermariobros

Het sizoen is nog niet begonnen en de veaag die iedereen bezig houdt: "Wie wordt er wereldkampioen?"

Wie denken jullie dat er wereldkampien wordt?

Ferrari 2010

Het is nog een beetje koffiedik kijken, maar aangezien Ferrari er zeker niet slecht voor staat, vind ik dat ik met Alonso geen onrealistische keuze maak :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

campos

Ben erg benieuwd wat voor invloed het verbod op bijtanken gaat hebben. Het gaat volgens mij niet alleen aankomen op hard rijden, maar ook op tactisch/technisch inzicht. De balans van de auto zal gedurende race erg veranderen dus zul je ook goed moeten kunnen aangeven wat er tijdens een pitstop eventueel veranderd moet worden (voorvleugel, bandenspanning etc). Misschien dat mannen als Alonso en Schumacher daarmee in het voordeel zijn. En natuurlijk ook van belang wie het zuinigst met zn banden om kan gaan. Op basis van de test zet ik toch maar een McLaren bovenaan en dat kan er dan natuurlijk maar 1 zijn

1. Hamilton
2. Massa
3. Alonso
4. Schumacher
5. Button

da's wat ik heb ingevuld bij de webstrijd (dacht ik)

FerrariMan

Felipe Massa, gevolgd in de stand door Michael Schumacher.

Denk ook dat het hele seizoen een strijd tussen beide heren gaat zijn.

campos

Citaat van: campos op 06 maart 2010 - 13:23:44
Ben erg benieuwd wat voor invloed het verbod op bijtanken gaat hebben. Het gaat volgens mij niet alleen aankomen op hard rijden, maar ook op tactisch/technisch inzicht. De balans van de auto zal gedurende race erg veranderen dus zul je ook goed moeten kunnen aangeven wat er tijdens een pitstop eventueel veranderd moet worden (voorvleugel, bandenspanning etc). Misschien dat mannen als Alonso en Schumacher daarmee in het voordeel zijn. En natuurlijk ook van belang wie het zuinigst met zn banden om kan gaan. Op basis van de test zet ik toch maar een McLaren bovenaan en dat kan er dan natuurlijk maar 1 zijn

1. Hamilton
2. Massa
3. Alonso
4. Schumacher
5. Button

da's wat ik heb ingevuld bij de webstrijd (dacht ik)
k zie net dat ik de Red Bulls helemaal vergeten ben :o Vettel maar op 2 dan

meatball

Citaat van: FerrariMan op 06 maart 2010 - 13:38:51
Felipe Massa, gevolgd in de stand door Michael Schumacher.

Denk ook dat het hele seizoen een strijd tussen beide heren gaat zijn.
Als dat zou kunnen  :) ,voor mij perfect dan.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

_Makke_

Op dit moment lijkt Ferrari me net iets beter dan de rest. Wie tijdens het jaar het beste zal doorontwikkelen is nog een vraagteken. Vandaar: Alonso.

Folkert

Citaat van: meatball op 06 maart 2010 - 18:32:20
Citaat van: FerrariMan op 06 maart 2010 - 13:38:51
Felipe Massa, gevolgd in de stand door Michael Schumacher.

Denk ook dat het hele seizoen een strijd tussen beide heren gaat zijn.
Als dat zou kunnen  :) ,voor mij perfect dan.
Ik zit te denken tussen Ferrari en Mclaren. Mercedes is denk ik toch stuk naar beneden gezakt en voor bij gestoken door RBR, Ferrari en Mclaren. Zelf gok ik op een strijd tussen de Ferrari's en Mclarens. En dan voornamelijk tussen Alonso en Hamilton. Massa en Button zijn denk ik net niet sterk genoeg hun team genoot of concurrent te overklassen.
Trotse vader van Rosalie(L)

WeezyAveli

#8
Ik denk en hoop dat het een strijd wordt tussen Hamilton en Alonso en de eerste wint :)

Schumacher, Alonso en Hamilton zijn voor mij nu de 'beste' rijders van het veld.
We weten niet precies hoe snel de wagens zijn, maar ik denk dat het met de Ferarri en Macca iig wel goedzit.

Niels_

Felipe Massa.

Wil zich bewijzen en is gewoon enorm snel, net als zijn wagen. Als kan het net even goed Alonso worden.

robbert

ik denk toch dat het gaat tussen redbull, mercedes, mclaren en ferrari.
Ik hoop dat het ferrari zal zijn, maar ik denk dat ze de titel zullen verliezen aan mclaren door dat ze waarschijnlijk enkele races zullen uitvallen door hun brandstofverbruik van de motor. Maar laten we hopen dat ze dat toch al opgelost hebben, dan kunnen ze wel kans maken op de titel en die winnen
FORZA FERRARI!!!!!

Dreumeltje

Mijn Mening :
1) Vettel
2) Hamilton
3) Alonso
4) Massa
5) Michael Schumacher
6) Webber
7) Rosberg
8) Button
;)

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 07 maart 2010 - 13:40:19
ik denk toch dat het gaat tussen redbull, mercedes, mclaren en ferrari.
Ik hoop dat het ferrari zal zijn, maar ik denk dat ze de titel zullen verliezen aan mclaren door dat ze waarschijnlijk enkele races zullen uitvallen door hun brandstofverbruik van de motor.
En waarom zou Ferrari uitvallen en andere teams niet? Omdat Ferrari niet goed kan rekenen? Hun rekenmachine is gesaboteerd? ::) ::) ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

_Makke_

Citaat van: Ferrari 2010 op 07 maart 2010 - 16:48:09
Citaat van: robbert op 07 maart 2010 - 13:40:19
ik denk toch dat het gaat tussen redbull, mercedes, mclaren en ferrari.
Ik hoop dat het ferrari zal zijn, maar ik denk dat ze de titel zullen verliezen aan mclaren door dat ze waarschijnlijk enkele races zullen uitvallen door hun brandstofverbruik van de motor.
En waarom zou Ferrari uitvallen en andere teams niet? Omdat Ferrari niet goed kan rekenen? Hun rekenmachine is gesaboteerd? ::) ::) ::)

Dat vraag ik me ook af... Ik kan me niet meteen het moment herinneren dat er een Ferrari zonder benzine viel. Dus waarom zou dat nu plots wel gebeuren? Waarschijnlijk denkt robbert dat iedereen met dezelfde hoeveelheid benzine moet starten, en dat Ferrari daarmee niet zal toekomen.

campos

Citaat van: Makke op 07 maart 2010 - 19:42:45
Citaat van: Ferrari 2010 op 07 maart 2010 - 16:48:09
Citaat van: robbert op 07 maart 2010 - 13:40:19
ik denk toch dat het gaat tussen redbull, mercedes, mclaren en ferrari.
Ik hoop dat het ferrari zal zijn, maar ik denk dat ze de titel zullen verliezen aan mclaren door dat ze waarschijnlijk enkele races zullen uitvallen door hun brandstofverbruik van de motor.
En waarom zou Ferrari uitvallen en andere teams niet? Omdat Ferrari niet goed kan rekenen? Hun rekenmachine is gesaboteerd? ::) ::) ::)

Dat vraag ik me ook af... Ik kan me niet meteen het moment herinneren dat er een Ferrari zonder benzine viel. Dus waarom zou dat nu plots wel gebeuren? Waarschijnlijk denkt robbert dat iedereen met dezelfde hoeveelheid benzine moet starten, en dat Ferrari daarmee niet zal toekomen.
tja, de kans dat het dit jaar gaat gebeuren lijkt me wel een stuk groter. als een team risico gaat nemen en er precies genoeg benzine instopt om de race uit te rijden of misschien op bepaalde circuits zelfs gokt op een paar rondjes SC, dan kan er wel eens iet misgaan. Dat risico lijkt mij iig dit jaar een stuk groter, maar dat geldt in principe natuurlijk voor alle teams