Korean International Circuit, Auto Valley, 2010

Gestart door Enzo, 13 oktober 2010 - 19:54:39

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Ik geloof hier ook niet in, je ziet duidelijk dat Webber echt de auto kwijt was...
Zo kun je iig. overal wel wat in gaan zien ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Dan probeerde Hamilton Massa eraf te rijden in Italie.  :) Reed Vettel bewust op Button in  :D en verloren ze bij Renault en Mercedes expres hun wiel.  ;D

Kootje

Vettel op Webber in Turkije kan ik op zich nog wel als een bewuste zien !  :P

gloudiesaurus

Dat is een beetje off-topic, maar ook dat vond ik een race-incident...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Klopt ja ,het topic is ergens 'n eigen leven gaan leiden.  ;D
En wat mijn Vettel opmerking betreft ,dat WAS een stomme fout ,meer niet.  :'(
Een raceincident ,zoals je wilt.
Vind ik ook ,maar als je dan toch ergens wat achter moet zoeken.  ::)

0634

Citaat van: Kootje op 27 oktober 2010 - 10:05:42
Citaat van: 0634 op 27 oktober 2010 - 06:40:34
Nee, maar hij zou Hamilton hebben willen raken. Hij is dus ook niet bijster slim... volgens de sceptici natuurlijk. Pure onzin, zo kan je overal wel vraagtekens bijzetten.

Wat denken we bijvoorbeeld van bij de crash met Hamilton in Singapore? Ook opzet?
Kan ik me niet voorstellen dat hij dit bewust heeft gedaan en daarmee het risico neemt er zelf ook af te gaan. Ten eerste is hij daar te sportief voor en ten tweede zou hij dan zijn titelkansen op het spel zetten.

DACHT HET NIET !!!   ;D

Precies mijn punt dus Kootje.

Op basis van tv beelden suggereren dat Webber express mensen probeert te rossen slaat nergens op. Bovendien heeft hij ook helemaal geen verleden waaruit blijkt dat hij dat soort tactieken niet schuwt.

Gerard

#141
De organisatie heeft trouwens beterschap beloofd omtrend de accomodaties en infrastructuur rond het circuit..
Problemen
Het Korean International Circuit was verre van gereed toen afgelopen weekend het Formule 1-circus op bezoek kwam. Ook was er te weinig goede accommodatie in de omgeving. De meeste teams en journalisten werden ondergebracht in zogenoemde 'love hotels'


LOVE HOTELS??? WTF?? ;D
Bron: RTLGP.NL

gloudiesaurus

Heb je heel veel in Azie, Love hotels ;)
Hotels waarvoor je maar 1 uurtje of 2 uurtjes hoeft te betalen ;)

Maar ze zijn nog volop aan het bouwen rondom het circuit, nu hebben ze weer 1 jaar de tijd!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

I get it..  ;)

Zie het al voor me, dat zo'n peleton F1 monteurs komt inchecken en dat die receptionist gaat denken... wat hij nu allemaal in zijn "hotel" heeft zitten ;D

Enzo

Citaat van: Gerard op 27 oktober 2010 - 15:20:45
I get it..  ;)

Zie het al voor me, dat zo'n peleton F1 monteurs komt inchecken en dat die receptionist gaat denken... wat hij nu allemaal in zijn "hotel" heeft zitten ;D

Denk dat ze wel blij waren met de klandizie... ;D

Kootje

Citaat van: Gerard op 27 oktober 2010 - 15:20:45
I get it..  ;)

Zie het al voor me, dat zo'n peleton F1 monteurs komt inchecken en dat die receptionist gaat denken... wat hij nu allemaal in zijn "hotel" heeft zitten ;D
Olafv Mol had nog een leuke anekdote over deze LOVE-HOTELS  :-* 
Een PR dame -van ik meen Ferrari- was er na een dagje circuit van overtuigd dat haar kamer tussentijds gewoon verhuurd was aan derden !   :-*

Enzo


Folkert

hahaha
dat muziekje er ook bij. Als ik me niet vergis van Benny Hill.
Trotse vader van Rosalie(L)