Jenson Button Wereldkampioen!

Gestart door scho0634, 19 oktober 2009 - 07:08:11

« vorige - volgende »

janke

Ik bedoel het ook niet negatief hoor. Maar ik had misschien het woord typetje niet moeten gebruiken. Waarvoor mijn excuus. Heb het veranderd.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 20 december 2009 - 09:03:28
Kennen jullie in Belgie dat woord niet dan?
Ik ga me niet voor heel België uitspreken, maar dit is voor mij de eerste keer dat ik er van hoor :) Maar mijn veronderstelling dat het hetzelfde is als spammen zal wel kloppen zeker :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Niet echt spammen. Pluggen is meer het (onbetaald) promoten van een website of van bijvoorbeeld muziek op de radio. Als er een nieuwe single van bv Anouk uitkomt kan je er de donder op zeggen dat 3FM die gaat pluggen, door hem veel te draaien en er veel positiiefs over te roepen, ongetwijfeld ingefluisterd door een platenbons :).

janke

En daar is die Chiel Beelen héél goed in. Op het irritante af, vind ik. ff off-topic.
Some things are too important to be left in the past.

RadioActiveMan

Citaat van: Schumi 2009 op 20 december 2009 - 10:09:19
Citaat van: 0634 op 20 december 2009 - 09:03:28
Kennen jullie in Belgie dat woord niet dan?
Ik ga me niet voor heel België uitspreken, maar dit is voor mij de eerste keer dat ik er van hoor :) Maar mijn veronderstelling dat het hetzelfde is als spammen zal wel kloppen zeker :)

Voor mij ook de eerste keer dat ik het hoor. In Vlaanderen hebben we sowieso minder de neiging om een Engels woord te gaan gebruiken i.p.v. een perfect daarvoor te gebruiken woord uit de Nederlandse taal. Alhoewel dat hier de laatste jaren ook hard veranderd is, spijtig! 


Raidillon

Citaat van: 0634 op 19 december 2009 - 23:56:16
Zo, jij denkt ik plug even wat...? ::)
Nee ik corrigeer de bronvermelding even die bij een citaat van mij staat.

Zo nu en dan kijk ik op Google waar er allemaal linken naar mijn site staan. Tot mijn vreugde wordt deze veel genoemd en besproken op de diverse fora. Soms meld ik mij aan en reageer ik daar op. Ik maak mij dan bekend als de eigenaar van genoemde site en ga op de inhoud van de discussie in. De aanleiding was nu dat ik pas een  grote update heb uitgevoerd waarbij sommige URL's veranderd zijn dus corrigeerde ik dit meteen eventjes.

Herman.

Raidillon

Citaat van: janke op 20 december 2009 - 01:22:49
Nou ik ken dit van een site. Betrouwbaar wat info aangaat. Niks mis mee. Alleen zijn binnenkomen is inderdaad wat raar. Deed hij ook bij een andere site. Wel iemand die blijft zeggen dat het geen Eau Rouge is maar Raidillon. Lauda, Peterson, Hamilton, Alonso, MS, Senna en ook Ickx die hebben/hadden het over Eau Rouge. Ja die knik naar boven en blind uitkomen. Er zijn wat coureurs die vonden daar hun Waterloo. Dat is Eau Rouge in de volksnaam.  Of zit ik nu helemaal mis??
De Nürburgring wordt ook door een helehoop mensen Neurenbergring genoemd. Maar daarmee is het Eifelgebergte nog niet naar Beieren verplaatst  ;)  Mensen zijn u eenmaal geneigd snel dingen van elkaar over te nemen en dus ook onjuistheden. Op mijn site heb wat betref de Raidillon hier het één en ander over geschreven, compleet met de linken naar de bewijzen.

Toen ik afgelopen seizoen op de BBC naar de GP van België zat te kijken noemde co-commentator Martin Brundle de bewuste bocht wel steeds Raidillon. Kort daarna liet hij ook steeds de naam Eau Rouge vallen. Waarschijnlijk was hij erop gewezen dat de meeste mensen niet weten wat de Raidillon is ... Ik draag er mijn bescheiden steentje aan bij om dit misverstand recht te zetten. En op dit forum zag ik dat sommige mensen er zelfs gek van worden dat bijna iedereen die bocht Eau Rouge noemt :o

RadioActiveMan

Vooral omdat wij als Belgen "the word willen spreaden" naar de rest van de wereld toe en zo een groot onrecht willen rechtzetten. ;)

Tim C

#203
Eau Rouge is het knikje beneden, de Raidillon is de blinde bocht bovenop de helling.

Met m'n verontschuldigingen als dat al eerder werd gezegd :P

Raidillon

Citaat van: Tim op 22 december 2009 - 16:45:29
Eau Rouge is het knikje beneden, de Raidillon is de blinde bocht bovenop de helling.

Met m'n verontschuldigingen als dat al eerder werd gezegd :P
Ik zou maar even teruglezen ;)

Niels_

Het is 'maar' een naam hoor jongens... :P

maddox

terecht wk maar ik vond dat rubens net als toen bij  ferrari de tweede viool speelde
jammer  had meer van rubens verwacht  :-[
Ask any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning