De Grand Prix van Spa Francorchamps, Belgie.

Gestart door Enzo, 23 augustus 2009 - 19:00:28

« vorige - volgende »

Jasper

Op de overdekte tribune na La Source houden je oren het niet zonder oordopjes, dat heb ik mogen ervaren met de F1-tests op Spa in 2007. Op de onoverdekte tribune valt het al beter mee, maar anderhalf uur lang om de vijf seconden een F1-auto die uitaccelereert, ik weet niet of je het uithoudt zonder je oren te beschermen...

Niels_


RadioActiveMan

#33
Ik denk dat zondag de Red Bulls ligt in het voordeel zullen zijn. Het wordt blijkbaar maar 15°C


robbert

ik had al gehoord dat het 22 graden zou zijn. En volgens sommige weerstations, zou morgen ook regenen, maar ja het is spa é

waard500

Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Folkert

justinTV heeft vaak wel wat, maar laatste tijd niet vaak goede kwaliteit.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

de 2de training net afgevlagd, en ik moet zeggen dat ik een stil vermoeden heb dat Hamilton en zijn mclaren de voorbije dagen zand in de ogen gestrooid heeft van de concurrentie, door te zeggen dat ze zullen trager zijn. Ze waren nl weer snel en deden mee voor de snelste tijd (hamilton toch)
Raikkonen kan ook goed mee en vergroot een kans op een podiumplaats zondag, zou toch heel mooi zijn. Maar wat is er met Brawn gp, zij dachten toch dat het probleem met de banden bij koud weer opgelost zijn en ze staan daar niet ver van Badoer, die laatste is.
Ik hoop dat dat het laatste weekend is van Badoer, want hij was een seconde trager dan de voorlaatste, hij maakt echt Ferrari belachelijk.
Maar het zijn maar trainingen é.

O ja, voor morgen de 3de training te volgen heb ik wel een link.
En vandaag was het channel 5

http://www.mastikorner.com/sports/

_Makke_

Citaat van: robbert op 28 augustus 2009 - 15:46:07
de 2de training net afgevlagd, en ik moet zeggen dat ik een stil vermoeden heb dat Hamilton en zijn mclaren de voorbije dagen zand in de ogen gestrooid heeft van de concurrentie, door te zeggen dat ze zullen trager zijn. Ze waren nl weer snel en deden mee voor de snelste tijd (hamilton toch)

Het zou me ten zeerste verbazen dat ze het tempo van de top kunnen volgen. Deze trainingen zeggen echt niets. We zullen morgen wel zien.

dirkc

zondag kan je op het circuit toch nog tickets kopen van de bronze zone ?

robbert

nu konden ze toch goed volgen, ik denk wel dat ze snel zullen zijn.

Ja ik denk wel dat je tickets kunt kopen zondag, maar koop ze aan de loketten en niet aan de pipo's die langs de straat staan, want 9 kansen op 10 zijn dat valse en heb je problemen

Folkert

Citaat van: Makke op 28 augustus 2009 - 17:07:09
Citaat van: robbert op 28 augustus 2009 - 15:46:07
de 2de training net afgevlagd, en ik moet zeggen dat ik een stil vermoeden heb dat Hamilton en zijn mclaren de voorbije dagen zand in de ogen gestrooid heeft van de concurrentie, door te zeggen dat ze zullen trager zijn. Ze waren nl weer snel en deden mee voor de snelste tijd (hamilton toch)

Het zou me ten zeerste verbazen dat ze het tempo van de top kunnen volgen. Deze trainingen zeggen echt niets. We zullen morgen wel zien.
Waarom eigenlijk? Mclaren is de laatste 4 races toch steeds vooraan te vinden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: robbert op 28 augustus 2009 - 15:46:07
Maar wat is er met Brawn gp, zij dachten toch dat het probleem met de banden bij koud weer opgelost zijn en ze staan daar niet ver van Badoer, die laatste is.


Ik denk dat er niet heel veel mis is met de auto, dat bewees Badoer vorig weekend. Maar denk dat het meer bij de rijders ligt. Hoewel ik begin van het jaar positief verrast was over Button, heb ik het nooit een zeer uitzonderlijke coureur gevonden. En volgens mij is de auto niet zo veel slechter geworden ineens.
Trotse vader van Rosalie(L)

flupke3

Als Rubens als snelste kon winnen een week geleden dan
kan je toch moeilijk zeggen dat het probleemm bij de wagen ligt!
Het probleem ligt bij Button dat is toch duidelijk.

robbert

maar ik vind dan ook raar dat dat barrichello juist een plaats lager geklasseerd staat dan button, of heeft barrichello opeens ook zo traag gereden. Er moet dus toch iets zijn met de wagen, mss een slechte afstelling.