GP Formule 1 van België wordt goedkoper

Gestart door RadioActiveMan, 25 april 2009 - 15:02:19

« vorige - volgende »

RadioActiveMan

Jezus Christus! De flikken zijn weer bezig. Yeehaa!!!

Idd, ik moet ook steeds mijn eigen boterhammen meenemen. 1 keer per maand trakteert mijn baas met een gratis maal tijdens een business plaza. Maar hij verdient dan ook geld als slijk met ons. Ik vraag me trouwens af hoe ze er in slagen géén deftig grondplan te vinden. Ze gooien je daar naar de kop met deftige grondplans.
Volgens mij vinden die nog geen kast in een IKEA-winkel.

robbert

ergens begrijp ik de reactie van de politie wel hoor. Ik ben hulpverlener bij het rode kruis, en als er een evenement is en we moeten daar zijn krijgen wij van de organisatie ook eten en drank. Zoals nu zaterdag, is er mini military in Waregem en we krijgen zelfs smorgens ontbijt, smiddags bbq en s'avonds broodjes.

Ferrari 2010

Robbert, ik veronderstel dat dat vrijwillig is? Of niet aan volle loon? Als ik een bedrijf inhuur om iets te voorzien op mijn evenement, dan ga ik er vanuit dat ik voor alles betaal. Volgens mij is het de foute intentie er vanuit te gaan dat je vanalles gaat krijgen indien je een normaal loon krijgt. Het is mooi meegenomen dat je het krijgt natuurlijk, maar het gaan opeisen vind ik verkeerd.

@Beco, ik denk dat ze eerder plannetjes willen hebben van hoe de paddock ineen zit enzo, hoe ze overal in en uit kunnen, ... De gewone weggetjes mogen ze intussen toch al wel kennen zeker? :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Zo groot is de paddock nu ook weer niet hé. Maar ja de politie.  :)

Tim C

Eten en drinken is nu wel het minste wat je als organisatie kan voorzien. Je huurt de flikken niet in, je hebt ze nodig ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Beco op 31 juli 2009 - 15:28:48
Zo groot is de paddock nu ook weer niet hé. Maar ja de politie.  :)
Neen, maar wel volgestouwd misschien, zeker de paddocks van nevenklasses denk ik dan. Als je snel ergens wil zijn, moet je weten hoe je kan rijden ;)

Citaat van: Tim op 31 juli 2009 - 15:29:30
Eten en drinken is nu wel het minste wat je als organisatie kan voorzien. Je huurt de flikken niet in, je hebt ze nodig ;)
Dan nog worden ze betaald voor hun job, ik heb nog nooit van vrijwilligers bij de politie gehoord. Bij de aanwezige marshalls daarentegen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

webberonpole

Overal zie je de reclames al

"Schumi zien? Koop nu je F1 tickets"  8)

Niels_

Formule 1-baas Bernie Ecclestone heeft een ballonnetje opgelaten over de toekomst en meer bepaald waar hij de Grote Prijzen ziet. Zo speelt hij met het idee om Francorchamps te laten roteren met de Nürburgring in Duitsland.

"Die twee zijn toch praktisch buren", geeft Bernie Ecclestone mee over Spa-Francorchamps en de Nürburgring. Maar wellicht ligt de reden ergens anders. Ecclestone wil vooral Hockenheim weer elk jaar op de kalender. Dat circuit roteert sinds vorig jaar met de Nürburgring.

Voorts verklapte Ecclestone dat de F1 volgend jaar terugkeert naar Canada en Montréal. "Iedereen is dol op dat circuit en de stad. Ik hoop ook op een race in Zuid-Korea. En India zal in 2011 op de kalender staan."


Hopelijk is het niet zo, want ik denk dat de rijders ook liever op Spa-Francorchamps rijden dan in Zuid-Korea. Maar we weten natuurlijk waarom Bernie erop hoopt.

robbert

een rotatie tussen francorchamps en nurburgring is nog zo erg niet. Dat ligt toch niet zo ver van elkaar. Dus het is een kleintje om naar nurburgring te rijden.
Maar hopelijk houdt men daar dan aan en zal Francorchamps dan niet helemaal van de kalender verdwijnen

RadioActiveMan

Je kan vanaf vandaag  tot 12 augustus op www. nieuwsblad.be VIP-kaartjes F1 winnen voor de Francorchamps.
Je kan elke uur meedoen tussen 10 en 22u. ik doe alvast mee onder het motto " Wie niet waagt, niet wint."


jandr

Citaat van: Beco op 06 augustus 2009 - 12:40:30
Je kan vanaf vandaag  tot 12 augustus op www. nieuwsblad.be VIP-kaartjes F1 winnen voor de Francorchamps.
Je kan elke uur meedoen tussen 10 en 22u. ik doe alvast mee onder het motto " Wie niet waagt, niet wint."



Bedankt voor de tip!

Maar ik denk dat je "VIP ticket" wel met korrel zout moet nemen... Zo'n ticket kost meer dan 2000€, dat gaan ze niet elk uur weggeven denk ik...

Ah... ik ziet het al: ze verwarren "gold" met "vip"...

RadioActiveMan

Je hebt het verkeerd begrepen denk ik. Je kan elk uur meedoen maar het is niet zo dat je elk uur iets kan winnen.
Heb nog nergens winnaars gezien op de site of ik moest ernaast gezien hebben.

fawlty

Citaat van: jandr op 08 augustus 2009 - 13:54:01
Citaat van: Beco op 06 augustus 2009 - 12:40:30
Je kan vanaf vandaag  tot 12 augustus op www. nieuwsblad.be VIP-kaartjes F1 winnen voor de Francorchamps.
Je kan elke uur meedoen tussen 10 en 22u. ik doe alvast mee onder het motto " Wie niet waagt, niet wint."



Bedankt voor de tip!

Maar ik denk dat je "VIP ticket" wel met korrel zout moet nemen... Zo'n ticket kost meer dan 2000€, dat gaan ze niet elk uur weggeven denk ik...

Ah... ik ziet het al: ze verwarren "gold" met "vip"...

ik had vorig jaar zo'n ticket voor 300 euro ipv 2995 euro...
I know people who know people... ;)
Ja sluw is die Hamilton