GP Formule 1 van België wordt goedkoper

Gestart door RadioActiveMan, 25 april 2009 - 15:02:19

« vorige - volgende »

RadioActiveMan

VAN HLN.be

CitaatOm meer volk aan te trekken, heeft Etienne Davignon, als voorzitter van de promotiemaatschappij van het F1-circuit van Francorchamps, beslist dat de toegangsprijzen zullen worden verlaagd. De nieuwe tarieven zullen maandag aangekondigd worden. Het gaat om prijsverlagingen tot 30 procent, dankzij de packages-formule.

Er zal ook een busdienst ingelegd worden vanuit verschillende punten in België en in zelfs in het buitenland. Ook dit zou het aantal bezoekers moeten verhogen. (belga/vsv)

gloudiesaurus

eindelijk! Spa is al jaren de duurste GP van de kalender terwijl de faciliteiten voor de fans misschien wel de minste zijn (daarbij wil ik niets af doen aan het circuit)....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

daar ben ik blij om, maar een vraagje: Zouden er nog veel plaatsen over zijn, want wij willen nog een heel weekend gaan

Jasper

Het is eeuwen geleden dat de GP van België uitverkocht was, denk ik. Dus nu, goed 4 maanden voor de race, zal het zeker nog lukken om aan tickets te komen. ;)

Folkert

Citaat van: meatball op 26 april 2009 - 11:17:36
Ik heb al wel tickets betaald he  >:(

Dat is lullig, maar hoelang geleden heb je ze gekocht?
Trotse vader van Rosalie(L)

fawlty

op weekendtickets is er 5 % korting...
Ja sluw is die Hamilton

RadioActiveMan


meatball

Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 11:19:47
Citaat van: meatball op 26 april 2009 - 11:17:36
Ik heb al wel tickets betaald he  >:(

Dat is lullig, maar hoelang geleden heb je ze gekocht?
In December
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

gloudiesaurus

Voor de staanplaatsen zijn er altijd nog wel tickets....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Hawthorn2

#10
Citaat van: Beco op 25 april 2009 - 15:02:19
VAN HLN.be

Citaat
Er zal ook een busdienst ingelegd worden vanuit verschillende punten in België en in zelfs in het buitenland. Ook dit zou het aantal bezoekers moeten verhogen. (belga/vsv)
Een goeie busdienst zou, naar mijn mening, zeker het aantal bezoekers verhogen.
Vooral als je slechts 1 dag wilt meepikken. Met de auto is het al een kleine ramp,  :( maar met trein en bus ben je er vanuit Antwerpen ten vroegste tegen 11u. Dat vind ik veel te laat, want dan heb je al heel wat actie gemist.  :o

Niels_

Nouja, een ramp met de auto? Dat heb ik dit jaar ook gedaan en zo'n ramp vond ik het ook niet. Beetje zoeken natuurlijk maar toch.

En ook ik ben natuurlijk dik bescheten want ook ik had mijn kaarten al. >:(

RadioActiveMan

gewoon op tijd vertrekken, zeker op zondag. Ik ben het laatst in '96 geweest, ik weet nog dat we met mijn ouders al om 4u30 in de auto richting Spa zaten en nog in de file hebben gestaan.

Alan Blues

Citaat van: Jasper op 27 april 2009 - 02:00:46
Het is eeuwen geleden dat de GP van België uitverkocht was, denk ik.

Waar is de tijd!!! Herinner je je de GP nog van 19 augustus 1512? Keispannend!!! ;)

Folkert

Citaat van: Alan Blues op 29 april 2009 - 12:48:34
Citaat van: Jasper op 27 april 2009 - 02:00:46
Het is eeuwen geleden dat de GP van België uitverkocht was, denk ik.

Waar is de tijd!!! Herinner je je de GP nog van 19 augustus 1512? Keispannend!!! ;)
Neee man. Die kut spanjaard speelde vals samen met die koning. Was allemaal vooraf af gesproken.  :D ;D
Trotse vader van Rosalie(L)