Hongaarse GP

Gestart door gloudiesaurus, 16 juli 2009 - 21:31:46

« vorige - volgende »

Folkert

Massa serieus hard er van af gegaan, ben benieuwd of hij morgen rijd. Straks rijd hij iig niet.

Overigens lijken de Brawns het toch niet helemaal meer bij te kunnen benen.
Trotse vader van Rosalie(L)

WeezyAveli

Massa ging idd hard vanaf. 2Ambulances en ze bedekken de plaats, hoop niet dat het serieus is...

RTL gaat weer naar de reclame, kijk nu via sopcast.
LewisHamilton is wel lekker bezig :)

Folkert

#32
Leek op een fout van Massa zelf. Want hij reed wel erg appart recht door. Heel appart dit. Een blackout, zoals Olav opperde? Maar hij hield nog wel het stuur vast. Ben benieuwd, hoop dat er niks ernstigs aan de hand is.




wooooowww. Freaky, kwam gewoon een....moertje of iets tegen zijn helm/hoofd. Als het er maar niet door het vizier is geboord.
Rubens zou een veer o.i.d. verloren te zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: Burorri op 25 juli 2009 - 14:51:48
Leek op een fout van Massa zelf. Want hij reed wel erg appart recht door. Heel appart dit. Een blackout, zoals Olav opperde? Maar hij hield nog wel het stuur vast. Ben benieuwd, hoop dat er niks ernstigs aan de hand is.
Hoe kun je nu hier opperen dat het een stuurfout was. ??? Hij ging rechtdoor in het eerste deel van de bocht, door het gras, en dan ook nog eens rechtdoor in het tweede deel. Ja natuurlijk, dat is een heel logische stuurfout. ::)

Om één of andere reden heeft hij helemaal niet gestuurd, wat heel raar is. :-\

scho0634

Absoluut geen stuurfout. Vreemd is het wel....

Folkert

Citaat van: Jasper op 25 juli 2009 - 14:57:01
Citaat van: Burorri op 25 juli 2009 - 14:51:48
Leek op een fout van Massa zelf. Want hij reed wel erg appart recht door. Heel appart dit. Een blackout, zoals Olav opperde? Maar hij hield nog wel het stuur vast. Ben benieuwd, hoop dat er niks ernstigs aan de hand is.
Hoe kun je nu hier opperen dat het een stuurfout was. ??? Hij ging rechtdoor in het eerste deel van de bocht, door het gras, en dan ook nog eens rechtdoor in het tweede deel. Ja natuurlijk, dat is een heel logische stuurfout. ::)

Om één of andere reden heeft hij helemaal niet gestuurd, wat heel raar is. :-\
Kan toch? Zoals Olav zei dat hij andere lijnen op de baan volgde(die zwarte lijnen bedoel ik dan) en daardoor verkeerde inschatting maakte.
Trouwens, daarna had ik het ook nog over een blackout, dus ik ben net zoals de rest van de wereld alleen maar kijken wat een mogelijke reden kan geweest zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Je zei dat het op een fout van Massa zelf leek, en dat is absoluut nonsens. Daar reageerde ik op.

Schumivill

#37
Net de herhaling gezien,Massa werd aan het hoofd geraakt door een wagenonderdeel die van de brawn van Barrichello kwam,hij word nu naar het ziekenhuis gevlogen,hij is bij kennis want hij was aant bewegen,hopelijk is hij ok.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Tim C

Wat een verschrikkelijk rare sessie. Geen tijden, dat incident met Massa.

Wat een ongeluk.

scho0634


Folkert

Citaat van: Jasper op 25 juli 2009 - 15:04:03
Je zei dat het op een fout van Massa zelf leek, en dat is absoluut nonsens. Daar reageerde ik op.
Waarom is dat absolute nonsens? Zijn wel meer rare stuurfoutjes geweest waardoor iemand van de baan raakte. Zag jij dan direct dat hij geraakt werd door iets en dat hij daardoor van de baan vloog? Het zag er gewoon bizar uit en ik dacht inderdaad eerst dat het een stuurfout was(of iig een foutje van Massa zelf). Maar toen ik het een paar keer op nieuw bekeek zag ik ineens ook die veer of wat dan ook aan komen vliegen.

Is het trouwens officieel dat hij bewustzijn helemaal verloren is, of was Massa eerder versuft door de klap?
Trotse vader van Rosalie(L)

zeph

#41
FERNANDO ALONSO!!!!!  ;D

Eerste pole sinds China 2006! herstel: eerste pole sinds Italie 2007

Tim C

Het is absolute onzin omdat voluit rechtdoor tegen 220 km/uur in de muur rijden, met slechts twee remsporen onmogelijk is tenzij je zelfmoord wil plegen. Een stuurfout gaat nooit vol rechtdoor.

WeezyAveli

Alonso
Vettel
Webber
Hamilton
Rosberg
Kovaleinen
Raikkonen
Button
Nakajima
Massa

Ben benieuwd naar de gewichten.

Massa
http://i27.tinypic.com/2n6xnw6.jp

Folkert

Citaat van: Tim op 25 juli 2009 - 15:28:57
Het is absolute onzin omdat voluit rechtdoor tegen 220 km/uur in de muur rijden, met slechts twee remsporen onmogelijk is tenzij je zelfmoord wil plegen. Een stuurfout gaat nooit vol rechtdoor.
Voluit volgens mij niet, want er waren nog remsporen of iets wat daar opleek, want het is nog niet bekend of hij toen al buitenbewustzijn was of niet. Hij kan toch ook zich vergist hebben in de bocht en daarna niet meer hebben kunnen bijsturen en daarom recht door ging.

Maar voor de duidelijkheid: het leek bij mij in eerste instantie op een fout van Massa zelf. Maar toen ik het vaker keek, zag ik dat het dus geen fout was van Massa, maar dat hij om nog onbekende reden van de baanschoot.
Trotse vader van Rosalie(L)