Hongaarse GP

Gestart door gloudiesaurus, 16 juli 2009 - 21:31:46

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: waard500 op 24 juli 2009 - 10:23:41
Weet iemand de live stream? Alvast bedankt :D

http://www.justin.tv/directory/sports/auto_racing

Hier staan er 3 op, moet je ff kijken welke niet vol is.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

aan de tijden te zien, denk ik dat Mclaren eerder voor een podiumplaats kan gaan in plaats van Ferrari. Maar ja het zijn nog maar trainingen é

F_A_Diaz

Ik denk dat McLaren op zeker voor het podium gaat en met wat geluk ook wel voor de winst kan gaan.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

RadioActiveMan

Hamilton heeft in Duitsland al bewezen dat ze bij McLaren weer voor de knikkers kunnen meedoen in de kwalificatie. Het is nog niet zoals het was maar ze komen toch dicht in de buurt. Als nu het raceresultaat ook eens meevalt.
Ik heb het gveoel dat we morgen een leuke kwalificatie krijgen.

robbert

ja, ze staan er toch alleszinds beter voor dan Ferrari. Voor Ferrari zal het gewoon maar hopen op punten zijn, want Mclaren is veel te sterk voor hen

Enzo

Erg gaaf die thermal beelden die ze laten zien, ook de vergelijkings beelden zijn gaaf!!! 8)

robbert

de 2e training zonet verreden, en het ziet er heel goed uit voor Mclaren. Die hebben zeker voorsprong op Ferrari. Amai de scuderia, ze zijn weer trager dan voordien.  Dat heb je dan hé, als je de productie voor 2009 stillegt. Hopelijk was het slim om nu al te beginnen aan 2010, dat het toch beter wordt dan dit seizoen. Maar ja, het is nog altijd training, we zullen zien in de kwalificatie en race, maar veel hoop voor Ferrari heb ik niet

WeezyAveli

Citaat van: robbert op 24 juli 2009 - 15:41:01
de 2e training zonet verreden, en het ziet er heel goed uit voor Mclaren. Die hebben zeker voorsprong op Ferrari. Amai de scuderia, ze zijn weer trager dan voordien.  Dat heb je dan hé, als je de productie voor 2009 stillegt. Hopelijk was het slim om nu al te beginnen aan 2010, dat het toch beter wordt dan dit seizoen. Maar ja, het is nog altijd training, we zullen zien in de kwalificatie en race, maar veel hoop voor Ferrari heb ik niet

Massa gleed echt alle kanten op tijden FP2.
Raikkonen reed wel vrij lange stints van 15+ ronden en consistente tijden vergelijkbaar met de redbull/brawns. ;)

robbert

ja ze zijn daar vet mee, als ze dezelfde resultaten halen in de race. Ze mogen dan vergelijkbaar zijn met de brawns, ze moeten wel in de top 8 geraken voor punten é

Folkert

Citaat van: robbert op 24 juli 2009 - 17:12:39
ja ze zijn daar vet mee, als ze dezelfde resultaten halen in de race. Ze mogen dan vergelijkbaar zijn met de brawns, ze moeten wel in de top 8 geraken voor punten é
Inderdaad, die grote stap voorwaards die een tijdje geleden werd geprezen, valt dus nog steeds best mee. Ik denk dat het eerder aan de circuits en temperatuur ligt of de Ferrari snel is of niet. Mclaren lijkt langzaam terug te kruipen, maar nu eerst nog een race of kwalificatie zonder fouten. Podium moet er wel in zitten en met een beetje mazzel een overwinning, maar daar acht ik RBRS toch net iets te sterk voor.
Trotse vader van Rosalie(L)


Enzo

Nice WeezyAveli!!! 8)

Ferrari 2010

Mooi, vooral die beelden van autoblog. Ik ging er vanuit dat het allemaal niet 100% stil zou blijven hangen, maar dat het allemaal zo sterk bewoog, ik verschoot er toch van. Prachtige beelden!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

3de training is verreden en weer niet zo goed voor ferrari maar wel goed voor Mclaren. Ik denk dat ze bij Ferrari tevreden mogen zijn als ze punten kunnen pakken. Maar ik ben ook geschrokken van Button. Kunnen de Brawns echt niet meer mee ofzo?? Ik denk zelfs dat Mclaren helemaal terug is en dat ze vanaf nu voor de overwinningen kunnen gaan. Ze hebben toch alleszinds beter werk geleverd dan ferrari

WeezyAveli

Lewis zou vandaag opnieuw met nieuwe onderdelen hebben gereden, die donderdag aangekomen waren vanuit de fabriek in Woking.
Ze blijven maar met updates komen.  ;D
Als ze allebei iig in de top5 startpositie kunnen komen hebben ze iig kans op een podium.

Kan niet wachten op de kwalificatie.