Hongaarse GP

Gestart door gloudiesaurus, 16 juli 2009 - 21:31:46

« vorige - volgende »

Tim C

Voluit omdat de remsporen mooi 200% recht waren ::)

Word of advice: Je kan praten en praten, maar soms is het beter om recht te staan, te zeggen ik was fout en het opnieuw te proberen.

zeph

Ben ik echt de enige die in jubelstemming is over Alonso's pole?  :o

Tim C

Ik denk dat iedereen wat zorgen heeft over Massa ;)

WeezyAveli

Umm jongens, ik heb een foto op het internet gevonden van massa vlak nadat hij uit de auto is gestapt...
HIj heeft z'n helm nog op maar die is vrij beschadigd, en op z'n gezicht licht een beetje bloed.

Ik weet niet of ik het plaatje hier moet laten zien?

Wat ik wel kan zeggen is, was hij 4cm lager gekomen was hij aan een oog blind.

zeph

Sure, maar hij is toch ok?

Ik begreep uit een ander bericht dat het niet al te ernstig is?

Vettelredbull

Volgens diverse media staat hamilton op pole met een tijd avn 1.21.009 :-\

ik weet het ook niet meer hoor.

Wizard

Citaat van: WeezyAveli op 25 juli 2009 - 15:57:44
Umm jongens, ik heb een foto op het internet gevonden van massa vlak nadat hij uit de auto is gestapt...
HIj heeft z'n helm nog op maar die is vrij beschadigd, en op z'n gezicht licht een beetje bloed.

Ik weet niet of ik het plaatje hier moet laten zien?

Wat ik wel kan zeggen is, was hij 4cm lager gekomen was hij aan een oog blind.

Stuur hem anders eens door via PB.

Wizard

Heb hem al. F1-today.

zeph

Citaat van: F1FerrariFan op 25 juli 2009 - 15:58:41
Volgens diverse media staat hamilton op pole met een tijd avn 1.21.009 :-\

ik weet het ook niet meer hoor.

welke media? dit is van de officiele F! site:

http://www.formula1.com/results/season/2009/815/6656/

Vettelredbull

Citaat van: zeph op 25 juli 2009 - 16:01:05
Citaat van: F1FerrariFan op 25 juli 2009 - 15:58:41
Volgens diverse media staat hamilton op pole met een tijd avn 1.21.009 :-\

ik weet het ook niet meer hoor.

welke media? dit is van de officiele F! site:

http://www.formula1.com/results/season/2009/815/6656/

Ja zal wel kloppen dan, maar op nieuws.nl staat hamilton op pole dus vandaar.

zeph

#55

hahaha, heb je de rest van het artikel gelezen?

voor wie wil lachen:

Hamilton snelste in kwalificatie Hongarije

(Novum/AP) - Lewis Hamilton start zondag tijdens de Grand Prix van Hongarije vanaf poleposition. De Britse Formule 1-coureur van McLaren en verdedigend wereldkampioen was op het circuit van Hungaroring in een tijd van 1.21,009 de snelste in de kwalificatie. Klassementsleider Jenson Button van Brawn GP stelde met de zeventiende tijd hevig teleur.
Hamilton snelste in kwalificatie Hongarije

De Duitsers Nick Heifeld (BMW Sauber) en Nico Rosberg (Williams) starten zondag vanaf de tweede en derde plaats. Mark Webber en Sebastian Vettel deden het met de negende en tiende tijd een stuk beter dan hun ploeggenoot Button.

De poleposition van Hamilton stelt McLaren in staat voor het eerst in tien races weer eens voor het podium te gaan.

Nieuwkomer Jaime Alguersuari van Toro Rosso zette een snelste ronde neer van 1.23,391, waarmee hij eindigde als achttiende van de twintig coureurs. De 19-jarige Spanjaard, die zondag tijdens de race de jongste F1-coureur uit de geschiedenis wordt, reed bijna twee seconden sneller dan zijn beste tijd van vrijdag, toen hij nog als laatste eindigde bij de training.

Vettelredbull

Citaat van: zeph op 25 juli 2009 - 16:04:01
Citaat van: F1FerrariFan op 25 juli 2009 - 16:02:25
Citaat van: zeph op 25 juli 2009 - 16:01:05
Citaat van: F1FerrariFan op 25 juli 2009 - 15:58:41
Volgens diverse media staat hamilton op pole met een tijd avn 1.21.009 :-\

ik weet het ook niet meer hoor.

welke media? dit is van de officiele F! site:

http://www.formula1.com/results/season/2009/815/6656/


hahaha, heb je de rest van het artikel gelezen?

voor wie wil lachen:

Hamilton snelste in kwalificatie Hongarije

(Novum/AP) - Lewis Hamilton start zondag tijdens de Grand Prix van Hongarije vanaf poleposition. De Britse Formule 1-coureur van McLaren en verdedigend wereldkampioen was op het circuit van Hungaroring in een tijd van 1.21,009 de snelste in de kwalificatie. Klassementsleider Jenson Button van Brawn GP stelde met de zeventiende tijd hevig teleur.
Hamilton snelste in kwalificatie Hongarije

De Duitsers Nick Heifeld (BMW Sauber) en Nico Rosberg (Williams) starten zondag vanaf de tweede en derde plaats. Mark Webber en Sebastian Vettel deden het met de negende en tiende tijd een stuk beter dan hun ploeggenoot Button.

De poleposition van Hamilton stelt McLaren in staat voor het eerst in tien races weer eens voor het podium te gaan.

Nieuwkomer Jaime Alguersuari van Toro Rosso zette een snelste ronde neer van 1.23,391, waarmee hij eindigde als achttiende van de twintig coureurs. De 19-jarige Spanjaard, die zondag tijdens de race de jongste F1-coureur uit de geschiedenis wordt, reed bijna twee seconden sneller dan zijn beste tijd van vrijdag, toen hij nog als laatste eindigde bij de training.

Ja zal wel kloppen dan, maar op nieuws.nl staat hamilton op pole dus vandaar.

Klopt slaat idd nergens op , hhaha ;D ;D

Tim C

Als ik die foto zie dan denk ik dat Massa morgen niet aan de start zal verschijnen.

Ferrari 2010

#58
Inderdaad, die foto ziet er behoorlijk ernstig uit. Hij heeft veel geluk gehad dat dat stuk niet een centimetertje lager kwam, want zo'n vizieren zijn niet ondoorboorbaar, toch? Als het door de helm zou zijn geraakt, veronderstel ik dat het over en out zou zijn geweest voor Massa, dat zou de 2de zijn op een week tijd... Maar dat is uiteraard het gevaar van wagens zonder kap, de rijder zit onbeschut, enkel zijn helm kan zijn hoofd beschermen.

Zoals men op BBC ook al zich afvroeg, hoe kan zoiets zo lang blijven rondbotsen? Tenzij het een kilometer de lucht in gekatapulteerd is, is dit toch zeer onwaarschijnlijk. Het zijn de feiten uiteraard, maar zeer bizar.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Heeft er iemand overigens een idee wie Massa vervangt indien hij morgen niet kan racen? Want zonder de tests weet ik niet meer wie eigenlijk hun testpiloten zijn. Badoer, is die er nog? Of moet voor de kwalificatie vervangen worden indien de racepiloot niet kan rijden?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.