LEWIS WERELDKAMPIOEN F1 2008

Gestart door Forza F1, 02 november 2008 - 20:03:07

« vorige - volgende »

Forza F1

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!! wa nen thriller!!!!  :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

TheIceman

Gefeliciteerd Lewis!

Had Glock nou niet net dat kleine beetje harder kunnen rijden?!

Volgend seizoen is het aan Kub/Rai/Mas ;)

Tim C


Jasper

Dit is nooit gezien. In de laatste kilometer nog veranderen van wereldkampioen, dan kan gewoon nog nooit eerder gebeurd zijn. Ik kon na de finish een minuut mijn benen niet bewegen van de spanning.

Maar in tegenstelling tot Gaetan Vigneron had ik het wel meteen gezien dat Glock plaatsen verloor (en ik wist ook heel de tijd dat die op slicks zat). :)

Juan Pablo

#4
**** GLOCK!

GODVER!

Lekker hoor Hamilton stomme prutser, had hij het weer bijna verneukt!
*** AAP!

MASSA IS MIJN KAMPIOEN

**** DIE HELE HAMILTON HYPE

FERRARI4LIFE!

Bericht aangepast wegens taalgebruik

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Hamilton_F1

Gelukkig dit jaar wel

Goed gedaan glock  ;)

HAMILTONNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

speedy1

ja onverdiend we zullen het volgend seizoen eens kijken waar hij staat we hebben een nieuwe bij VETTEL

meatball

Citaat van: speedy1 op 02 november 2008 - 20:32:47
ja onverdiend we zullen het volgend seizoen eens kijken waar hij staat we hebben een nieuwe bij VETTEL
Ja in die top RedBull ;D ;D ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Wizard

Citaat van: Juan Pablo op 02 november 2008 - 20:05:55
**** GLOCK!

Als Glock de gok niet had genomen om op slicks door te rijden, was Massa kansloos geweest, in de zin van, dan had hij het ook niet gered.

_Makke_

Citaat van: Jasper op 02 november 2008 - 20:05:35
Maar in tegenstelling tot Gaetan Vigneron had ik het wel meteen gezien dat Glock plaatsen verloor (en ik wist ook heel de tijd dat die op slicks zat). :)

In tegenstelling tot de fantastische commentatoren van Sporza ::), had ik ook al gezien dat Hamilton voorbij Glock was. Ik stond al te juichen terwijl die 2 opmerkzame commentatoren Massa nog als WK uitriepen.

leproffesseur

Massa heeft de titel niet in brazillie verloren maar in eerdere gp s.
Een verdiende kampioen!Maar ook veel sympathie voor massa gekregen dit jaar.
Wat voor emoties moet die nu hebben.

Lorre

SUPER! MCLAREN SLAAT TERUG EN HOE!

LEWIS FOR PRESIDENT!  ;D

Wat een dag! Gaan we hier een feestje bouwen?



Btw wat denken jullie van de strategie van het McLaren team om alles op super save te spelen?

TheIceman

Citaat van: Lorre op 02 november 2008 - 20:48:44

Btw wat denken jullie van de strategie van het McLaren team om alles op super save te spelen?

Bijna faliekant mislukt.. Maar uiteindelijk goed uitgepakt..

TimoGlockfan

Timo's nieuwe helm.

Lorre

Citaat van: TheIceman op 02 november 2008 - 20:49:52
Citaat van: Lorre op 02 november 2008 - 20:48:44

Btw wat denken jullie van de strategie van het McLaren team om alles op super save te spelen?

Bijna faliekant mislukt.. Maar uiteindelijk goed uitgepakt..

Norbert Haug wou gewoon zo hoog mogelijk eindigen en Hamilton laten doen, Dennis en McLaren wilden alles op safe spelen.
Ik denk niet dat dit de juiste strategie was want bijna mislukte, al waren er vandaag wel moeilijke omstandigheden.