LEWIS WERELDKAMPIOEN F1 2008

Gestart door Forza F1, 02 november 2008 - 20:03:07

« vorige - volgende »

F_A_Diaz

Citaat van: NDCGN op 18 november 2008 - 18:28:38
Citaat van: Jasper op 18 november 2008 - 18:02:26
Zoals Monaco? :)
ik zij vaak, niet altijd... maar als je bv naar VS kijkt, daar reed Alonso constant op de staart bij Hamilton... ik kan me iig niet herinneren dat Hamilton Alonso 'uit het wiel' heeft gereden zeg maar.. andersom is dat regelmatig gebeurd...

En in Monaco ging Alonso ook niet voluit. Beetje krom vergelijken en zielig jongetje uithangen wat Hamilton daar deed. Allebei kregen ze opdracht om rustig aan te doen, ook Alonso.
Ook niet zo vreemd als je met zijn tweeen een dikke minuut voorligt....
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Forza F1

Laat het ons er gewoon op houden dat Hamilton gezien zijn geringe ervaring aardig meekon met Alonso. Dat was zelfs in Australië al te zien, waar hij lange tijd 2des lag, vóór Alonso  :) Het zijn beiden gewoon zéér goede piloten.

scho0634

Laat ons het erop houden dat het WK de komende jaren hopelijk gedomineerd gaat worden door o.m. deze twee. Gezien hun onderlinge band en grote kwaliteiten zou dat natuurlijk wel hele boeiende duels op kunnen leveren.

Senna en Prost all over again :)

Forza F1


F_A_Diaz

Citaat van: 0634 op 21 november 2008 - 21:38:16
Laat ons het erop houden dat het WK de komende jaren hopelijk gedomineerd gaat worden door o.m. deze twee. Gezien hun onderlinge band en grote kwaliteiten zou dat natuurlijk wel hele boeiende duels op kunnen leveren.

Senna en Prost all over again :)

Volgens mij had Alonso niet zoveel problemen met Hamilton en andersom ook niet. Alonso had meer problemen met Ron Dennis.

Het zijn ook weer geen vrienden maar wie zijn dat wel in formule 1?
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."