GP van China

Gestart door Supermariobros, 12 oktober 2008 - 19:06:50

« vorige - volgende »

Supermariobros

De ene Grand Prix  is nog maar net verreden en we kunnen al aan de volgende beginnen denken.

In China gaat het titelgevecht onverminderd door. Loopt Hamilton weer weg van Massa in de stand of komt Massa weer een stapje dichterbij  of doet Kubica de beste zaak in de titelstrijd?

Go!

zeph

Ik durf wel in te zetten op nog een podiumplekje voor mijn favoriete rijder, Alonso!

scho0634

Alonso wins again. Hamilton en Massa maken er weer een potje van... ;)

Nee, ik denk dat Massa wel wint. Eens moet Ferrari toch eens het feit benutten dat ze in de snelste bolide rijden, lijkt mij.

Ferrari 1-2.

f1columns.nl

Als liefhebber van de racesport hoop ik dat Massa en Hamilton niet scoren en Kubica wint, dan staat de top drie weer lekker dicht bij elkaar als we naar Brazilië gaan.
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

Folkert

Citaat van: f1columns.nl op 12 oktober 2008 - 19:23:55
Als liefhebber van de racesport hoop ik dat Massa en Hamilton niet scoren en Kubica wint, dan staat de top drie weer lekker dicht bij elkaar als we naar Brazilië gaan.
Helemaal mee eens. Maar goed, Hamilton had eigenlijk met 14 punten voor sprong deze race in gegaan. Maar goed, dat vond de FIA weer niet ok.
Trotse vader van Rosalie(L)

ZoJa

Al liefhebber ben ik voor spanning tot het laatste moment en dan wint op het laatste moment geen rode auto  ;).

scho0634

Citaat van: ZoJa op 12 oktober 2008 - 20:24:56
Al liefhebber ben ik voor spanning tot het laatste moment en dan wint op het laatste moment geen rode auto  ;).
Maar dan beslist de FIA een aantal uren later van wel ;D

Grapje, hoor.

ZoJa

Heel flauw..... (moest wel lachen :D)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 12 oktober 2008 - 20:20:53
Citaat van: f1columns.nl op 12 oktober 2008 - 19:23:55
Als liefhebber van de racesport hoop ik dat Massa en Hamilton niet scoren en Kubica wint, dan staat de top drie weer lekker dicht bij elkaar als we naar Brazilië gaan.
Helemaal mee eens. Maar goed, Hamilton had eigenlijk met 14 punten voor sprong deze race in gegaan. Maar goed, dat vond de FIA weer niet ok.
Niet te veel van dit gezaag aub hé. Als je zo'n onzin wil verkondigen, hou je dan bij het topic van die GP aub!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

sloggerke

Massa en Hamilton krijgen stress tot en met...
Geen van beiden haalt de finish.
Kubica komt nog een hele stap dichter.
En de coole pool wordt in Brazilië wereldkampioen. 8)

f1columns.nl

Citaat van: Ferrari 2008 op 12 oktober 2008 - 21:09:26
Citaat van: Burorri op 12 oktober 2008 - 20:20:53
Citaat van: f1columns.nl op 12 oktober 2008 - 19:23:55
Als liefhebber van de racesport hoop ik dat Massa en Hamilton niet scoren en Kubica wint, dan staat de top drie weer lekker dicht bij elkaar als we naar Brazilië gaan.
Helemaal mee eens. Maar goed, Hamilton had eigenlijk met 14 punten voor sprong deze race in gegaan. Maar goed, dat vond de FIA weer niet ok.
Niet te veel van dit gezaag aub hé. Als je zo'n onzin wil verkondigen, hou je dan bij het topic van die GP aub!
Is hier een gevoelige snaar geraakt ferrari 2008?  ;)
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

Ferrari 2010

Citaat van: f1columns.nl op 12 oktober 2008 - 21:25:17
Citaat van: Ferrari 2008 op 12 oktober 2008 - 21:09:26
Citaat van: Burorri op 12 oktober 2008 - 20:20:53
Citaat van: f1columns.nl op 12 oktober 2008 - 19:23:55
Als liefhebber van de racesport hoop ik dat Massa en Hamilton niet scoren en Kubica wint, dan staat de top drie weer lekker dicht bij elkaar als we naar Brazilië gaan.
Helemaal mee eens. Maar goed, Hamilton had eigenlijk met 14 punten voor sprong deze race in gegaan. Maar goed, dat vond de FIA weer niet ok.
Niet te veel van dit gezaag aub hé. Als je zo'n onzin wil verkondigen, hou je dan bij het topic van die GP aub!
Is hier een gevoelige snaar geraakt ferrari 2008?  ;)
Het gezaag wordt me te erg. Ik heb al eens laten vallen dat er sinds de Belgische GP enkelen op het forum zijn bijgekomen die de sfeer absoluut niet ten goede komen, en het is er de laatste dagen alweer niet beter op gevonden. Als mensen niets meer te zeggen hebben dan het is zus of zo, zwijg dan. Argumenteren, deftig argumenteren met respect voor elkaar. En ook niet heel de tijd zagen van het kampioenschap is vervalst blablabla, het wordt eentonig.
Overigens, Burrori, jij bent niet één van die irritante leden, je post was alleen de spreekwoordelijke druppel ;)
Ik ben overigens niet de enige die de sfeer niet meer top vind, dat merk ik duidelijk aan het postgedrag van de oude rotten...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

Citaat van: Ferrari 2008 op 12 oktober 2008 - 22:15:40
Citaat van: f1columns.nl op 12 oktober 2008 - 21:25:17
Citaat van: Ferrari 2008 op 12 oktober 2008 - 21:09:26
Citaat van: Burorri op 12 oktober 2008 - 20:20:53
Citaat van: f1columns.nl op 12 oktober 2008 - 19:23:55
Als liefhebber van de racesport hoop ik dat Massa en Hamilton niet scoren en Kubica wint, dan staat de top drie weer lekker dicht bij elkaar als we naar Brazilië gaan.
Helemaal mee eens. Maar goed, Hamilton had eigenlijk met 14 punten voor sprong deze race in gegaan. Maar goed, dat vond de FIA weer niet ok.
Niet te veel van dit gezaag aub hé. Als je zo'n onzin wil verkondigen, hou je dan bij het topic van die GP aub!
Is hier een gevoelige snaar geraakt ferrari 2008?  ;)
Het gezaag wordt me te erg. Ik heb al eens laten vallen dat er sinds de Belgische GP enkelen op het forum zijn bijgekomen die de sfeer absoluut niet ten goede komen, en het is er de laatste dagen alweer niet beter op gevonden. Als mensen niets meer te zeggen hebben dan het is zus of zo, zwijg dan. Argumenteren, deftig argumenteren met respect voor elkaar. En ook niet heel de tijd zagen van het kampioenschap is vervalst blablabla, het wordt eentonig.
Overigens, Burrori, jij bent niet één van die irritante leden, je post was alleen de spreekwoordelijke druppel ;)
Ik ben overigens niet de enige die de sfeer niet meer top vind, dat merk ik duidelijk aan het postgedrag van de oude rotten...
ja dat vind ik ook, zelfs straft de fia ook ferrari, toch zegt men dat fia pro-ferrari is, men kan gewoon niet verdragen dat hamilton te agressief rijd.

En nu terug on-topic: ik denk niet dat kubica kans maakt, maar ja we zullen zien.

leproffesseur

Op papier maakt hij inderdaad weinig kans maar goed intussen
blijft hij wel in de running met slechts 2 gp te rijden.
Dat vind ik bijzonder knap.

ZoJa

Kubica maakt zeker kans want als Massa nog zo'n actie uithaalt op Hamilton en ze vallen allebei uit en Kubica moet eens veel punten pakken.
Nee, ik geloof nog wel in een kans voor Kubica het zijn tenslotte weinig punten die hij achter loopt, alles kan nog gebeuren.