Kaart van formule 1 circuits

Gestart door Rico1987, 16 september 2008 - 11:08:18

« vorige - volgende »

Rico1987

Geachte forum bezoekers,

Ik zit met enkele vragen waarvoor ik jullie nodig heb!

Wat zouden jullie er van vinden als er een site komt waarop de formule 1 circuits op de kaart aangeduid zijn en jullie als bezoekers je kunnen aanmelden en foto's en filmpjes bij de bijbehorende circuits te plaatsen. Zodat er een mooie verzameling ontstaat van alle circuits. Wat zouden jullie hier nog meer bij het circuit willen plaatsen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groeten Rico

Ferrari 2010

Eigenlijk bestaat het al op google maps/earth. Je kan er inzoomen op het circuit (wel eerst even zoeken natuurlijk ;D) en gebruikers kunnen er een pointer voor hun foto op plaatsen. Het concept lijkt me leuk, maar of je site veel bezocht zou worden? Ik vrees ervoor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Rico1987

Oke bedankt voor je reactie.

Ik weet inderdaad dat het al bestaat maar de circuits zijn nog niet gemarkeerd op google earth en mensen kunnen geen video/audio of foto's delen met mede fans (niet dat ik weet tenminste)

Dit was de uitgang van mijn idee. Ook zouden bijvoorbeeld de bestuursleden van de circuits kaartjes kunnen aanbieden voor de eerstvolgende race of merchandise zo makkelijk aan de man kunnen brengen omdat er op deze site dan veelal formule 1 fans zullen zitten.

Groeten Rico

Ferrari 2010

Foto's kunnen op google earth, de rest inderdaad niet. Een specifieke site zou leuk zijn, maar ik vraag me vooral af of de site veel gebruikt zou worden. Merchandise en tickets, je kan ze tegenwoordig overal vinden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

JVA

Ik heb op Google de markering van ALLE F1-circuits die er nog te vinden zijn. Zelfs foto's kunnen nu toegevoegd worden. Op termijn (als ik eens wat meer tijd had...) wil ik dit op de site plaatsen, maar door tijdsgebrek (eigenlijk te veel werk voor de site, want ik spendeer dagelijks verschillende uren aan de site)) zal dit nog wel even duren.

Rico1987

Het is geen concurrentie voor jou hoor JVA, het is voor een opdracht op school.

Ik moet een systeem maken waarbij verschillende mensen dingen toe kunnen voegen en dit op een plek op de wereld (dus via bv google earth) kan laten tonen.

Mijn exacte vraag is dus; wat zijn jullie wensen aan een systeem waar je zelf dingen toe kan voegen (betreft formule 1 dan)

Zo kan ik jullie behoeften nemen en dit verwerken in het systeem zodat het jullie wensen vervult.

Verder wordt het geen echt site hoor, het zal net als wat Ferrari 2008 zegt niet een super lopende site worden.

Alvast bedankt!

Groeten Rico

Ferrari 2010

Citaat van: Rico1987 op 18 september 2008 - 19:00:35
Verder wordt het geen echt site hoor, het zal net als wat Ferrari 2008 zegt niet een super lopende site worden.
Ik wil je niet ontmoedigen hé, ik ben zelf ook wat met websites bezig, het is altijd een gok of iets zal aanspreken. Mits goede promotie en wat geluk kan elke site overigens succesvol worden :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.