Man van de race: Canada

Gestart door Tim C, 08 juni 2008 - 21:28:03

« vorige - volgende »

Wie was de beste in Canada

Kubica
10 (33.3%)
Heidfeld
0 (0%)
Coulthard
5 (16.7%)
Glock
1 (3.3%)
Massa
12 (40%)
Trulli
1 (3.3%)
Barrichello
0 (0%)
Vettel
0 (0%)
Iemand anders (wie)
1 (3.3%)

Totaal aantal stemmen: 25

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 09 juni 2008 - 09:39:52
Citaat van: 0634 op 09 juni 2008 - 07:26:03
Citaat van: FerrariMan op 08 juni 2008 - 23:25:36
Massa. Die ene keer buitenom was heerlijk om te zien.
Buitenom?

Volgens mij ging hij binnendoor....

Ik heb het over de actie ervoor, buitenom in bocht.
Dat was met het mes tussen de tanden en ik was er zeker van dat hij het decor zou in vliegen.
of de
Oh, die weet ik niet meer. Even plassen, denk ik. Of de RTL reclame.

Maar ik neem het zo van je aan... :)

meatball

Citaat van: Jasper op 09 juni 2008 - 13:19:34
Euhm... context? Situatie? Verschillende strategieën? Slechte vergelijking?

Alonso en Kubica zaten op dezelfde strategie (moesten nog 1 keer pitten), Heidfeld moest niet meer pitten. Heidfeld eindigt dus sowieso voor Alonso als hij hem achter zich houdt, en het geeft Kubica ook de kans om een voorsprong uit te bouwen op Alonso, die op dat moment de grootste bedreiging was voor BMW. Natuurlijk vormde Heidfeld een buffer.
Waarom melde teamradio dan,als Alonso je tragere rondetijden laat rijden laat hem dan voorbij.
Dat wil toch net zeggen dat hij zijn eigen kans moest gaan en geen buffer was.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Zonder de SC-situatie en het vreemde raceverloop was heidfeld uberhaupt niet meer in de buurt van Kubica gekomen. Qua snelheid moest hij het het hele weekend weer afleggen. Het feit dat hij zijn auto voltankte en niet meer naar binnenhoefde sprak in zijn voordeel. Bij normaal wedstrijdverloop had hij 45sec moeten toegeven op de Pool.

TimoGlockfan

Timo Glock natuurlijk formidabele race met een 4de plaats als gevolg 8)
Timo's nieuwe helm.

Jasper

Citaat van: meatball op 09 juni 2008 - 19:16:01
Citaat van: Jasper op 09 juni 2008 - 13:19:34
Euhm... context? Situatie? Verschillende strategieën? Slechte vergelijking?

Alonso en Kubica zaten op dezelfde strategie (moesten nog 1 keer pitten), Heidfeld moest niet meer pitten. Heidfeld eindigt dus sowieso voor Alonso als hij hem achter zich houdt, en het geeft Kubica ook de kans om een voorsprong uit te bouwen op Alonso, die op dat moment de grootste bedreiging was voor BMW. Natuurlijk vormde Heidfeld een buffer.
Waarom melde teamradio dan,als Alonso je tragere rondetijden laat rijden laat hem dan voorbij.
Dat wil toch net zeggen dat hij zijn eigen kans moest gaan en geen buffer was.

Ja, een paar ronden later toen Kubica al minstens 15s voorsprong had en het dus al zeker was dat Alonso na zijn pitstop toch weer ver genoeg achter Heidfeld zou zitten.

alonsolover


Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 09 juni 2008 - 20:04:44
Ja, een paar ronden later toen Kubica al minstens 15s voorsprong had en het dus al zeker was dat Alonso na zijn pitstop toch weer ver genoeg achter Heidfeld zou zitten.
Slaagt nergens op was je daar zegt. Je neemt de voorsprong van Kubica als teken dat Alonso na zen pitstop weer achter Heidfeld zal zitten :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: _Makke_ op 09 juni 2008 - 09:25:36
Citaat van: Ferrari 2008 op 09 juni 2008 - 07:29:29
Citaat van: 0634 op 09 juni 2008 - 07:26:03
Citaat van: FerrariMan op 08 juni 2008 - 23:25:36
Massa. Die ene keer buitenom was heerlijk om te zien.
Buitenom?

Volgens mij ging hij binnendoor....
Je hebt het gemist denk ik, zijn actie op een Williams op het einde van de start-finish. Hij zat naast de williams en ging hem in de bocht buitenom voorbij. Erg mooi én gedurfd vind ik.

Véél knapper dan die inhaalbeweging in die hairpin waar Stefaan Lammes spontaan van klaar kwam... ( de commentaar was deze keer echt wel té slecht). Daar gingen Kovalainen en (wie was het nu ook al weer ??? :-[) gewoon te breed. Dan was die ene inhaalactie knapper in mijn ogen.

Mijn stem gaat trouwens ook naar Massa.
De mooiste inhaal beweging van Massa is zonder twijfel het inhalen van Kimi in de wk stand
Niet slecht voor iemand die volgens bepaalde personen dit jaar duidelijk tweede viool zou spelen bij Ferrari ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Ja, daar kon Kimi ook echt wat aan doen.....

Maareeh, het jaar duurt nog lang, en beiden zullen nog wel eens fouten maken. Degene die de minste maakt zal kampioen worden...

janke

Citaat van: 0634 op 10 juni 2008 - 19:55:07
Ja, daar kon Kimi ook echt wat aan doen.....

Maareeh, het jaar duurt nog lang, en beiden zullen nog wel eens fouten maken. Degene die de minste maakt zal kampioen worden...

En dat is Kubica. ;)
Some things are too important to be left in the past.

sloggerke

Citaat van: janke op 10 juni 2008 - 20:02:43
Citaat van: 0634 op 10 juni 2008 - 19:55:07
Ja, daar kon Kimi ook echt wat aan doen.....

Maareeh, het jaar duurt nog lang, en beiden zullen nog wel eens fouten maken. Degene die de minste maakt zal kampioen worden...

En dat is Kubica. ;)

Precies Janke!!..... ;D

Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 10 juni 2008 - 11:01:01
Citaat van: Jasper op 09 juni 2008 - 20:04:44
Ja, een paar ronden later toen Kubica al minstens 15s voorsprong had en het dus al zeker was dat Alonso na zijn pitstop toch weer ver genoeg achter Heidfeld zou zitten.
Slaagt nergens op was je daar zegt. Je neemt de voorsprong van Kubica als teken dat Alonso na zen pitstop weer achter Heidfeld zal zitten :-\

Als je even zou nadenken, zou je ook weten dat dat klopt, omdat Heidfeld Alonso op dat moment al lang genoeg achter zich had gehouden. Op 5 ronden kan Alonso niet genoeg voorsprong uitbouwen om een pitstop te compenseren, op 15 ronden kon hij dat nog wel. Dus na 10 ronden kon Heidfeld hem gerust laten passeren als hij wou.

scho0634

Citaat van: janke op 10 juni 2008 - 20:02:43
Citaat van: 0634 op 10 juni 2008 - 19:55:07
Ja, daar kon Kimi ook echt wat aan doen.....

Maareeh, het jaar duurt nog lang, en beiden zullen nog wel eens fouten maken. Degene die de minste maakt zal kampioen worden...

En dat is Kubica. ;)
Nee. Kubica rijdt beter dan beide Ferrari piloten, maar het materiaal zal de titel naar Maranello brengen.

janke

#44
Citaat van: Jasper op 10 juni 2008 - 20:27:55
Citaat van: Ferrari 2008 op 10 juni 2008 - 11:01:01
Citaat van: Jasper op 09 juni 2008 - 20:04:44
Ja, een paar ronden later toen Kubica al minstens 15s voorsprong had en het dus al zeker was dat Alonso na zijn pitstop toch weer ver genoeg achter Heidfeld zou zitten.
Slaagt nergens op was je daar zegt. Je neemt de voorsprong van Kubica als teken dat Alonso na zen pitstop weer achter Heidfeld zal zitten :-\

Als je even zou nadenken, zou je ook weten dat dat klopt, omdat Heidfeld Alonso op dat moment al lang genoeg achter zich had gehouden. Op 5 ronden kan Alonso niet genoeg voorsprong uitbouwen om een pitstop te compenseren, op 15 ronden kon hij dat nog wel. Dus na 10 ronden kon Heidfeld hem gerust laten passeren als hij wou.

Filosoferen over een bal gehakt kan ook. Maar de feiten liggen  er op dit moment, en niets anders. En ik bedoel BMW.
Some things are too important to be left in the past.