Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Maikel0230

#31
Wel ironisch hoe de verduidelijking van de regels nu getest wordt. RB heeft altijd het verdedigende werk van Verstappen opgehemeld, nu moeten ze de 'verstappen-block' zelf gaan gebruiken om een penalty voor een andere coureur te bekomen ;D
#32
Zat Vettel naast Verstappen toen die zich verremde? Was toch een foutje zoals bij Hamilton? Vraag het voor de zekerheid want ik sla aan het twijfelen  ;D
#33
Citaat van: Pancake Shield op 30 oktober 2016 - 22:16:17
Waarvoor had Hamilton een straf moeten krijgen? Voor zijn verremming in de eerste bocht van de eerste ronde? Bwah, wat mij betreft hoeft Hamilton daar geen straf voor.

In principe niet, maar die haalt daar net zoals Verstappen voordeel uit. Dan kan je toch niet anders dan iedereen op dezelfde manier behandelen? Verstappen kreeg vijf seconden straf, dan had men die Hamiton ook gewoon moeten geven.

Ik lees nu ook dat iedereen het maar heeft over de tirade van Vettel tegenover Charlie Whiting. Ik snap dat niet. Er zijn zoveel mensen die altijd liggen te zeuren dat coureurs altijd robots zijn en niet meer eens zeggen wat ze denken, te politiek correct. Nu is er eindelijk eens iemand die zijn emoties de baan laat gaan en dan is het nog niet goed?
#34
Dit is dus een prachtig exemplaar waarom ik het veranderen van bepaalde reglementen in het midden van een seizoen maar niks vind. Verstappen heeft dat soort moves het ganse jaar gedaan zonder pardon, maar nu gaat een andere coureur er een bestraffing voor oplopen.

Men had dit beter uitgesteld tot volgend jaar. :P

Btw: Ook Hamilton had dus een straf van vijf seconden moeten krijgen vandaag. Niks van gezien... >:(
#35
Renault opende er in 2010 zelf nog een gloednieuwe windtunnel die al eerder was besteld. Het zal vooral gaan of ze voldoende personeel in huis hebben. Met Bob Bell heb je sowieso al een topontwerper in huis.
#36
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 01 augustus 2016 - 11:06:56
Ik ga er heen! Het hele weekend. 1e keer op Spa, dus ik ben benieuwd. Voorheen wel op de Nürburgring en Hockenheim geweest. Laatste keer was in 2008, alweer ff geleden dus :) Toen reden ze nog met fatsoenlijke motoren. Ik ben benieuwd hoe die stofzuigers in het echt klinken.

Nog nooit op Spa geweest? Ik wou dat ik nog eens een keertje voor de eerste keer voet mocht zetten op die heilige grond daar. Houd je wel maar vast voor de weginfrastructuur daar, meer Waals kan bijna niet
#37
Formule 1 forum / Re: Max Verstappen topic
04 augustus 2016 - 12:00:40
Bwah, dat komt allemaal wel op zijn tijd. Je mag er zeker van zijn dat die regelmatig bij Red Bull een PR-briefing krijgt over wat ze graag hebben dat hij zegt en wat niet. Het is natuurlijk aan hem om zich daar aan te houden of niet.
#38
Bwah, ik wil Magnussen nog een kans geven. Rijdt naar mijn gevoel gewoon solide gezien zijn materiaal. Palmer daarentegen steult enkel teleur.

Maar ik begrijp je wel. Magnussen moet laten zien dat hij zijn prestatie in Rusland kan herhalen, anders kan hij naar zijn zitje fluiten.
#39
Volgens Autosport is Pérez ook een doelwit voor Renault om zo mogelijks met Ocon een duo te vormen met veel potentieel.
#40
Formule 1 forum / Re: Renault in 2016
26 juli 2016 - 14:59:53
Zo'n heropbouw kost altijd veel tijd en geld. Op het vlak van faciliteiten kon Lotus altijd teren op de investeringen die Renault er gedaan heeft in haar vorige periode te Enstone. Dus dat zal nog wel snor zitten. Het is vooral het rekruteren van bekwaam volk dat veel tijd in beslag neemt. Je vindt niet meteen 300+ man op enkele maanden tijd die in deze sector zitten en bereid zijn om voor je te komen werken. De andere teams in Engeland moeten ook nog aan personeel geraken natuurlijk.

Toen Mercedes Brawn overnam duurde het ook twee jaar alvorens de fabriek weer evenveel werknemers had als in het Honda tijdperk. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt met Renault. Dankzij de wijziging van de reglementen hebben ze voldoende kansen om naar voren te schieten in de pikorde. Ze hebben Bob Bell, de man die ook de kampioenenauto's van Renault in 2005 en 2006 ontwierp en ook cruciaal was voor het ontwerp van de Mercedes uit 2014.

Het chassis wat ze nu hebben is gewoon een dood spoor, daar valt niet veel aan te verbeteren. Al kwamen ze in Hongarije beter voor de dag dan gedacht, gezien hun tekort aan downforce. Die nieuwe ophanging die men in Silverstone testen lijkt toch echt wel de coureurs te bevallen.
#41
http://twitter.com/maikel0230/status/731887960363286528

WAT EEN KNULLETJE, DIE KOMT DAAR GEWOON EVENTJES WINNEN DOOR RAIKKONEN 30 RONDEN ACHTER TE HOUDEN ALSOF HET NIETS IS!

#43
Bekijk het snel voordat FOM er met de grove borstel door gaat

! No longer available
#44
Idd, nu moet hij zijn mentale weerbaarheid laten zien en alles eruit halen wat erin zit. Hij moet Sainz het knap lastig gaan maken om bij Marko terug op een goed blaadje te komen.

Daarbij heeft hij wel het geluk dat de talentenpoel van RB op dit moment wel erg leeg is.
#45
Gezien hij denk ik toch wel twee a drie races nodig zal hebben om echt gesetteld te geraken bij Red Bull, gok ik op Hongarije. Dat circuit ligt Red Bull altijd wel en Max was er vorig jaar ook beestig goed.