Mooie foto's uit de tijd toen het geld nog niet op kon...
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Edwin90 op 04 juli 2016 - 09:16:44
Ik had ze ook allemaal vanaf 1994. Maar ik heb ze onlangs weggegooid. Ik pak eerder een jaaroverzicht dan dat ik een geheel jaargang ga teruglezen.
Desondanks toch succes met de verkoop
Citaat van: Wings op 17 december 2016 - 10:16:13
Volgens mij Spirit. Maar heel vaak verschenen ze niet aan de start.
Citaat van: robbert op 16 december 2016 - 13:09:16
Maar ik snap niet hoe zij de review al gezien hebben, deze is nochtans maar te verkrijgen vanaf 19 december
http://www.f1fanatic.co.uk/2016/12/12/best-2016-f1-season-video-reviewed/
Citaat van: Tuesday op 24 oktober 2016 - 20:40:00
nou, dat is wel een hele kleine basis waarbij je ook juist al dingen aanhaalt die verklaren waarom het geen volle bak is daar. Allereerst zijn de tribunekaarten daar wel degelijk duurder dan in Budapest, wat niet veel verder van Wenen afligt dan Spielberg, dus een concurrent op wellicht een gunstiger tijdstip. Daarnaast zijn de toeschouwersaantallen relatief gezien helemaal niet beroerd en zijn de kijkcijfers in Oostenrijk ook erg hoog; de GP van Oostenrijk trok vorig jaar ruim 700.000 kijkers op ORF, dat is bijna 10% van de totale bevolking. Ik denk niet dat er veel landen zijn met betere cijfers. Verder heeft Oostenrijk ook nog eens een mooie F1 geschiedenis. Volgens mij valt het allemaal nog wel mee daar. Het circuit ligt gewoon op een ongunstige plek in het land met blijkbaar ook nog eens een waardeloze infrastructuur.
Citaat van: Fietser op 03 december 2016 - 08:07:37
Wat een meesterzet van Rosberg! Niet dat ik er iets van snap (de kilte tussen de op het oog nuchtere Duitser en zijn ietwat snellere maar vooral meer theatraal modische en swingende teamgenoot zal er best debet aan zijn), maar da's ook niet zo belangrijk.
Het is een buitengewoon romantisch idee – en hardnekkig ideaal – om op het hoogtepunt van je carrière te stoppen. Maar veel 'saaier' (want burgerlijker) is het, dat volgens de berichten zijn besluit is ingegeven door het verlangen meer tijd bij zijn gezin door te brengen. Jaja. Dit soort motieven kwamen we ook tegen bij relatief jonge politici als Eurlings en Halsema, die zich na hun vertrek uit het pluche prompt op allerlei andere uithuizige fronten deden gelden, maar dat terzijde.
Wat zijn de echte motieven, wanneer verschijnt zijn (auto)biografie?
En wat nu?! Wat gaat Rosberg doen met zijn passie? Van jongs af aan je ziel en zaligheid in de racerij leggen en dan nu, nog lang niet over de datum, ineens de balaclava aan de wilgen hangen. Ik kan me namelijk nauwelijks voorstellen dat hij ergens anders in de internationale autosport aan de gang gaat, want ook dán is hij de huisvader die slechts tijdens de zondagse dis het vlees aansnijdt. Nee, hij zal wel in zaken gaan, of zoiets. En dat klinkt dan ineens wel weer erg saai, een label dat binnen de F1 sowieso een beetje aan de Duitser hangt. Alhoewel saai? Met zijn radicale en voor vrijwel iedereen verbijsterende besluit te stoppen, heeft Nico Rosberg zich m.i. wel ineens ontpopt tot de een van de meest interessante F1-piloten van zijn generatie. En dat bedoelde ik met meesterzet.
Page created in 0.057 seconds with 17 queries.