Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - meatball

#31
Andere Onderwerpen / Re: Woordassociatie
20 maart 2016 - 08:17:20
Koffie
#32
Deze keer zei Sainz waarschijnlijk no  ;)
#33
Alonso was vandaag blij dat er niets hem belemmerde om snel uit de wagen te geraken. Stel je na deze crash maar brand voor , volgens mij geraakt hij dan nooit tijdig uit zijn f1 wanneer er zich nog iets boven zijn  bevond.
#34
Max moet wel opletten geen zeurpiet te worden . Verder mooi gedaan van Haas , had ik niet verwacht.
#35
Mooi seizoen begin tot nog toe , openlijk is de rest van de race ook zo. Wat zijn die f1's veilig tegenwoordig , een aantal jaren gelden was het r.i.p. Alonso geweest.
#36
Maar we hebben tenminste weer een regeltje erbij joepie. Blijft lekker overzichtelijk zo.
#37
Formule 1 forum / Re: Motor regels 2015
06 september 2015 - 18:52:15
Citaat van: Wings op 06 september 2015 - 10:18:40
Citaat van: Arthur op 05 september 2015 - 21:20:50
Citaat van: Wings op 05 september 2015 - 21:03:23
Ben er bang voor. Blijft staan dat ik het motorreglement tegen de essentie van de autosport vind druisen. Neemt niet weg dat de straffen volledig gegrond en terecht worden toebedeeld. Laat daar geen misverstand over bestaan.

Dat de straffen gegrond zijn zal best zo zijn. Maar dat het de gedachten achter het racen helemaal verpest lijkt me duidelijk. Dit gaat nergens meer over. Uiteraard heeft iedereen ingestemd met deze maatregelen maar als het een wending neemt zoals nu kun je met gezond verstand ook overwegen of het niet anders moet. De regels [straffen] nemen nu de overhand over het racen.  Welnu, daar maak je de sport niet populairder door! Je jaagt de fans gierend weg op deze manier.

Ik denk niet dat het zo'n vaart loopt. Wel ben ik van mening dat de kwalificatie zo een status wordt ontnomen. Zoals eerder gezegd heeft dit niks te maken met racen en draagt het ook niks bij. Ik merk aan mijzelf dat de kwalificatie niet meer zo hoeft. Als ik thuis ben kijk ik het en anders neem ik het op. Maar ik blijf er niet meer voor thuis.
Het komt in elk geval nooit meer voor dat er echt gestart word op de plaatsen die bij de kwalificatie's verdiend zijn en dat is toch zonde. Een sport mag gewoon niet te veel regeltjes hebben om mooi te zijn.
#38
Inderdaad , zeer kleurloos seizoen voor Rosberg. Dit komt hij nooit meer te boven.
#39
Formule 1 forum / Re: Monza: cijfer voor de race
06 september 2015 - 18:43:41
Een mager 4 tje , ben in slaap gevallen.
#40
Formule 1 forum / Re: Max Verstappen topic
28 augustus 2015 - 17:23:27
Citaat van: Jehoentelaar op 28 augustus 2015 - 16:52:17
Oeps, iemand zegt iets wat niet helemaal feitelijk correct is over de Verstappens. Schande!
Ik ben een Belg hoor dus ik hoop dat Stoffel Max in de toekomst helemaal in de vernieling rijdt.
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet mag reageren op onzin die verteld wordt door een paar pipo's ( die we hier in België niet eens kennen )
#41
Ach als je anno 2015 nog steeds zo dom bent om in je kansen bij balletje balletje te geloven ,mogen ze van mij best.
Ik heb in elk geval geen enkele vervelende oost blokker of wat dan ook gezien.
Ik vond het dit jaar een topsfeertje en heb met volle teugen genoten.
#42
Formule 1 forum / Re: Max Verstappen topic
28 augustus 2015 - 16:02:00
Wat voor Pipo's zijn dat ?
Zolang die vader zich niet bemoeit , voor zover ik er zicht op heb heeft Jos toch een groot aandeel in wat Max nu aan het doen is.
#43
Formule 1 forum / Re: Man vd race: Spa
28 augustus 2015 - 15:33:00
Citaat van: Jehoentelaar op 27 augustus 2015 - 21:54:41
Citaat van: meatball op 27 augustus 2015 - 21:32:02
Citaat van: Jehoentelaar op 27 augustus 2015 - 21:28:00
Hoezo? Een langzamere auto dat binnen één seconde zit krijgt ook DRS. En dat snellere auto's in de regel weglopen en inlopen op langzamere auto's is nooit anders geweest.
En hoe komt een tragere wagen op 1 sec ?
Inlopen is niet hetzelfde als inhalen he , eigenlijk zeg je het nu zelf , de snellere hebben altijd ingelopen maar kregen vroeger geen extra voordeel .

Kwam een Toleman ooit op eigen kracht bij een McLaren?
Kwam een Minardi ooit op eigen kracht bij een Ferrari?
Komt een Manor ooit op eigen kracht bij een Mercedes?

Natuurlijk kwamen ze niet op eigen kracht bij die wagens , maar nu draai je wat ik zeg om.
Vroeger bv Hill die bijna Hongarije won in een rotte Arrows moest die betere wagen op eigen kracht voorbij de langzamere.
Nu krijgt diezelfde betere nog eens een extra voordeel.
Nu zou iemand als Hill toen ,nooit nog een kans hebben om zichzelf ronde na ronde te verdedigen met een Arrows.
Gewoon tot op 1 sec komen ,vleugeltje open en dag meneer Hill.
Dus ik blijf bij mijn stelling DRS is gewoon beter voor de beste wagens.
Een verpeste kwali is nu voor de betere gewoon een paar rondjes vervelend, dan ben je weer vooraan.
Vroeger moest je voor iedere plaats vechten , want het verschil was kleiner.
Dat zie je toch wanneer de tragere voorligger nu het geluk heeft van ook eens even DRS te hebben omdat ze iemand dubbelen , dan komt de snellere er niet over, een rondje later wanneer er geen gedubbelde meer zijn gaat het vanzelf.
#44
Formule 1 forum / Re: Man vd race: Spa
27 augustus 2015 - 21:32:02
Citaat van: Jehoentelaar op 27 augustus 2015 - 21:28:00
Hoezo? Een langzamere auto dat binnen één seconde zit krijgt ook DRS. En dat snellere auto's in de regel weglopen en inlopen op langzamere auto's is nooit anders geweest.
En hoe komt een tragere wagen op 1 sec ?
Inlopen is niet hetzelfde als inhalen he , eigenlijk zeg je het nu zelf , de snellere hebben altijd ingelopen maar kregen vroeger geen extra voordeel .
#45
Formule 1 forum / Re: Man vd race: Spa
27 augustus 2015 - 21:22:30
Citaat van: Jeroen op 27 augustus 2015 - 21:02:19
Vind ik ook. Ik zie niet zo waarom een goede wagen meer voordeel heeft van DRS dan een mindere wagen.
Simpel toch ,met een betere wagen rij je op je gemak tot op 1 sec en dan krijg je op de rechte lijn plots nog een voordeel , terwijl je al in de betere wagen zit.
Draai volgende race de kwali's gewoon om en nog eindigen de teams ongeveer op hun plaats.
Hoe moet je in godsnaam jezelf verdedigen , als de man achter jou met een betere wagen plots nog een extra voordeel krijgt.
Andersom is het toch bijna onmogelijk om tot op 1 sec te komen van een snellere wagen.
Dus DRS bevoordeeld de beste wagens nog eens extra.