Win tickets voor F1 in de cinema

Gestart door Ramses, 28 april 2008 - 23:01:11

« vorige - volgende »

Ramses

Win tickets voor F1 in de cinema

Vanaf de Grote Prijs van Turkije kan je de Formule 1 nog realistischer beleven! Kinepolis zendt vanaf dan immers de Grote Prijzen uit op het witte doek. In alle Kinepolis complexen kan je de Grote Prijs live volgen, met alle comfort van een filmzaal, en de spanning van een Grote Prijs van nog dichterbij!

Wedstrijd

F1pits.net geeft 5 mensen de kans gratis de Grote Prijs van Turkije te volgen in een Kinepolis complex naar keuze! Geïnteresseerd? Stuur dan snel een e-mail naar wedstrijd@f1pits.net en beantwoord volgende vragen:

- Wie won de Grote Prijs van Turkije vorig jaar?
- Hoeveel lezers zullen er deelnemen aan deze wedstrijd?

Gelieve in je e-mail je naam, adres en Kinepolis complex waar je de GP wil bekijken door te geven. We verwittigen de winnaars enkel via e-mail! Deze wedstrijd loopt tot en met 5 mei 2008, 23u. Slechts 1 inzending per persoon, redactieleden zijn uitgesloten van deelname. Over de uitslag van de wedstrijd wordt niet gecorrespondeerd.

Franky

pff het is WEER uitgesteld! Ik kijk er nu al zo lang naar uit !
Franky Reymenants

Ramses

Door technische problemen bij Kinepolis is de start van Formule 1 in de cinema uitgesteld.

De al ingezonden deelnames blijven uiteraard geldig.

Martin

In Nederland is in Gronigen ook zoiets van start gegaan. En ik had drie kaartjes voor een een bezoek in die bios gewonnen voor de GP van Spanje.
Maar dat was me iets te ver weg om het groot te zien. Een paar jaar geleden heb ik in het Omniverum in Den Haag een GP gegezien op een heeeeeel groot scherm. Het is best wel kicken. Een belevenis die je niet snel zal vergeten.

meatball

Citaat van: Martin op 10 mei 2008 - 21:28:59
In Nederland is in Gronigen ook zoiets van start gegaan. En ik had drie kaartjes voor een een bezoek in die bios gewonnen voor de GP van Spanje.
Maar dat was me iets te ver weg om het groot te zien. Een paar jaar geleden heb ik in het Omniverum in Den Haag een GP gegezien op een heeeeeel groot scherm. Het is best wel kicken. Een belevenis die je niet snel zal vergeten.
Ik zou het in elk geval wel eens willen zien op een groot scherm,als er dan ook nog wat sfeer zou willen zijn is het helemaal top denk ik.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Franky

Uitstel is dus afstel ... Ze hebben het verdomme afgelast.
Franky Reymenants

robbert

haha, nogal geluk dat ik het nie gewaagd heb om mee te spelen, zou verloren moeite zijn. Kon het al altijd niet geloven dat zo iets zou uitkomen, naar de cinema gaan om f1 te zien

Jasper

In Nederland is het er toch al, dus waarom zou het in België niet kunnen?

FerrariMan

CitaatFormule 1-races halen programmatie Kinepolis niet

Recentelijk kon men in de media lezen dat Kinepolis in gesprek was met de rechthebbende organisatie van Formule 1 om het wereldkampioenschap 2008 rechtstreeks op het grote scherm uit te zenden. Hierbij houdt Kinepolis eraan u te informeren dat de onderhandelingen hun eindpunt niet bereikten. Daarom ziet Kinepolis dit jaar helaas af van het Formule 1-project.

Haha, wat een gepruts. Eerst zorgen dat alles op punt staat, dan pas reclame maken.

Ramses

Citaat van: FerrariMan op 14 mei 2008 - 09:37:51
CitaatFormule 1-races halen programmatie Kinepolis niet

Recentelijk kon men in de media lezen dat Kinepolis in gesprek was met de rechthebbende organisatie van Formule 1 om het wereldkampioenschap 2008 rechtstreeks op het grote scherm uit te zenden. Hierbij houdt Kinepolis eraan u te informeren dat de onderhandelingen hun eindpunt niet bereikten. Daarom ziet Kinepolis dit jaar helaas af van het Formule 1-project.

Haha, wat een gepruts. Eerst zorgen dat alles op punt staat, dan pas reclame maken.


Zeg wel! Ze staan hier mooi in hun blootje. Voor de reclamecampagne was het ook zo, eerst wel, dan niet, uiteindelijk uitstel, nu afstel. Een beetje amateuristisch.

Franky

ik vind dat ze iedereen die meedeed in belgie een weekend  F1 kijken kado moeten doen ! Ons zaterdag met de bus naar nederland brengen (volledig verzorgd met hotel en alles bij) en ons zondag trakteren met een middag cinema f1 kijken ! Daarna een lekker diner onder de fans.

Anders ga ik er niet meer heen hoor  :D
Franky Reymenants