GP van Spanje

Gestart door Supermariobros, 18 april 2008 - 09:50:24

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Sept op 19 april 2008 - 20:18:32
Heeft Ferrari in Barcelona nu eigenlijk getest met de radicaal vernieuwde voorvleugel?
Mja, met dat gat er in, of dat nu radicaal is, in principe wel, de hele neus zal daardoor wel anders in elkaar zitten, maar het is niet wat ik had verwacht. Ik had een volledig andere vorm verwacht, zoals bijvoorbeeld Williams destijds...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

1 Massa
2 Kimi
3 Kubica

McLaren verliest de aansluiting met Ferrari.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

alonsolover

Raikkonen
Kovalainen
Hamilton
Massa
Alonso

Wizard

Citaat van: Jasper op 18 april 2008 - 15:50:04
Citaat van: Wizard op 18 april 2008 - 12:54:06
Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 18 april 2008 - 11:32:32
Button wint

En dat is gebaseerd op??

humor

Geef je tegenwoordig ook al antwoorden op vragen die aan een andere forummer worden gesteld?

Jasper

Sorry Mister Popular. Dit is inderdaad een enorme en ontoelaatbare karakterwijziging van mij die ik in de voorbije 6,5 jaar op dit forum, die jij natuurlijk op de voet hebt gevolgd, nooit heb getoond.

Wizard

Citaat van: Jasper op 21 april 2008 - 00:36:24
Sorry Mister Popular.

Excuses aanvaard Mister Vlug Aangebrand.

CitaatDit is inderdaad een enorme en ontoelaatbare karakterwijziging van mij die ik in de voorbije 6,5 jaar op dit forum, die jij natuurlijk op de voet hebt gevolgd, nooit heb getoond.

Waar zeg ik dat?? Ik stel je een doodnormale vraag en of je je nu gisteren hebt aangemeldt of van mijn part je 25 jarig jubileum viert hier, who cares. Ik begrijp eigenlijk niet waarom je dat zonodig erbij moet vermelden. Wat wil je daar mee zeggen?

Folkert

Citaat van: meatball op 19 april 2008 - 22:11:32
1 Massa
2 Kimi
3 Kubica

McLaren verliest de aansluiting met Ferrari.
Hier ben ik ook bang voor. Hoewel Mclaren vaak goed presteerd in Spanje denk ik dat ze hier erg zwaar gaan krijgen.

Opvallend wel is dat 1,5 jaar geleden mensen al bij voorbaad riepen dat Ferrrari zou afzwakken omdat Schumacher niet meer bij Ferrari reed en Brawn, Rory en nigel waren opgestapt.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Op langer termijn mischien. Zolang ze snel zijn is niks aan de hand, zodra Ferrari achter loopt in de toekomst, dan kan het vertrek van bepaalde personen nog wel eens een rol  gaan spelen. Als  mensen datzo  roepen kan ik er wel inkomen.

Jasper

Citaat van: Wizard op 21 april 2008 - 00:42:50
Citaat van: Jasper op 21 april 2008 - 00:36:24
Sorry Mister Popular.

Excuses aanvaard Mister Vlug Aangebrand.

CitaatDit is inderdaad een enorme en ontoelaatbare karakterwijziging van mij die ik in de voorbije 6,5 jaar op dit forum, die jij natuurlijk op de voet hebt gevolgd, nooit heb getoond.

Waar zeg ik dat?? Ik stel je een doodnormale vraag en of je je nu gisteren hebt aangemeldt of van mijn part je 25 jarig jubileum viert hier, who cares. Ik begrijp eigenlijk niet waarom je dat zonodig erbij moet vermelden. Wat wil je daar mee zeggen?

Omdat jij zegt dat ik 'tegenwoordig' ook al vragen beantwoord die niet aan mij gesteld werden...

Wizard

Oh zo. Heb je beter gelezen dan ik "geschreven" heb. In dat geval begrijpelijke reactie ( het laatste deel van je zin).

Icecognito

Maar goed:

Iets zegt mij dat Fernando het ook niet in Spanje gaat lukken. Integendeel, binnen 20 ronden ligt ie in het grind, weet het zeker!
Denk wel dat Ferrari lang niet zo dominant als de vorige race zal zijn. Piquet zal met zijn nieuw karretje ook wel de punten in rijden denk ik. Laat de BMW's maar komen!!
Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!

Jasper

Pff, wie heeft het nu over Fernando niemand toch? :P

Ferrari 2010

Citaat van: Icecognito op 21 april 2008 - 18:51:41
Maar goed:

Iets zegt mij dat Fernando het ook niet in Spanje gaat lukken. Integendeel, binnen 20 ronden ligt ie in het grind, weet het zeker!
Denk wel dat Ferrari lang niet zo dominant als de vorige race zal zijn. Piquet zal met zijn nieuw karretje ook wel de punten in rijden denk ik. Laat de BMW's maar komen!!
Jij verwacht wel veel van de update van renault :-\ Ik denk dat zij nog steeds zullen zitten waar ze vorige GP zaten: alles behalve vooraan...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 21 april 2008 - 20:39:41
Citaat van: Icecognito op 21 april 2008 - 18:51:41
Maar goed:

Iets zegt mij dat Fernando het ook niet in Spanje gaat lukken. Integendeel, binnen 20 ronden ligt ie in het grind, weet het zeker!
Denk wel dat Ferrari lang niet zo dominant als de vorige race zal zijn. Piquet zal met zijn nieuw karretje ook wel de punten in rijden denk ik. Laat de BMW's maar komen!!
Jij verwacht wel veel van de update van renault :-\ Ik denk dat zij nog steeds zullen zitten waar ze vorige GP zaten: alles behalve vooraan...
Ik verwcaht wel een kleine vooruitgang in Spanje en ik denk ook wel dat Fernando net iets extras gaat geven voor zijn thuis GP.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Jasper op 21 april 2008 - 18:54:03
Pff, wie heeft het nu over Fernando niemand toch? :P

Jawel, Icecognito. :lol: