Super Aguri - Over and out?

Gestart door Ferrari 2010, 16 april 2008 - 22:33:53

« vorige - volgende »

Wat denk jij er van?

Ze blijven in leven en zullen bij elke GP aanwezig zijn
7 (38.9%)
Ze blijven in leven maar zullen enkele GP's missen
2 (11.1%)
Ze gaan binnen enkele races failliet
8 (44.4%)
Ze halen de GP van Spanje niet
1 (5.6%)

Totaal aantal stemmen: 14

Ferrari 2010

Super Aguri, nu hun potentiële overnemer zen verstand heeft gebruikt ziet het er allesbehalve goed uit. Ik vraag me af waar dat naar toe gaat, hoe lang zullen ze nog leven? Wat denken jullie daarvan? Ik denk dat hen nog 1 of 2 GP's gegund is, maar dat het dan echt Over and out is... Want ja, wie staat er nu te springen om geld in een F1-team te steken? Buiten wanneer men echt véél geld er voor over heeft, zoals bij Force India, heeft het momenteel nut om een team over te nemen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Een pak mensen aasden op de licentie van ProDrive. Super Aguri gaat echt niet kopje onder ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 16 april 2008 - 22:47:51
Een pak mensen aasden op de licentie van ProDrive.
Inderdaad, en daar stopte het, zelfs ProDrive kan het tot hiertoe niet waarmaken. Zolang er geen klantenchassis mogen gebruikt worden, ben ik er van overtuigd dat het voor een niet)constructeur zeer zwaar is tenzij je veel geld hebt en niet hals over kop aan het avontuur begint (zoals Suzuki Aguri deed naar mijn mening). Ik denk dat we einde dit seizoen nog met gewoon 10 teams verder rijden, zoals enkele seizoenen geleden...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

#3
Citaat van: Ferrari 2008 op 16 april 2008 - 22:54:48
Inderdaad, en daar stopte het
Toen de FIA koos voor ProDrive en een pak mensen met verbazing met lege handen achterbleven? ;)

Super Aguri is een compleet functionerend F1 team, dat geraakt echt wel verkocht. De vraag is echter wordt het voor genoeg geld verkocht. ;)

Doefie


amp

Citaat van: Doefie op 17 april 2008 - 11:28:41
Welcome back Stoddard?  ;D ;D

Indien Mosley binnenkort aftreed zie ik dat ook wel gebeuren.

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 17 april 2008 - 08:08:41
Citaat van: Ferrari 2008 op 16 april 2008 - 22:54:48
Inderdaad, en daar stopte het
Toen de FIA koos voor ProDrive en een pak mensen met verbazing met lege handen achterbleven? ;)

Super Aguri is een compleet functionerend F1 team, dat geraakt echt wel verkocht. De vraag is echter wordt het voor genoeg geld verkocht. ;)
De vraag is ook, wanneer wordt het verkocht, voor of na dat ze races zullen missen ;) Overigens, Prost en Arrows waren ook volledig functionerende teams, maar zijn die verkocht? Ik dacht het niet...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Eerst maar eens afwachten wat gebeuren gaat. Bij SA reppen ze al over een eventuele afwezigheid tijdens de GP van Spanje. Kan ook een roep zijn naar sponsoring, hoewel ik de financiële problemen van SA zeker wel erken.

bogief1

Nu stoddard niet deelneemt in Amerika, zie ik Minardi ook wel terug komen. Had hij ook geen bod gedaan op Spyker?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

amp

Honda wil Super Aguri ook geen financiële steun geven, en ik dacht dat ze zaterdag het geld moest hebben om hun wagens te verschepen naar Spanje?

Volgens mij zijn ze er volgend weekend niet bij.. maar ik ben ervan overtuigd dat het team nog verkocht geraakt dit seizoen.

Ferrari 2010

Citaat van: amp op 18 april 2008 - 10:25:11
Honda wil Super Aguri ook geen financiële steun geven, en ik dacht dat ze zaterdag het geld moest hebben om hun wagens te verschepen naar Spanje?

Volgens mij zijn ze er volgend weekend niet bij.. maar ik ben ervan overtuigd dat het team nog verkocht geraakt dit seizoen.
Die staan nog in Bahrein ofzo? Hehe :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 16 april 2008 - 22:33:53
Super Aguri, nu hun potentiële overnemer zen verstand heeft gebruikt ziet het er allesbehalve goed uit. Ik vraag me af waar dat naar toe gaat, hoe lang zullen ze nog leven? Wat denken jullie daarvan? Ik denk dat hen nog 1 of 2 GP's gegund is, maar dat het dan echt Over and out is... Want ja, wie staat er nu te springen om geld in een F1-team te steken? Buiten wanneer men echt véél geld er voor over heeft, zoals bij Force India, heeft het momenteel nut om een team over te nemen...
Persoonlijk zou ik het jammer vinden als SA niet deelneemt aan de races meer. Ben persoonlijk erg gecharmeerd van hun prestaties tot nu toe. En ergens heb ik een zwak ook voor Sato, vraag me niet waarom.

Maar ik denk wel dat het goed komt op den duur.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Ooooh, een zwak voor Sato, zowat het omgekeerde van al de rest hier op het forum ofzo :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

hahah Sato niet zo geliefd hier?
Tis niet de beste Coureur allertijden, Maar toch zeker wel beter dan Michael Schumacher.
En sinds hij bij Aguri reed presteerde hij veel beter, kijk maar naar Canada 2007 :D
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 19 april 2008 - 00:54:14
hahah Sato niet zo geliefd hier?
Tis niet de beste Coureur allertijden, Maar toch zeker wel beter dan Michael Schumacher.
Door al die crashes in het begin van zen carriere heeft hij iig niet veel vrienden gemaakt... Die 2de zin zal ik maar als humor interpreteren zeker ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.