Jérôme D'Ambrosio

Gestart door meatball, 23 maart 2008 - 07:03:46

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Ambrosio heeft lekker getest, hij heeft een goed team en in het 1e jaar GP2 moet je vooral ervaring op doen. Hij stond toch al 2x op het podium. Dit zijn tweede jaar word cruciaal, als hij nu snel kan zijn kan hij misschien wel doorbreken. Zo niet, dan wordt de F1 halen heel moeilijk.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sept

D'Ambrosio vandaag een mooie pole behaald in Maleisië, voorlaatste manche van de Asia Series.
1991 - 2004 = 7

Ferrari 2010

Citaat van: Sept op 03 april 2009 - 14:46:37
D'Ambrosio vandaag een mooie pole behaald in Maleisië, voorlaatste manche van de Asia Series.
Inderdaad. En met Gravity achter hem heeft hij, als hij het talent heeft, zeker weten een goede kans om later naar de F1 door te stoten. Laat ons hopen dat hij een goed seizoen kan rijden!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2009 op 03 april 2009 - 21:22:54
Citaat van: Sept op 03 april 2009 - 14:46:37
D'Ambrosio vandaag een mooie pole behaald in Maleisië, voorlaatste manche van de Asia Series.
Inderdaad. En met Gravity achter hem heeft hij, als hij het talent heeft, zeker weten een goede kans om later naar de F1 door te stoten. Laat ons hopen dat hij een goed seizoen kan rijden!
Ik hoop het voor alle Belgen :). Een Belg weer eens in de Formule 1 zou ik persoonlijk ook zeer leuk vinden :). Ik woon ten slotte, hoeveel zal het zijn, 200 meter van België af :)

Tim C

Drama voor D'Ambrosio! Z'n auto stond met pech aan de kant!

gloudiesaurus

Zonde! transmissie problemen...

Wel een sterke race van Yelmer Buurman, de 5e plek voor hem. En vd Garde maakt het vooralsnog niet, hij klaagt over van alles, maar is volgens mij ook gewoon niet snel genoeg. Hij was 14e na een valse start...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Ferrari 2010

Jammer, maar het is nog maar het begin van het seizoen, er komen nog genoeg kansen voor Jérôme D'Ambrosio, als hij echt goed is rijdt hij nog wel goede races!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

gloudiesaurus

Dit is nog het Aziatisch kampioen, wat toch wat minder in aanzien staat. In het Europese kampioenschap moet het eigenlijk gebeuren, en dat moet nog beginnen. Dus nog alle kans voor hem...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

lemans24uur

Citaat van: meatball op 23 maart 2008 - 07:03:46
Jérôme D'Ambrosio heeft een podium beet in de gp 2 ,wat denken jullie komt hij in de f1 ?

Nou wie weet hij is lekker bezig , rijd ook voor het Dams team in de Formule Lemans mee , en dat zijn ook geen kinderachtige auto's

gloudiesaurus

Hij gaat redelijk, 9e in de tussenstand. Hij moet wat constanter worden denk ik, in Hongarije had hij bijv. een slecht weekend met een nulscore...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

RadioActiveMan

De prestaties van Bertrand Baguette in de World Series, toch gelijkwaardig denk ik, zijn dan toch nog een pak beter.

gloudiesaurus

de world series is toch wel een stukje minder hoor.... vd garde werd daar vorig jaar fluitend kampioen en kijk eens waar hij nu staat in het GP2? Hij won weliswaar (dankzij de omgekeerde grid) in Hongarije maar voor de rest heeft hij nog niet kunnen imponeren hoor...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

lemans24uur

Hij is lekker bezig , is dit weekend 2 x eerste geworden in de Formula Le Mans cup , niet slecht hoor , gewoon doorgaan dan komt hij er wel .

Jasper

"Formula" en"Le Mans", is dat niet een tegenstelling? Wat voor klasse is dat?

lemans24uur

Formula Le Mans is een aparte klasse welke gereden wordt in het voorprogamma van de Le Mans series, en de 24 uur van Le Mans  en is bedoeld als voorportaal voor het echte werk de LMP1 en 2 in de Le Mans Series
kijk voor meer info op www.lemans24uur.nl