Laurens Vanthoor

Gestart door KVDracer, 06 juni 2010 - 12:19:26

« vorige - volgende »

KVDracer

Ik vraag mij af waarom er op geen enkele belgische site dit jong talent niet gevolgd wordt. Hij doet nu mee aan de Masters of F3 en in de F3 Euroseries. Maar nergens kun je er iets deftigs van volgen. Ik heb net gelezen dat hij in de tweede kwali geen tijd heeft kunnen neerzetten na een mooie zesde tijd in de eerste kwali, maar ik heb geen idee hoe dit komt.

Ferrari 2010

Soms verschijnen er persberichten op sites zoals autosport.be, tenzij van eigen persberichten ga je in Belgiƫ nergens echt iets kunnen lezen over prestaties in lagere dan F1 en Le Mans ;-)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

T.Nuvolari

Heeft zich vandaag mooi op een 4de plaats gezet in de eerste kwalificaties op Macau.

T.Nuvolari

derde in de 2de kwali's en 2de in de kwalificatierace. Vanthoor is goed bezig.

KVDracer

Ik vind het toch wel dat hij een heel goed seizoen heeft gereden in de F3 euroseries en nu wel een indrukwekkend resultaat heeft neergezet in de Macau race. Ik hoop maar dat hij voor volgend jaar nog een deftig zitje vind (wat hij wel zal vinden dankzij zijn samenwerking met Volkswagen) maar ik hoop dat hij in de GP3 terechtkomt. Want nu ART uit de F3 euroseries verdwijnt, zal het toch zo geen hoogstaande raceklasse meer zijn als 2 jaar geleden.

T.Nuvolari

Inderdaad, klein stapje hoger zou geen kwaad kunnen denk ik.