GP van Maleisië

Gestart door Tim C, 16 maart 2008 - 13:52:07

« vorige - volgende »

Tim C

Slechts één week na de ravage down under gaan we van start in Maleisië?

Wie wint?

bogief1

Ik verwacht dezelfde teams die hun sterkte's en zwakte's tonen, aangezien ze niet kunnen testen.

Mclaren terug top met BMW op hun hielen.
Ik vrees door de onbetrouwbaarheid van Ferrari dat ze tekort gaan komen voor de overwinning, al kan het in hun voordeel zijn dat ze wel een nieuwe motor mogen gebruiken en dit zonder straf.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 16 maart 2008 - 13:52:07
Slechts één week na de ravage down under gaan we van start in Maleisië?
Vreemde vraagstelling hoor :)

Op de 2de vraag is mijn antwoordt kort en bondig:
Kimi.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Ik hoop dat Kimi zal winnen, alleen zal het ervan af hangen welke juist de problemen zijn waarmee ze aan het kampen zijn. Als het iets onnozels is, zie ik hem meedoen voor de overwinning, anders zie ik terug een dubbeluitval en zijn ze terug eens aangewezen op achtervolgen. Alleen zou hier BMW wel eens voor de verassing kunnen zorgen, want het is toch wel een circuit met een vrij hoge snelheid vind ik, en dat is net BMW hun sterke punt.

Jasper

Vraagje: Kimi is dus uitgevallen met een kapotte motor, maar wel geklasseerd. Wilt dat zeggen dat hij 10 plaatsen verliest op de grid in Maleisië?

alonsolover

denk dat ferarri dit weekend zal terugslaan 

Tim C

Citaat van: Jasper op 16 maart 2008 - 15:20:36
Vraagje: Kimi is dus uitgevallen met een kapotte motor, maar wel geklasseerd. Wilt dat zeggen dat hij 10 plaatsen verliest op de grid in Maleisië?
De eerste wissel is gratis

Jasper

Ah, juist. Dan heb ik een nieuwe vraag: is dit dan de eerste wissel van Räikkönen of niet? Ik zou denken van wel, omdat hij in de uitslag is opgenomen, maar hij heeft in principe de finish niet gehaald, dus is het een moeilijke.

Ferrari 2010

Op F1.com staat:
CitaatIf a driver fails to finish a race due to reasons beyond his or his team's control, he may start the next meeting with a new engine and/or gearbox without incurring a penalty.
Raïkkönen is niet gefinished, anders zou iedereen die één ronde voor het einde crasht de volgende race een penalty hebben, ik denk dat het hebben van punten daar niets verschil in maakt, het is alleen zo dat als je x ronden voor het einde uitvalt, dat je nog geclassificeerd wordt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Icecognito

Ingewikkeld gedoe allemaal
Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!

meatball

1 Hamilton
2 Kubica
3 Rosbergh
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Raikonnen
Hamilton
Heidfeld

amp

1. Hamilton
2. Kovalainen
3. Kubica


Deze keer moet de 1-2 absoluut lukken  ;)

TheIceman

1. Hamilton
2. Kubica
3. Räikkönen

supersteven

1 Felipe Massa
2 Robert Kubica
3 Heiki Kovaleinen
let the sunshine shine in your heart