F1 Magazines

Gestart door amp, 05 februari 2008 - 19:07:57

« vorige - volgende »

amp

Ik vroeg me af wie van jullie allemaal F1 magazines koopt en leest, en de welke?

Een tiental jaar geleden kocht ik me ook een aantal Nederlandstalige magazines, toen ik het F1 nog niet volgde via internet.
Nu is dus de vraag, welke lees je (zowel nederlandstalig als engelstalig) ? En Waarom ?
Kan je er meer info in vinden dan op het net ? Wat zijn de goede en de slechte punten ervan ?

graag jullie mening aub.


KVDracer

Ik lees het Nederlands magazine "Formule1". Ik ben hier al tien jaar op geabonneerd en vind dit een vrij goed magazine. na iedere race staan er de vernieuwingen die aan de auto's zijn aangebracht bij. Dikwijls gaan ze eens terug in de tijd en de verschillende interviews met teams/rijders.

Schumivill

Ja,ik ook,niet zoveel meer als vroeger trouwens (ben geen abonee),het is wel een nederlands blad uiteraard,vond ik het storend dat het vol Verstappen en Albers stond,tuurlijk,maar ik neem ze het niet kwalijk,het is een gezellig blad om es door te lezen,ook al weet je al veel vanop internet.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Doefie

Ik las vroeger Formule 1, maar het stoorde mij geweldig dat 90% alleen over Verstappen of Albers gingen, en de rest was bijzaak. Daarom koop ik het ook al enkele jaren niet meer.

SDG

Na al die jaren nog steeds Formule 1. Akkoord, de Nederlandse rijders krijgen verhoudingsgewijs enorm veel aandacht, maar het is dan ook een Nederlands blad, nietwaar?

amp

Ik vermoed dat het ook Formule 1 was dat ik vroeger af en toe kocht, want er werd nogal veel aandacht besteed aan Verstappen.. wat me ergens ook wel stoorde, maar is wel te verstaan aangezien het een Nederlands blad is.

Maar lees je dan niet identiek hetzelfde als op het internet (en later) ? Of staan er andere leuke weetjes en feiten in die je niet op het net terugvindt ?

Tim C

Weet er iemand trouwens of je in België een abonnement kan nemen op Autosport (het magazine, niet de site)

Mikacouli

Citaat van: Tim op 06 februari 2008 - 19:45:47
Weet er iemand trouwens of je in België een abonnement kan nemen op Autosport (het magazine, niet de site)
Ja, want luc had het destijds en ik heb er ook al es voor gekeken. Je betaalt gewoon meer verzendkosten, das al. Meer info vind je op de site zelf.of op http://www.themagazineshop.com/Title-Autosport.aspx
;)

Jasper


Ferrari 2010

Tis eraan te zien dat Jasper de laatste tijd veen bij onze noorderburen verblijft :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alonsolover

Ik koop altijd formule1 racereport

TheIceman

Ik ben abonnee van Formule1 RaceReport

Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 09 februari 2008 - 13:15:30
Tis eraan te zien dat Jasper de laatste tijd veen bij onze noorderburen verblijft :P
Vind je dat nu zelf niet gigantisch veel geld voor een tijdschrift?

Tim C

Het is wel niet zomaar een tijdschrift, het is hét tijdschrift voor Autosport ;)

Ik heb wel nog geen abonnement ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 10 februari 2008 - 15:14:31
Citaat van: Ferrari 2008 op 09 februari 2008 - 13:15:30
Tis eraan te zien dat Jasper de laatste tijd veen bij onze noorderburen verblijft :P
Vind je dat nu zelf niet gigantisch veel geld voor een tijdschrift?
Kweet niet hoe lang je het dan krijgt, maar ik veronderstel 1 jaar om de 2 weken ofzo, en dan is het toch wel het dubbel van wat ik ervoor zou geven. Mijn zinnetje was sarcastisch bedoelt, voor het geval je er niet zeker van was ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.