Wie is wie? (12)

Gestart door Doefie, 04 februari 2008 - 01:30:19

« vorige - volgende »

Doefie

1. Wie is Meatball
ik ben Patrick uit Wuustwezel, Belgiƫ, er komen wel meer leden op dit forum uit deze toffe gemeente.
Ik ben 42 jaar en al bijna 20 jaar gelukkig getrouwd en heb 2 zonen.

2. Wat doe je voor werk / hobby's?
Ik heb samen met mijn vrouw een slagerij in een naburige gemeente, waar we samen met onze 2 personeelsleden werk zat hebben.
Veel tijd voor hobby's is er dan ook niet,behalve wat karting met enkele collega slagers dan.
Maar eigenlijk is mijn werk mijn hobby, vooral een barbecue organiseren voor 200 man of zo dat geeft een kik als alles lekker begint te lopen.

3. Hoelang kijk je al Formule 1 en wat betekent het voor u?
Ik kijk al f1 vanaf de periode Boutsen,Piquet ergens jaren 80 denk ik.
Je kan mij gerust een f1 freak noemen,ik moet bekennen dat ik na de geboorte van mijn eerste zoon in 91 zelfs snel even naar huis ben gereden om de race te zien,erg he.
Vanaf het moment dat er een zekere Schumacher ging rijden was ik totaal verkocht,wat heb ik daar al die jaren veel plezier aan gehad.
Ik ga ook elk jaar naar de gp in Belgie en mijn oudste zoon gaat nu ook steeds mee,dus dat geval van bij zijn geboorte is mij vergeven.

4. Hoe ben je op F1Pits terecht gekomen?
Via google,eerst volgde ik het forum zomaar wat,maar na een tijdje kreeg ik zin om mijn menig eens te geven en dat doe ik nu nog steeds.

5.  Kijk je nog andere autosport of interesseert het je niet zo?
Ik volg enkel een beetje rally,de rest intereseert mijn niet,f1 is de top en al de rest vind ik veel minder.
Motocross volg ik wel,we hebben dan ook een topper in onze gemeente natuurlijk

amp

vandaar komt dus jouw nick, je maakt ze  ;)

'k vind het trouwens een leuk initiatief om zo je medeforum'er wat beter te leren kennen!

scho0634

Ik wist niet dat je zo'n fan was van Schumacher. Ik dacht juist altijd van Kimi  ;D

meatball

Citaat van: 0634 op 04 februari 2008 - 21:22:50
Ik wist niet dat je zo'n fan was van Schumacher. Ik dacht juist altijd van Kimi  ;D
Ja dat begrijp ik,als je zoveel positiefs zegt over die maffe Fin zoals ik doe,dan denken de meest mensen natuurlijk meteen dat je een fan bent.
Maar dat is echt niet zo,ik zal zelfs meer zeggen,ik zou niet echt teleurgesteld zijn als Massa dit seizoen Kimi moest wegvegen  ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Eric

haha, we hebben een sponsor gevonden voor onze eerste BBQ van f1pits.... ;D

Doefie

Citaat van: Eric op 04 februari 2008 - 21:33:46
haha, we hebben een sponsor gevonden voor onze eerste BBQ van f1pits.... ;D

In het jaar 5346 ons kennende  ;D

scho0634


meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 04 februari 2008 - 23:40:49
Citaat van: Eric op 04 februari 2008 - 21:33:46
haha, we hebben een sponsor gevonden voor onze eerste BBQ van f1pits.... ;D

In het jaar 5346 ons kennende  ;D
Met al die dagen die wij hier volzeveren zijn we daar direct :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Heb je trouwens de volgende kunnen contacteren,het is namelijk al,tegen zijn gewoonte in ,al een tijdje stilte van zijn kant :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Doefie

Nope, nog geen antwoord gehad... misschien op vakantie ofzo?