Wie is wie? (6)

Gestart door Doefie, 25 december 2007 - 00:33:49

« vorige - volgende »

Doefie

1. Wie is Doefie?
Doefie is Daan Vanhamme, geboren en getogen in Zaventem en sinds zaterdag 20 jaartjes oud.

2. Wat doe je van werk / hobby?
Werk niets, ik studeer nog in Leuven, Multimedia aan het CVO.

Hobby's zijn vrij gevarieert. Ik ben half-professioneel karter, rij onder andere mee in het Belgisch kampioenschap én ben in de zomer met het Belgische team wereldkampioen geworden. Sinds september ben ik ook voorzitter van het jeugdhuis hier in Zaventem (voor de mensen die het hier wat kennen, Jeugdhuis Basement) en slorpt zowat 70% van mijn tijd op. Voorts hou ik mij bezig met reenactment en geschiedenis (het reconstrueren van de geschiedenis, of simpel gezegd zo authentiek mogelijk "harnas" kopen en met zwaarden op elkaar beginnen meppen), beetje muziek, films en documentaires bekijken, beetje vanalles dus.

3. Hoe ben je op F1Pits terecht gekomen?
Is al een tijdje geleden. Sinds we in 2001 internet in huis gehaald hebben surfte ik af en toe eens op zoek naar nieuws. Op de magische datum 20 februari 2002 heb ik me dan uiteindelijk lid gemaakt van het forum en ben blijven plakken he. Sinds juli 2003 ben ik ook redactielid, en 'k blijf het vreemd genoeg volhouden ;D

4. Hoe lang kijk je al Formule 1 en wat betekend het voor u?