Alonso naar renault

Gestart door bogief1, 07 december 2007 - 19:43:03

« vorige - volgende »

bogief1

Ik hoorde net op het VTM-nieuws dat Alonso terug naar Renault keert.
Maandag word dit officieel gemaakt.

Dus toch...
De transfermolen zal wel op gang komen nu.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

TheIceman


scho0634

Ik heb het nog niet op een site gevonden maar wel dit:

Citaat
Alonso terug op oude nest
door onze Telesportredactie

BARCELONA - Fernando Alonso keert terug op het oude nest. Volgend seizoen neemt de oud-wereldkampioen plaats in een stoeltje van Renault. De Spanjaard tekent voor twee jaar, meldt de Spaanse sportkrant AS. De Franse renstal heeft de komst van Alonso nog niet bevestigd.

De terugkeer van Alonso hing al enige tijd in de lucht. Bij McLaren leek de Brit Lewis Hamilton de prioriteit te krijgen boven Alonso.


De 26-jarige coureur uit Oviedo reed vier seizoenen voor het Franse team en veroverde daarin twee keer de wereldtitel. Afgelopen zomer verruilde hij Renault voor McLaren.


AS en de Telegraaf, ik weet niet hoe betrouwbaar. Maar goed, aan de andere kant lijkt het me wel reeel.....

meatball

Toch betrouwbaarder dan Bild denk ik,en het is ook de enige echte optie die hij heeft.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

De Telegraaf zal inderdaad wel betrouwbaarder zijn dan Bild, maar eigenlijk zeggen zei het gewoon voort. Wie kent er de reputatie van AS? Houdt er overigens rekening mee dat het een Spaanse krant is en Alonso een Spanjaard. Dat kan betekenen dat ze inside info hebben, maar dat kan evenwel betekenen dat ze een hot item willen schrijven...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

"We praten momenteel met Fernando Alonso maar de onderhandelingen zijn nog niet afgelopen." Zei een medewerker van het team aan het agentschap AFP.

Ik verwacht wel dat ze maandag het gaan aankondigen.

FerrariMan

Triestig eigenlijk. Ze in de steek laten en met hangende pootjes terugkomen.

scho0634

Ik vind het niet echt  'in de steek laten' en ook niet echt 'met hangende pootjesteruggaan'. Je kan het ook omdraaien: waarom wil Renault hem zo graag terug?

alonsolover


Tim C

Citaat van: alonsolover op 08 december 2007 - 12:22:16
staat alleen op deze site?
Waar we, geloof het of niet, zelfs als fans een hogere standaard aanhouden dan Bild ;)

Die quote is echt niet verzonnen en komt, mocht je het willen checken, van de website van AFP

scho0634

Maar ja qoute of geen qoute, AS of geen AS; het blijft voor de hand liggen dat FA volgend jaar de ING bank promoot.

Juan

Citaat van: FerrariMan op 08 december 2007 - 11:48:51
Triestig eigenlijk. Ze in de steek laten en met hangende pootjes terugkomen.
Wie zou de F1 na 2007 in de steek laten? Renault wel te verstaan.
Er was geen zekerheid omtrent de toekomst van Renault in de F1 en dus koos Alonso voor zekerheid. Ondertussen is die zekerheid van Renault in de F1 wel. (zolang ze vooraan meestrijden natuurlijk) ;)
Juan

scho0634

Ik vind een overstap naar een ander team ook niet echt inde steek laten. Zo gaat het nou eenmaal.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 08 december 2007 - 19:59:01
Ik vind een overstap naar een ander team ook niet echt inde steek laten. Zo gaat het nou eenmaal.
Van team veranderen is inderdaad een vrij normaal gebeuren, maar de manier waarop hij dat gedaan ahd is op zen minst smerig te noemen. En wat hij nu doet (enfin, dat veronderstellen we toch) is toch wel met hangende pootjes teruggaan hé ;).

Citaat van: Juan op 08 december 2007 - 18:50:11
Citaat van: FerrariMan op 08 december 2007 - 11:48:51
Triestig eigenlijk. Ze in de steek laten en met hangende pootjes terugkomen.
Wie zou de F1 na 2007 in de steek laten? Renault wel te verstaan.
Er was geen zekerheid omtrent de toekomst van Renault in de F1 en dus koos Alonso voor zekerheid. Ondertussen is die zekerheid van Renault in de F1 wel. (zolang ze vooraan meestrijden natuurlijk) ;)
Ach kom, denk je echt dat dit de reden voor zijn vertrek was? ;D ;D Hij was van mening dat je pas een échte kampioen bent als bij 2 verschillende teams wereldkampioen bent geworden, daarom was hij vertrokken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2007 op 08 december 2007 - 20:24:12
Citaat van: 0634 op 08 december 2007 - 19:59:01
Ik vind een overstap naar een ander team ook niet echt inde steek laten. Zo gaat het nou eenmaal.
Van team veranderen is inderdaad een vrij normaal gebeuren, maar de manier waarop hij dat gedaan ahd is op zen minst smerig te noemen. En wat hij nu doet (enfin, dat veronderstellen we toch) is toch wel met hangende pootjes teruggaan hé ;).


Och, Renault is een mooi team. Het kan best dat een andere werkgever niet bevalt en je weer terug wilt.

Help me ff herinneren: wat was er ook alweer smerig aan het vertrek van FA bij de Fransen?