MP4-22 beste wagen van het seizoen 2007

Gestart door fawlty, 04 december 2007 - 14:27:40

« vorige - volgende »

fawlty

een team dat zijn constructeurspunten kwijtraakt door spionage, krijgt op de Autosport awards de award voor de beste auto van 2007...  ;D
wat zijn jullie bedenkingen hierover?
Ja sluw is die Hamilton

TheIceman

Volkomen belachelijk. Ze hadden die prijs net zo goed aan Ferrari kunnen geven. Het is toch dezelfde wagen.

QMaverick

De beste auto is de Ferrari. die heeft op eigen kracht, ook zonder de straf van McLaren, het constucteurskampioenschap binnen gehaald.
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

McLaren_über_alles

Citaat van: QMaverick op 04 december 2007 - 16:39:39
De beste auto is de Ferrari. die heeft op eigen kracht, ook zonder de straf van McLaren, het constucteurskampioenschap binnen gehaald.

Mja, uiteindelijk heeft McLaren wel meer punten gehaald dan Ferrari hé (als je die onnozele puntenaftrek er niet bij rekent in Hongarije). Dus meest punten behaalt én de betrouwbaarste wagen. Zo belachelijk is die titel dus absoluut niet...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Ferrari 2010

Citaat van: McLaren_über_alles op 04 december 2007 - 16:51:47
Citaat van: QMaverick op 04 december 2007 - 16:39:39
De beste auto is de Ferrari. die heeft op eigen kracht, ook zonder de straf van McLaren, het constucteurskampioenschap binnen gehaald.

Mja, uiteindelijk heeft McLaren wel meer punten gehaald dan Ferrari hé (als je die onnozele puntenaftrek er niet bij rekent in Hongarije). Dus meest punten behaalt én de betrouwbaarste wagen. Zo belachelijk is die titel dus absoluut niet...
Ferrari heeft de meeste punten, amen en uit. Die puntenaftrek is niet onnozel, McLaren heeft zelf het beroep laten vallen, dat ze nu die punten te kort komen om de meeste punten te halen, is hun probleem. Ferrari heeft het constructeurskampioenscp gewonnen, ook al zou McLaren niet geschrapt zijn geweest.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: TheIceman op 04 december 2007 - 16:09:57
Volkomen belachelijk. Ze hadden die prijs net zo goed aan Ferrari kunnen geven. Het is toch dezelfde wagen.

Daarvan bleek op de baan anders niks. De Mac was op bepaalde banen snel waar Ferrari dat niet was e.o.

meatball

Ach als ze daar bij mee zijn mogen ze dit titeltje van mij hebben ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

alonsolover

ferarri was de beste auto zeker in de laatste races

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 04 december 2007 - 18:52:02
Citaat van: TheIceman op 04 december 2007 - 16:09:57
Volkomen belachelijk. Ze hadden die prijs net zo goed aan Ferrari kunnen geven. Het is toch dezelfde wagen.

Daarvan bleek op de baan anders niks. De Mac was op bepaalde banen snel waar Ferrari dat niet was e.o.
En omgekeerd...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2007 op 04 december 2007 - 21:05:32
Citaat van: 0634 op 04 december 2007 - 18:52:02
Citaat van: TheIceman op 04 december 2007 - 16:09:57
Volkomen belachelijk. Ze hadden die prijs net zo goed aan Ferrari kunnen geven. Het is toch dezelfde wagen.

Daarvan bleek op de baan anders niks. De Mac was op bepaalde banen snel waar Ferrari dat niet was e.o.
En omgekeerd...

Daarom zei ik dus 'e.o.'.

In Nederland een algemeen bekende afkorting van 'en omgekeerd'.... ;)

McLaren_über_alles

Citaat van: Ferrari 2007 op 04 december 2007 - 17:20:40
Ferrari heeft de meeste punten, amen en uit. Die puntenaftrek is niet onnozel, McLaren heeft zelf het beroep laten vallen, dat ze nu die punten te kort komen om de meeste punten te halen, is hun probleem. Ferrari heeft het constructeurskampioenscp gewonnen, ook al zou McLaren niet geschrapt zijn geweest.

Ik claim hier niet dat McLaren de constructeurstitel gewonnen heeft hé. Het enige wat ik vermeld is het feit dat de McLarens OBJECTIEF gezien de meeste punten bij elkaar gereden hebben en als je dan de lijn verder trekt ook de best wagen hadden...

Ferrari had wel op meer circuits het overwicht dan McLaren, maar betrouwbaar speelt natuurlijk ook een rol bij zo'n verkiezingen...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 04 december 2007 - 22:28:05
Citaat van: Ferrari 2007 op 04 december 2007 - 21:05:32
Citaat van: 0634 op 04 december 2007 - 18:52:02
Citaat van: TheIceman op 04 december 2007 - 16:09:57
Volkomen belachelijk. Ze hadden die prijs net zo goed aan Ferrari kunnen geven. Het is toch dezelfde wagen.

Daarvan bleek op de baan anders niks. De Mac was op bepaalde banen snel waar Ferrari dat niet was e.o.
En omgekeerd...

Daarom zei ik dus 'e.o.'.

In Nederland een algemeen bekende afkorting van 'en omgekeerd'.... ;)
Oeps, over gelezen :oops: :D

Citaat van: McLaren_über_alles op 05 december 2007 - 00:10:54
Citaat van: Ferrari 2007 op 04 december 2007 - 17:20:40
Ferrari heeft de meeste punten, amen en uit. Die puntenaftrek is niet onnozel, McLaren heeft zelf het beroep laten vallen, dat ze nu die punten te kort komen om de meeste punten te halen, is hun probleem. Ferrari heeft het constructeurskampioenscp gewonnen, ook al zou McLaren niet geschrapt zijn geweest.

Ik claim hier niet dat McLaren de constructeurstitel gewonnen heeft hé. Het enige wat ik vermeld is het feit dat de McLarens OBJECTIEF gezien de meeste punten bij elkaar gereden hebben en als je dan de lijn verder trekt ook de best wagen hadden...

Ferrari had wel op meer circuits het overwicht dan McLaren, maar betrouwbaar speelt natuurlijk ook een rol bij zo'n verkiezingen...
ob·jec·tief2 (bn.)
    1 zich bepalend tot de feiten, niet beïnvloed door eigen gevoel of door vooroordelen

Objectief gezien heeft dus Ferrari de meeste punten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McLaren_über_alles

Citaat van: Ferrari 2007 op 05 december 2007 - 07:43:57
Citaat van: McLaren_über_alles op 05 december 2007 - 00:10:54
Citaat van: Ferrari 2007 op 04 december 2007 - 17:20:40
Ferrari heeft de meeste punten, amen en uit. Die puntenaftrek is niet onnozel, McLaren heeft zelf het beroep laten vallen, dat ze nu die punten te kort komen om de meeste punten te halen, is hun probleem. Ferrari heeft het constructeurskampioenscp gewonnen, ook al zou McLaren niet geschrapt zijn geweest.

Ik claim hier niet dat McLaren de constructeurstitel gewonnen heeft hé. Het enige wat ik vermeld is het feit dat de McLarens OBJECTIEF gezien de meeste punten bij elkaar gereden hebben en als je dan de lijn verder trekt ook de best wagen hadden...

Ferrari had wel op meer circuits het overwicht dan McLaren, maar betrouwbaar speelt natuurlijk ook een rol bij zo'n verkiezingen...
ob·jec·tief2 (bn.)
    1 zich bepalend tot de feiten, niet beïnvloed door eigen gevoel of door vooroordelen

Objectief gezien heeft dus Ferrari de meeste punten.

McLaren:  Lewis Hamilton 109  + Fernando Alonso 109  --> 218 punten
Ferrari: Kimi Raikkonen 110  + Felipe Massa 94 --> 204 punten

Dus zoals ik hierboven zei: de McLarens hebben OBJECTIEF gezien de meeste punten bij elkaar gereden...

Wat snap je niet?
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Ferrari 2010

ob·jec·tief2 (bn.)
    1 zich bepalend tot de feiten, niet beïnvloed door eigen gevoel of door vooroordelen

Feiten:
Het constructeurskampioenschap is tot op heden onafhankelijk van het rijderskampioenschap.
Ferrari: 204 punten
McLaren: 203 punten

Dus zoals ik hierboven zei: de Ferrari's hebben OBJECTIEF gezien de meeste constructeurspunten bij elkaar gereden...

Wat snap je niet?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Citaat van: TheIceman op 04 december 2007 - 16:09:57
Volkomen belachelijk. Ze hadden die prijs net zo goed aan Ferrari kunnen geven. Het is toch dezelfde wagen.
Is dit dan bewezen? Ik dacht het niet. Ze zijn bestraft voor het bezit van de informatie, niet voor het (eventuele) gebruik ;)
Juan