wtf?

Gestart door Karre, 26 oktober 2007 - 12:45:42

« vorige - volgende »

Karre


FerrariMan

Een rijke kerel die na een crash zijn Ferrari zelf oplapte en er weer mee in de fout ging.
Ik meen zelfs dat Ferrari hier niet erg gelukkig mee was.

red76

Kroymans ipv Marlboro en geen Hans systeem.... :o

Tim C

Dit is een F2000 die verkocht werd aan eenzekere Krooymans groep die er sindsdien, of tot dan zoals je wil, demonstraties mee hield en de wagen uithuurde.

Jasper

Citaat van: red76 op 26 oktober 2007 - 12:57:00
Kroymans ipv Marlboro en geen Hans systeem.... :o

Deze foto is nog van in de tijd dat HANS nog niet bestond. ;)

FerrariMan

Citaat van: Tim op 26 oktober 2007 - 13:35:38
Dit is een F2000 die verkocht werd aan eenzekere Krooymans groep die er sindsdien, of tot dan zoals je wil, demonstraties mee hield en de wagen uithuurde.
Lijkt me zelfs op de F399, kan dat?

Tim C

Ik dacht een F2000 maar ja die kan ook :)

Doefie

Ha die foto ... is in elk geval in 2000 getrokken, welke wagen het precies is weet ik niet. Circuit is Laguna Seca, na de Corkscrew-chicane.

Jasper

Maar wat ik mij dus afvraag: is die monocoque gewoon in tweeën gebroken, of werden die toen in een andere vorm of op een andere manier gemaakt dan nu?

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 26 oktober 2007 - 19:49:26
Maar wat ik mij dus afvraag: is die monocoque gewoon in tweeën gebroken, of werden die toen in een andere vorm of op een andere manier gemaakt dan nu?
Ik dacht dat hij na een voorgaande crash zelf een soort van 'herstelling' heeft gedaan. En bij deze crash kwam dat terug los... :)

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 26 oktober 2007 - 21:09:56
Citaat van: Jasper op 26 oktober 2007 - 19:49:26
Maar wat ik mij dus afvraag: is die monocoque gewoon in tweeën gebroken, of werden die toen in een andere vorm of op een andere manier gemaakt dan nu?
Ik dacht dat hij na een voorgaande crash zelf een soort van 'herstelling' heeft gedaan. En bij deze crash kwam dat terug los... :)
Dat is met andere woorden gewoon je leven riskeren. Voor hetzelfde geld hadden zijn benen eraf geweest...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

_Makke_

Citaat van: Ferrari 2007 op 27 oktober 2007 - 10:10:21
Citaat van: FerrariMan op 26 oktober 2007 - 21:09:56
Citaat van: Jasper op 26 oktober 2007 - 19:49:26
Maar wat ik mij dus afvraag: is die monocoque gewoon in tweeën gebroken, of werden die toen in een andere vorm of op een andere manier gemaakt dan nu?
Ik dacht dat hij na een voorgaande crash zelf een soort van 'herstelling' heeft gedaan. En bij deze crash kwam dat terug los... :)
Dat is met andere woorden gewoon je leven riskeren. Voor hetzelfde geld hadden zijn benen eraf geweest...

Mmm, maar is die foto wel echt? Want ???

scho0634

Dat was mijn gedachte ook, Makke

Tim C

#13
Die foto is meer dan echt ;)


CitaatThe entire Ferrari Formula One field ran exhibition/demonstration laps Saturday midday, with at least one driver demonstrating how it was not to be done. FREDERICO KROYMANS of Holland crashed his #3 1999 F399 Ferrari in Turn Six. Kroymans was unhurt, save for a sore knee, but the car will need a severe rhinoplasty. When JIM BUSBY' s#5 1997 D310B came around the bend he saw the crashed car and stopped to help. Busby said the driver was slumped over with his legs sticking out. Kroymans sat up with a start upon seeing Busby, unhooked his seatbelts and got up. He was walking around when the San Francisco Region SCCA emergency crew arrived. The car was towed in and quickly covered by the Ferrari crew. Busby said Kroymans was fortunate he was in such a stout, well-made car.

CitaatSchumacher crashed the #193 chassis in Silverstone. The next race on the A1 ring, Salo was racing #195. In Spa he used the repaired #193, the rest of the season he returned to the #195

Vermoedelijk ging het ook niet om een originele monocoque.

Jasper

Lol, wel grappig, die losse voorkant. :D